נכתב ע"י גיטי 123;1861233:בתור מורה,
אני מבקשת שלא תתמקדי ב'כמה המורות יכולות להרוס את חיי התלמידות'
ועד כמה מורות לא מכבדות את תלמידותיהן לפעמים.
תחפשי ללכת בגישה ההפוכה. להאדיר את המורות שמכבדות, להסביר את הצורך ועוד. (אין לי כרגע מספיק רעיונות לפרט כאן. אבל ללכת בגישה החיובית והמעצימה)
אני משקיעה את חיי בתלמידות, שתפרחנה, תגדלנה, תתמלאנה בערכים והשקפות, יחד עם שליטה החומרי הלמידה כנדרש...
לא הגיוני שתוסיפו לי עוד תיסכולים ותחפשו מה טעיתי, ולא שמתי לב, ופספסתי...
זה רק מחליש את ידי העוסקים במלאכה החשובה הזו.
נכתב ע"י קפוצון;1861407:את פותחת כאן תיבת פנדורה,
אני חושבת שהדור שלי גדל אצל מורות ניצולות שואה או אצל מורות שלא למדו הוראה בגלל חוסר במורות הן נזרקו לעבודה מיד בתום כתה י"ב ולכן לא היתה להן הרבה רגישות לתלמידות ( כמובן בלי הכללה)
דור המורות של היום יותר משקיע בתלמידות ויותר מבין אותן יש פחות דיסטנט ,
נכתב ע"י קפוצון;1861407:את פותחת כאן תיבת פנדורה,
אני חושבת שהדור שלי גדל אצל מורות ניצולות שואה או אצל מורות שלא למדו הוראה בגלל חוסר במורות הן נזרקו לעבודה מיד בתום כתה י"ב ולכן לא היתה להן הרבה רגישות לתלמידות ( כמובן בלי הכללה)
דור המורות של היום יותר משקיע בתלמידות ויותר מבין אותן יש פחות דיסטנט ,
מדהים, תודה.נכתב ע"י תקוה;1861513:דוגמא מהשבוע האחרון רגישות יתר של מורה- לטובה
מורת כתה א' מגלה כי אחת מתלמידותיה לא אוכלת בארוחת עשר דבר. יש לה בתיק לחם טעים עם ממרח שהיא אוהבת. כך אומרת הילדה אבל לא נוטלת ידיים לאכול אלא יושבת בשקט.עיניה עצובות. בשיעורים אינה משתתפת. עם חברות אינה משחקת. להפסקה אינה יוצאת. המורה יצאה מהכלים כדי לדובב לבקש הסברים ו.. כלום. הילדה מילאה פיה מים ובעיניים עצובות שתקה.
הרימה המורה טלפון לאם לשאול אולי ישנה בעיה לילדה? אולי יש צורך בטיפול?
והתשובה הדהימה את המורה- הילדה נמוכה מאוד ולא מגיעה לברז כדי ליטול ידיים. לכן אינה אוכלת. היא מתביישת לצאת לשחק בחוץ כי כולם יראו כמה היא נמוכה. פועל יוצא מכך שאינה נהנית בכיתה בכלל ובשיעורים היא מפחדת שכשהיא תענה תשובה למורה כולן תראינה כמה היא נמוכה.
באותו השבוע עברה כל הכיתה מקום לחדר ובו ברז נמוך. המורה הביאה משחק קופסה לכיתה וקלפים רביעיות ואמרה שמי שרוצה יכולה להישאר בכיתה. ומהיום אין צורך לעמוד כשעונים תשובה.
תוך יום יומיים הילדה החלה פורחת.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכה
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל: