תקשורת יש למישהו אינטרנט עם סיבים עם נטפרי

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
לי יש קו נטפרי+ בזק עם סיבים אופטיים.
ולפני זה היה לי קו של נטפרי (עם 019 ותשתית של בזק) בלי סיבים.
ואני לא רואה הבדל משמעותי בכלל!
מסייגת שאולי ההורדות טיפה יותר מהירות.
לפני כמה חודשים בדקתי את מהירות האינטרנט ביחד עם נציג של בזק,
ובעוד שאצלי המספרים של המהירות היו נמוכים,
הראתה לי הנציגה בבדיקה שלה מה המספרים שבאמת היו יכולים להיות לי
וזה היה פי כמה ופי כמה. והיא טענה שזה בגלל סינון התעבורה של נטפרי.
נטפרי הסכימו עם זה אבל אין להם פתרון כרגע.

(אני אחרי התכתבויות ובירורים עמוקים בנושא...)
היה לי בזק עד אתמול, וקבלתי מהירות בסביבות 900 מגה..
וסיבים של חברה אחרת
עם נטפרי
עובד מהר למישהוא
יש לי עכשיו דרך 019 וכנל
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
אבל למעשה, אומרים כאן שזה לא משפר לא את המהירות ולא מונע ניתוקים........
לא משפר את מהירות טעינת אתר למי שיש לו כיום מהירות נורמלית. ולכן עבור מי שלא נדרש להורדת והעלאת קבצים כבדים, אין תועלת בסיב כל כך.
לגבי הניתוקים, זה תלוי בספק. לבזק היו כמה תקלות בעבר עם נטפרי, לאחרונה השתפר.
אעדכן לגבי הסיב החדש שלי שחובר אתמול, אחרי שימוש של כמה שבועות.
 

brachy 100

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה והפקת סרטים
יוסי תקשורת לא מומלץ...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
פעם היית צריך טכנאי?
לא, ודווקא לכן אני רואה בזה מעלה - ציוד אמין שלא זקוק לתיקונים
כאשר הייתה איטיות בגלישה פניתי במייל או בטלפון וביצעו איפוס של הסים מיד
 

brachy 100

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה והפקת סרטים
לא, ודווקא לכן אני רואה בזה מעלה - ציוד אמין שלא זקוק לתיקונים
כאשר הייתה איטיות בגלישה פניתי במייל או בטלפון וביצעו איפוס של הסים מיד
אז לנו לא עבד הראוטר
התקשרנו אליהם
והוא אמר שזו אכן תקלה שלהם
והיה יכול למרוח אותנו שעות בלהדליק ולכבות את הראוטר וכו', אבל אין לו ענין
צריך להביא טכנאי שיסדר את התשתית, אבל אין להם טכנאים.
הם חברה בלי טכנאים
אנחנו צריכים לעבור לבזק, ואז לבקש מהם טכנאי
עברנו לבזק, וחיכינו שבועיים לטכנאי...
מאז כל המשפחה שלנו התנתקה מהם כמובן
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אז לנו לא עבד הראוטר
התקשרנו אליהם
והוא אמר שזו אכן תקלה שלהם
והיה יכול למרוח אותנו שעות בלהדליק ולכבות את הראוטר וכו', אבל אין לו ענין
צריך להביא טכנאי שיסדר את התשתית, אבל אין להם טכנאים.
הם חברה בלי טכנאים
אנחנו צריכים לעבור לבזק, ואז לבקש מהם טכנאי
עברנו לבזק, וחיכינו שבועיים לטכנאי...
מאז כל המשפחה שלנו התנתקה מהם כמובן
נשמח לשמוע את תגובת @יוסי תקשורת
אני באופן אישי מאוד מרוצה מהם
 

brachy 100

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה והפקת סרטים

brachy 100

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה והפקת סרטים
תסלחי לי, אבל זה משפט שנשמע מאד נקמני ולא מוסרי.
כאילו משהו בהתנהלות שלהם הרגיז אותכם ולכן שרפתם את כל הכפר...
עכ"פ מבחינת שירות אני חושב שהם מושלמים
מה פתאום
השירות היה מצוין
אבל אחד מהמשפחה לא רצה לקחת סיכון שיום אחד הוא יצטרך טכנאי ובגלל שאין להם יצטרך לעבור חברה
כשעוברים חברה הטכנאי מגיע אחרי המון זמן
הרבה יותר קל להיות מראש בחברה שיש להם טכנאי
ושוב אני אומרת
חוץ מזה השירות מושלם
ברגע שהם מתחילים להעסיק טכנאי אנחנו וכל המשפחה חוזרים.
 

יוסי תקשורת

משתמש רשום
נשמח לשמוע את תגובת @יוסי תקשורת
אני באופן אישי מאוד מרוצה מהם
שלום רב
ראשית אני אציין ש יוסי תקשורת שמה לה לדגל את נושא השירות וגלישה בצורה האיכותית ביותר.
מהצד של התמיכה הטכנית זה מתחלק בין תשתית קווית לתשתית סלולרית .
מבחינת גלישה סלולרית [ באמצעות כרטיס SIM] אנו מספקים מענה רחב ומקיף וב"ה במדדים שלנו אנו רואים שביעות רצון גבוהה מאוד.
ואילו בתשתיות קוויות [הישנה ] שם יש בעיה ארצית ולאו דווקא בעיה אצלנו ,
אומנם יוסי תקשורת הינו ספק אינטרנט אבל כידוע שהאחריות על התשתיות הקוויות הישנות [נחושת / ADSL ] הינם תחת חברת בזק. ולנו כספק אינטרנט אין דרך או גישה לטפל בבעיות התשתית עצמה.
ואם חו"ו יש בעית תשתית כמו חוט שנקרע או טרקטור שפגע בארון תקשורת, האחריות לטיפול התקלה הינה אך ורק של חברת בזק.
זה לא חדש שרוב החברות היום מטפחות את התשתית של הסיבים ולא התשתית הישנה, ושספק אינטרנט פותח קריאת שירות לטיפול בתקלת תשתית נחושת, הטיפול בתקלה לוקח זמן. ולרוב לקוחות רוצים מענה מיידי [ ואנחנו מבינים את זה - בסופו של דבר אנשים עובדים על הרשת ומתפרנסים ממנה, לכן במקרה שלקוח מאוד לחוץ אנו ממליצים לו לעבור לבזק אולי שם יקבל מענה מהיר יותר לטיפול בתקלה ]
ולכן גם במקרה של הלקוחה שהעלתה כאן את הסיפור שלה , למרות שהיא חזרה לבזק. בזק הגיעו אחרי שבועים !! לטפל בתשתית.

אבל אם נבודד את הסיפור הזה של הלקוחה שנתקלה בבעיה ללא מענה מיידי , לרוב גם בתשתיות קוויות אנחנו מספקים מענה רחב ומקיף לצד איכות גלישה מאוד גבוהה ויעיידו על זה הלקוחות המרוצים שלנו.
אני ממש שמח לקורא את הדברים שנכתבו כאן, זה מעודד אותנו להמשיך בדרך היחודית שלנו, ולהתמיד בשירות והסברת פנים ללקוח.
אנו תקווה שב"ה עם ההתקדמות לתשתיות חדשות של סיבים וכו אנו נוכל לספק מענה מקיף *ומהיר* יותר ללקוחות
 

ברורית

משתמש פעיל
לא משפר את מהירות טעינת אתר למי שיש לו כיום מהירות נורמלית. ולכן עבור מי שלא נדרש להורדת והעלאת קבצים כבדים, אין תועלת בסיב כל כך.
לגבי הניתוקים, זה תלוי בספק. לבזק היו כמה תקלות בעבר עם נטפרי, לאחרונה השתפר.
אעדכן לגבי הסיב החדש שלי שחובר אתמול, אחרי שימוש של כמה שבועות.
 

ברורית

משתמש פעיל
האם מישהו יודע אם אפשר להתחבר לסיבים דרך סלקום עם סינון נטפרי..?
 

אביה-

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
יוצרי ai
יש כזה דבר אצל נטפרי סיבים?
מישהו יודע כמה עולה ואם זה באמת טוב?
 

מכון באר שלמה

עריכה, עימוד, עיצוב, הדפסה ושיווק והפצה לספרי קודש
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
עימוד ספרים

אביה-

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
יוצרי ai
יש ממש הבדל בין זה לרגיל?
וכמה עולה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה