נשמח לשמוע את תגובת
@יוסי תקשורת
אני באופן אישי מאוד מרוצה מהם
שלום רב
ראשית אני אציין ש יוסי תקשורת שמה לה לדגל את נושא השירות וגלישה בצורה האיכותית ביותר.
מהצד של התמיכה הטכנית זה מתחלק בין תשתית קווית לתשתית סלולרית .
מבחינת גלישה סלולרית [ באמצעות כרטיס SIM] אנו מספקים מענה רחב ומקיף וב"ה במדדים שלנו אנו רואים שביעות רצון גבוהה מאוד.
ואילו בתשתיות קוויות [הישנה ] שם יש בעיה ארצית ולאו דווקא בעיה אצלנו ,
אומנם יוסי תקשורת הינו ספק אינטרנט אבל כידוע שהאחריות על התשתיות הקוויות הישנות [נחושת / ADSL ] הינם תחת חברת בזק. ולנו כספק אינטרנט אין דרך או גישה לטפל בבעיות התשתית עצמה.
ואם חו"ו יש בעית תשתית כמו חוט שנקרע או טרקטור שפגע בארון תקשורת, האחריות לטיפול התקלה הינה אך ורק של חברת בזק.
זה לא חדש שרוב החברות היום מטפחות את התשתית של הסיבים ולא התשתית הישנה, ושספק אינטרנט פותח קריאת שירות לטיפול בתקלת תשתית נחושת, הטיפול בתקלה לוקח זמן. ולרוב לקוחות רוצים מענה מיידי [ ואנחנו מבינים את זה - בסופו של דבר אנשים עובדים על הרשת ומתפרנסים ממנה, לכן במקרה שלקוח מאוד לחוץ אנו ממליצים לו לעבור לבזק אולי שם יקבל מענה מהיר יותר לטיפול בתקלה ]
ולכן גם במקרה של הלקוחה שהעלתה כאן את הסיפור שלה , למרות שהיא חזרה לבזק. בזק הגיעו אחרי שבועים !! לטפל בתשתית.
אבל אם נבודד את הסיפור הזה של הלקוחה שנתקלה בבעיה ללא מענה מיידי , לרוב גם בתשתיות קוויות אנחנו מספקים מענה רחב ומקיף לצד איכות גלישה מאוד גבוהה ויעיידו על זה הלקוחות המרוצים שלנו.
אני ממש שמח לקורא את הדברים שנכתבו כאן, זה מעודד אותנו להמשיך בדרך היחודית שלנו, ולהתמיד בשירות והסברת פנים ללקוח.
אנו תקווה שב"ה עם ההתקדמות לתשתיות חדשות של סיבים וכו אנו נוכל לספק מענה מקיף
*ומהיר* יותר ללקוחות