עזרה!
ניסיתי להכנס לחשבון שלי באינטראקטיב ברוקרס [חשבון פעיל, שנתיים+].
תמיד אני נכנס באמצעות סיסמה+SMS
עכשיו הוא פתאום דורש אמצעי אבטחה נוסף, ע"י סריקת ברקוד עם סמארטפון בכל כניסה.
בלי זה הוא לא נותן לי להכנס לפורטל לקוחות!
ב"ה אין לי סמארטפון/טאבלט.
מה עושים??
עוד מישהו נתקל בזה?
ניסיתי להכנס לחשבון שלי באינטראקטיב ברוקרס [חשבון פעיל, שנתיים+].
תמיד אני נכנס באמצעות סיסמה+SMS
עכשיו הוא פתאום דורש אמצעי אבטחה נוסף, ע"י סריקת ברקוד עם סמארטפון בכל כניסה.
בלי זה הוא לא נותן לי להכנס לפורטל לקוחות!
ב"ה אין לי סמארטפון/טאבלט.
מה עושים??
עוד מישהו נתקל בזה?