דרוש מידע יש כאן מישהי שעובדת בתחום הביטוח?

Tamiהעובדת

משתמש פעיל
שאלה לי לנשים שבינינו....
האם יש כאן מישהי שעובדת בתחום הביטוח,
איך זה העבודה? מחייבת? קשה?
ולגבי לימוד העבודה , היה לך קשה??
אשמח לשמוע כל בדל מידע!!
 

לא כמו כולם

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
שאלה לי לנשים שבינינו....
האם יש כאן מישהי שעובדת בתחום הביטוח,
איך זה העבודה? מחייבת? קשה?
ולגבי לימוד העבודה , היה לך קשה??
אשמח לשמוע כל בדל מידע!!
מניסיון של כמה בנות משפחה-
האם העבודה מחייבת וקשה זה תלוי במקום בו את עובדת...
אחותי עבדה במקום שקרעו אותן גם מבחינת יעדי שיחות וגם מבחינת שעות עבודה שעות נוספות וכד'
וגם התנאים במקום היו קשים.
מצד שני אני שומעת על כאלה שממש נהנות מעבודה בחברת ביטוח...
אז זה תלוי איזה חברה, תבררי אצל נשים שעובדות שם.

לימוד העבודה לדעתי תלוי בסגנון שלך-
אם את טיפוס ריאלי לא אמור להיות לך קשה.
הקושי העיקרי הוא בעבודה מול לקוחות, צריך לב חזק כדי לא להיפגע מכל דבר
וצריך מיליון סבלנות ואורך רוח. (וזה מניסיון אישי)
 

דושית

משתמש רשום
הקורס עצמו הוא די בסדר, שעות יותר נוחות מהעבודה עצמה, ורובן עוברות את הקורס.
הקושי הוא בתחילת העבודה (בערך השבועיים הראשונים אצל כל אחת זה שונה), אז נושרות בערך חצי מהקורס, כי זה לפול לעבודה מול לקוחות הדורשים מענה ואת עדיין מתחילה ולא מכירה את כל הנהלים, אך האלה עם האורך רוח וסבלנות נשארות, ואז זה כבר יותר קל ונחמד.

אבל יש מקומות עם תנאי עבודה מאד לא נוחים, עם הפסקות ודיוק בזמנים שקשה לעמוד בו, ואחמשי"ת שיושבת על הראש.
במהלך הזמן יש כאלה שמשתקעות ואף מתקדמות לבק-אופיס וכו' והשאר מתחלפות עם הזמן...
אך אם כרגע אין לך עבודה, את יכולה להתחיל שם, להתכונן לקושי מסוים בהתחלה ולראות אם זה מתאים לך.

בכל מקרה- מאחלת לך הצלחה מרובה וסעיתא דשמיא!!
 

Tamiהעובדת

משתמש פעיל
הקורס עצמו הוא די בסדר, שעות יותר נוחות מהעבודה עצמה, ורובן עוברות את הקורס.
הקושי הוא בתחילת העבודה (בערך השבועיים הראשונים אצל כל אחת זה שונה), אז נושרות בערך חצי מהקורס, כי זה לפול לעבודה מול לקוחות הדורשים מענה ואת עדיין מתחילה ולא מכירה את כל הנהלים, אך האלה עם האורך רוח וסבלנות נשארות, ואז זה כבר יותר קל ונחמד.

אבל יש מקומות עם תנאי עבודה מאד לא נוחים, עם הפסקות ודיוק בזמנים שקשה לעמוד בו, ואחמשי"ת שיושבת על הראש.
במהלך הזמן יש כאלה שמשתקעות ואף מתקדמות לבק-אופיס וכו' והשאר מתחלפות עם הזמן...
אך אם כרגע אין לך עבודה, את יכולה להתחיל שם, להתכונן לקושי מסוים בהתחלה ולראות אם זה מתאים לך.

בכל מקרה- מאחלת לך הצלחה מרובה וסעיתא דשמיא!!
זהו זה השאלה שלי,
האם העבודה עצמה לאחר הקורס שהבנתי שהוא מייגע קשה ודורש,
הרי זה מול לקוחות (גם עצבניים...) האם זה משהו שאת מרגישה שאת נקרעעעעתתתתת או שלא...
 

גיטיgiti

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
זהו זה השאלה שלי,
האם העבודה עצמה לאחר הקורס שהבנתי שהוא מייגע קשה ודורש,
הרי זה מול לקוחות (גם עצבניים...) האם זה משהו שאת מרגישה שאת נקרעעעעתתתתת או שלא...
עבודה לא קשה בכלל
גם הלימודים קלים
ואם תהיי מספיק אדיבה לא יצעקו עליך.
בעיקרון בביטוח לא ככ צועקים זה לא חברות תקשורת.
 

פנדורה

משתמש מקצוען
אין צורך בלימודים, חברות הביטוח מכשירות אותך.
ביטוח מתחלק לעבודה בחברה ובסוכנות.
עבודה בחברה, אם את רפרנטית זה משרה מלאה, אם את בשרות לקוחות ניתן לעבוד במשרת אם, אך כמובן שעבודה בשרות שוחקת ובד"כ פחות נעימה (לטעמי).
ניתן לעבוד בסוכנות, וזה בד"כ אחריי שעובדים בחברה ויש ניסיון בתחום, ושם ניתן לעבוד פחות שעות מבחברה.
 

פאר הפרי

מהמשתמשים המובילים!
שאלה לי לנשים שבינינו....
האם יש כאן מישהי שעובדת בתחום הביטוח,
איך זה העבודה? מחייבת? קשה?
ולגבי לימוד העבודה , היה לך קשה??
אשמח לשמוע כל בדל מידע!!

שאלת השאלות...
לדעתי השאלה היא לא אם להיות בחברת ביטוח, מה שמשנה כאן בעיקר זה התפקיד - רפרנטית או נציגת שירות (ולא דוקא בחברת ביטוח)
לצערי מה שהכי מצער זה לא הלקוחות אלא הדרישות!!!
כמו שכתבו למעלה - יעדים, אחמשית על הראש, האזנות וניתוחים לשיחות שלך, למה לא אמרת כך וכו.., הערות על איחור של 10 שניות (!!!!!!!!!!) מהפסקה, סדר יום קשוח - הפסקות מדודות, לא יכולה לצאת מתי שרוצה, אפילו לבית הכסא צריך לבקש רשות לצאת....

מן הסתם זה דבר שמשתנה מחברה אחת לשניה.. אבל לרוב זה כך
סטטיסית יותר משנתיים לא מחזיקים מעמד בתפקיד כזה

מאד תלוי באופי שלך, בכללי מאד קשה לשבת ורק לדבר כל הזמן בטלפון שיש לך על הראש גם אחמשית גם גם נציגות בכירות גם ראש צוות וגם מנהלת מוקד וגם לקוחות שרוצים תשובה כאן ועכשיו למה הכסף לא הופקד להם בתאריך שהובטח.
ועוד להיות בלחץ שאולי ישלח לללקוח הזה סקר ויכתוב על החברה דברים לא טובים ואת תהיי אשמה בזה כי הוא דיבר אתך.



בקיצור סיוט של עבודה, לא יודעת למה אין על זה הפגנות ורעש בתקשורת

נראה לי בגלל שהנציגות לרוב הן צעירות.....
 

עט להשכיר

משתמש מקצוען
ק
שאלת השאלות...
לדעתי השאלה היא לא אם להיות בחברת ביטוח, מה שמשנה כאן בעיקר זה התפקיד - רפרנטית או נציגת שירות (ולא דוקא בחברת ביטוח)
לצערי מה שהכי מצער זה לא הלקוחות אלא הדרישות!!!
כמו שכתבו למעלה - יעדים, אחמשית על הראש, האזנות וניתוחים לשיחות שלך, למה לא אמרת כך וכו.., הערות על איחור של 10 שניות (!!!!!!!!!!) מהפסקה, סדר יום קשוח - הפסקות מדודות, לא יכולה לצאת מתי שרוצה, אפילו לבית הכסא צריך לבקש רשות לצאת....

מן הסתם זה דבר שמשתנה מחברה אחת לשניה.. אבל לרוב זה כך
סטטיסית יותר משנתיים לא מחזיקים מעמד בתפקיד כזה

מאד תלוי באופי שלך, בכללי מאד קשה לשבת ורק לדבר כל הזמן בטלפון שיש לך על הראש גם אחמשית גם גם נציגות בכירות גם ראש צוות וגם מנהלת מוקד וגם לקוחות שרוצים תשובה כאן ועכשיו למה הכסף לא הופקד להם בתאריך שהובטח.
ועוד להיות בלחץ שאולי ישלח לללקוח הזה סקר ויכתוב על החברה דברים לא טובים ואת תהיי אשמה בזה כי הוא דיבר אתך.



בקיצור סיוט של עבודה, לא יודעת למה אין על זה הפגנות ורעש בתקשורת

נראה לי בגלל שהנציגות לרוב הן צעירות.....

מה שכתבת מטריד מאד אבל מתאר שירות לקוחות בכל תחום שהוא, לאו דווקא ביטוח.

בביטוח ניתן לעבוד בחברה או בסוכנות.

השכר המקובל בתחום אצל סוכנים הוא כ1000 שח לשעה יומית (עבור 8 שעות השכר הוא 8000). חברות משלמות מעט פחות, אך מנגד מעניקות תנאים והטבות ברמה טובה (בונוס שנתי מכובד, מתנות שוות בחגים, נופש חברה פעם בשנה ועוד).

אם את מחליטה ללכת לשירות לקוחות, שימי לב להבדל בין משרה כעובדת חברה המזכה אותך בכל האמור לעיל (וגם היחס במוקדים לרוב טוב) למשרה בחברת כח אדם (שמזכה אותך בדרך כלל בכל מה שתיארה פאר הפרי).

התחום לא קשה ללמידה, קורס של כחודש.

לא מוצאת מקום להתלבטות גדולה. זו לא חתונה קתולית, והקורס על חשבון החברה.

מה יזיק לנסות?
 

פאר הפרי

מהמשתמשים המובילים!
ק


מה שכתבת מטריד מאד אבל מתאר שירות לקוחות בכל תחום שהוא, לאו דווקא ביטוח.

בביטוח ניתן לעבוד בחברה או בסוכנות.

השכר המקובל בתחום אצל סוכנים הוא כ1000 שח לשעה יומית (עבור 8 שעות השכר הוא 8000). חברות משלמות מעט פחות, אך מנגד מעניקות תנאים והטבות ברמה טובה (בונוס שנתי מכובד, מתנות שוות בחגים, נופש חברה פעם בשנה ועוד).

אם את מחליטה ללכת לשירות לקוחות, שימי לב להבדל בין משרה כעובדת חברה המזכה אותך בכל האמור לעיל (וגם היחס במוקדים לרוב טוב) למשרה בחברת כח אדם (שמזכה אותך בדרך כלל בכל מה שתיארה פאר הפרי).

התחום לא קשה ללמידה, קורס של כחודש.

לא מוצאת מקום להתלבטות גדולה. זו לא חתונה קתולית, והקורס על חשבון החברה.

מה יזיק לנסות?

הקדמתי וכתבתי שזה נכון לתפקיד ולא דווקא ביטוח

חתונה קטולית זה בד"כ לשנה - אחרת יש קנס (אבל שמעתי שלא באמת גובים אותו וגם הסכום יורד במשך השנה)

וזה באמת מטריד מאד,

יכול להיות שהיחס במוקדים טוב, והצוות נחמדים ואפילו מאד אבל הם עושים את העבודה שלהם
וזה לחץץץץץ גדול מאד על הנציגות


הייתי בכמה מוקדי שירות ולצערי נסיון מר איתם :(
 

פאר הפרי

מהמשתמשים המובילים!
חוצמזה שלא יודעת מה מצבך הרוחני, אבל האווירה די חילונית (גם אם יש מחלקה לדתיות)
שירים ברקע, לבוש, מפגשים שונים, נושאי שיחה.... ערבוביה בין גברים לנשים, את מכניסה את עצמך לנסיונות...., לפעמים אינטרנט פרוץ על המחשב, וכולם לידך עם איפונים,
ולצערי רואים ירידה רוחנית לבחורות סמינר שנכנסות לשם
 

דושית

משתמש רשום
יכול להיות שהיחס במוקדים טוב, והצוות נחמדים ואפילו מאד אבל הם עושים את העבודה שלהם
וזה לחץץץץץ גדול מאד על הנציגות

אבל יש מקומות עם תנאי עבודה מאד לא נוחים, עם הפסקות ודיוק בזמנים שקשה לעמוד בו, ואחמשי"ת שיושבת על הראש.

זה מה שרשמתי וזה נכון מאד!
אבל תכנסי ותכונני ללחץ הזה לפחות בהתחלה, ומקסימום את יכולה לעזוב..
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה