שאלה לי לנשים שבינינו....
האם יש כאן מישהי שעובדת בתחום הביטוח,
איך זה העבודה? מחייבת? קשה?
ולגבי לימוד העבודה , היה לך קשה??
אשמח לשמוע כל בדל מידע!!
שאלת השאלות...
לדעתי השאלה היא לא אם להיות בחברת ביטוח, מה שמשנה כאן בעיקר זה התפקיד - רפרנטית או נציגת שירות (ולא דוקא בחברת ביטוח)
לצערי מה שהכי מצער זה לא הלקוחות אלא הדרישות!!!
כמו שכתבו למעלה - יעדים, אחמשית על הראש, האזנות וניתוחים לשיחות שלך, למה לא אמרת כך וכו.., הערות על איחור של 10 שניות (!!!!!!!!!!) מהפסקה, סדר יום קשוח - הפסקות מדודות, לא יכולה לצאת מתי שרוצה, אפילו לבית הכסא צריך לבקש רשות לצאת....
מן הסתם זה דבר שמשתנה מחברה אחת לשניה.. אבל לרוב זה כך
סטטיסית יותר משנתיים לא מחזיקים מעמד בתפקיד כזה
מאד תלוי באופי שלך, בכללי מאד קשה לשבת ורק לדבר כל הזמן בטלפון שיש לך על הראש גם אחמשית גם גם נציגות בכירות גם ראש צוות וגם מנהלת מוקד וגם לקוחות שרוצים תשובה כאן ועכשיו למה הכסף לא הופקד להם בתאריך שהובטח.
ועוד להיות בלחץ שאולי ישלח לללקוח הזה סקר ויכתוב על החברה דברים לא טובים ואת תהיי אשמה בזה כי הוא דיבר אתך.
בקיצור סיוט של עבודה, לא יודעת למה אין על זה הפגנות ורעש בתקשורת
נראה לי בגלל שהנציגות לרוב הן צעירות.....