אני מאז פסח מזמינה באופן קבוע.
זה אחד הרווחים הענקיים שלהם מתקופת הקורונה: מתרגלים, מתמכרים, ומתחילים לרחם על כל מי שסוחב עגלות ברחובה של עיר...
אני מאז פסח מזמינה באופן קבוע.
בדיוק כך, כבר פעמיים שרשום שלא השיגו אותי בו בזמן שלא היתה שום שיחה מהם,לא
שמים תחליפים כרצונם, למרות שמציינים להם להחליף באישור בלבד.
כותבים שלא הצליחו ליצור קשר עם הלקוח ולמרבה הפלא אין כל שיחה שלא נענתה בטלפון ובפלאפון.
מוצרים רבים חסרים
מוצרים מגיעים מעוכים
ירקות במצב לא מלבב, למרות הוראות ברורות ומפורטות באשר למצבו של כל אחד מהם.
קפואים ללא קרחונים - גלידות נמסות ומטפטפות.
זה מ שזכור לי משלושת המשלוחים האחרונים.
קניתי שם בגלל החשש מחנויות צפופות, ונראה שהשירות הדרדר בשל ניצול המצב והביקוש מצד אנשים דוגמתי.
אולי זה תלוי במקומותאני מאז פסח מזמינה באופן קבוע.
בחודש הראשון כנראה בגלל הלחץ היו בעיות, תמיד עמדו מאחוריהם זיכו אותי, השאירו אצלי מוצרים שהגיעו בטעות.
כבר שלושה או ארבעה שבועות הכל דופק כמו שצריך.
בבוקר אני מקבלת טלפון עם עדכון מה חסר, אם אני רוצה תחליף במקום. אם יש טעויות בחשבונית, עונים במייל ומזכים.
מאד מאד מרוצה מהשירות.
אני ממודיעין עילית. ואני מאד מרוצה.אולי זה תלוי במקומות
ואיך קבלתם עדכון מה חסר? אולי צריך מראש באתר להגדיר איזה משהו?
ואם לא לחצנו אז אנחנו לא זכאים לגלות מה לא קבלנו?הם מתקשרים תמיד בבוקר לפעמים אפילו בשבע וחצי בבוקר, ומעדכנים בטלפון בדיוק מה חסר.
כן יש בסגירה של המשלוח, אופציה לבחור האם לתאם טלפונית חוסר של מוצרים או לא.
אני לא בטוחה שזה הזוי, אלו שתי אופציות. ברגע שלא בחרתם אותה, אז בעצם אתם נותנים להם את האופציה להחליט אם להחליף בדברים אחרים או לא.ואם לא לחצנו אז אנחנו לא זכאים לגלות מה לא קבלנו?
קצת הזוי???
אני מתכוון לא להשלמה בדבר אחר אלא לאחר שכבר קבלתי אני רואה פער במחיר ומבין שחסרו מוצריםאני לא בטוחה שזה הזוי, אלו שתי אופציות. ברגע שלא בחרתם אותה, אז בעצם אתם נותנים להם את האופציה להחליט אם להחליף בדברים אחרים או לא.
שלא תבינו, אם חסרים דברים אז חסרים, זה לא שבטלפון פתאום נגלה שיש... ובסך הכל אני יודעת את זה כמה שעות לפני המשלוח.
מעניין. אני לא מצליחה אף פעם לתפוס אותם בטלפון. אבל דרך המייל עונים ומזכים.יתכן שההבדל בערים,
גם אני מזמינה מירושלים, זה אכן נח, אבל מתיש מאד מאד.
האתר שלהם לא ממש זריז ונח.
וגם אם סימנתי לעשות תיאום טלפוני על חוסרים לא תמיד עושים.
מה שכן השירות שלהם בטלפון די בסדר, רק זה מצריך ממני לפנות אחרי כל משלוח לפחות חצי שעה לטלפון להסביר להם מה היה הבעיות ולחכות עד שהם בודקים ומתקנים וכו'....
בנוסף לזה זמן האספקה גרוע, מאחרים באופן תמידי. לא ברור מה קורה עם המשלוחנים בדרך.
הם שולחים חשבונית במייל ומפרטים בדיוק מה היה חסר.אני מתכוון לא להשלמה בדבר אחר אלא לאחר שכבר קבלתי אני רואה פער במחיר ומבין שחסרו מוצרים
ואז מתחיל משחק הזכרון מה הזמנו ומה נשמט
שהתקשרנו אמרו שישלחו במייל - זה לא קרה והוצאתי מהאתר את ההזמנה רק שהיא הייתה לפי כל מה שהזמנו בלי המוצרים החסרים
זה אמרתי שלא שלחו ולא הביאו מודפס - לא כל הפעמים ! היו פעמים כאלההם שולחים חשבונית במייל ומפרטים בדיוק מה היה חסר.
(וגם מדפיסים אותה ומצרפים למשלוח)
אני תמיד בוחרת באופציה הזו, ולאחרונה הם לא מתקשרים בכלל לעדכן על חחוסרים ותחליפים.כן יש בסגירה של המשלוח, אופציה לבחור האם לתאם טלפונית חוסר של מוצרים או לא.
אני תמיד בוחרת באופציה הזו, ולאחרונה הם לא מתקשרים בכלל לעדכן על חחוסרים ותחליפים.
התחלתי להוסיף הערה נוספת מעבר לבחירה הזו, בניסוחי, ואני מציינת שאין להביא תחליפים ללא אישורי. עזר? לא.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: