דרוש מידע ישיר למהדרין-פעיל ומתפקד כרגיל??

lovely

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אני מסכימה שזה אחד הרווחים הענקיים שלהם, אבל גם שלי...
עד עכשיו היינו עושים קניות ולוקחים מונית פחות או יותר באותו סכום.. לא חשבנו בכלל על הקטע של המשלוח.
אחרי שראינו כמה זה מוצלח, פשוט המשכנו בזה.
 

גלידה

משתמש מקצוען
לא
שמים תחליפים כרצונם, למרות שמציינים להם להחליף באישור בלבד.
כותבים שלא הצליחו ליצור קשר עם הלקוח ולמרבה הפלא אין כל שיחה שלא נענתה בטלפון ובפלאפון.
מוצרים רבים חסרים
מוצרים מגיעים מעוכים
ירקות במצב לא מלבב, למרות הוראות ברורות ומפורטות באשר למצבו של כל אחד מהם.
קפואים ללא קרחונים - גלידות נמסות ומטפטפות.
זה מ שזכור לי משלושת המשלוחים האחרונים.
קניתי שם בגלל החשש מחנויות צפופות, ונראה שהשירות הדרדר בשל ניצול המצב והביקוש מצד אנשים דוגמתי.
בדיוק כך, כבר פעמיים שרשום שלא השיגו אותי בו בזמן שלא היתה שום שיחה מהם,
בכל מקרה כל התלונות אפשר לשלוח למייל והם מיד מזכים.
זיכו אותי שבוע שעבר ב140 ש"ח.
למשל כל המבצעים שהיו כשהזמנתי, לא הופיע בחשבונית,
 

מרים אדריכל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אני גם התחלתי להזמין שם מאז פסח, (ירושלים)
ב"ה מרוצה מאד, קצביה מצוינת, תמיד מסדרים לי את הבשרי איך שאני מבקשת,
איכותי מאד.
מתקשרים לתאם חוסרים, מגיעים בד"כ באמת תוך שעתיים מזמן ההזמנה.
דווקא הזמנו ארטיקים והגיעו קפואים.
מגיע מסודר מאד, ובפעמים האחרונות היה חסר כל פעם רק 3-4 דברים (שזה יחסית למקומות אחרים שאני מזמינה, כלום)
 

nechmad

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
גם אני מרוצה מאד
הגיעו חלק דברים שונים ממה שביקשתי
וזיכו אותי
המוצרים נשארו אצלי...
 

.A.G

משתמש רשום
עריכה תורנית
אני מתעסק איתם לאחרונה די הרבה ובקניות לא קטנות (אזור ה1000 ש"ח בשבוע) ובד"כ מרוצה, מגיעים בטווח הזמן פחות או יותר, מתקשרים ולא משאירים בחוץ ומזכים על בעיות, גם מוצרי קירור והקפאה על דרך כלל בסדר גמור
 

הנורמלי

משתמש פעיל
אני מאז פסח מזמינה באופן קבוע.
בחודש הראשון כנראה בגלל הלחץ היו בעיות, תמיד עמדו מאחוריהם זיכו אותי, השאירו אצלי מוצרים שהגיעו בטעות.
כבר שלושה או ארבעה שבועות הכל דופק כמו שצריך.
בבוקר אני מקבלת טלפון עם עדכון מה חסר, אם אני רוצה תחליף במקום. אם יש טעויות בחשבונית, עונים במייל ומזכים.
מאד מאד מרוצה מהשירות.
אולי זה תלוי במקומות
ואיך קבלתם עדכון מה חסר? אולי צריך מראש באתר להגדיר איזה משהו?
 

nicky

משתמש מקצוען
מי שמזמין בשר טרי - אם אני כותבת בהערות ״טחון״ הם יביאו לי טחון? עד עכשיו לא העזתי לנסות...(רוצה להזמין הודו אדום טחון, וממש אין לי מה לעשות עם שלם אז מפחדת לקחת את הסיכון...)
 

lovely

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אולי זה תלוי במקומות
ואיך קבלתם עדכון מה חסר? אולי צריך מראש באתר להגדיר איזה משהו?
אני ממודיעין עילית. ואני מאד מרוצה.
הם מתקשרים תמיד בבוקר לפעמים אפילו בשבע וחצי בבוקר, ומעדכנים בטלפון בדיוק מה חסר.
כן יש בסגירה של המשלוח, אופציה לבחור האם לתאם טלפונית חוסר של מוצרים או לא.
 

הנורמלי

משתמש פעיל
הם מתקשרים תמיד בבוקר לפעמים אפילו בשבע וחצי בבוקר, ומעדכנים בטלפון בדיוק מה חסר.
כן יש בסגירה של המשלוח, אופציה לבחור האם לתאם טלפונית חוסר של מוצרים או לא.
ואם לא לחצנו אז אנחנו לא זכאים לגלות מה לא קבלנו?
קצת הזוי???
 

lovely

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
ואם לא לחצנו אז אנחנו לא זכאים לגלות מה לא קבלנו?
קצת הזוי???
אני לא בטוחה שזה הזוי, אלו שתי אופציות. ברגע שלא בחרתם אותה, אז בעצם אתם נותנים להם את האופציה להחליט אם להחליף בדברים אחרים או לא.
שלא תבינו, אם חסרים דברים אז חסרים, זה לא שבטלפון פתאום נגלה שיש... ובסך הכל אני יודעת את זה כמה שעות לפני המשלוח.
 

הנורמלי

משתמש פעיל
אני לא בטוחה שזה הזוי, אלו שתי אופציות. ברגע שלא בחרתם אותה, אז בעצם אתם נותנים להם את האופציה להחליט אם להחליף בדברים אחרים או לא.
שלא תבינו, אם חסרים דברים אז חסרים, זה לא שבטלפון פתאום נגלה שיש... ובסך הכל אני יודעת את זה כמה שעות לפני המשלוח.
אני מתכוון לא להשלמה בדבר אחר אלא לאחר שכבר קבלתי אני רואה פער במחיר ומבין שחסרו מוצרים
ואז מתחיל משחק הזכרון מה הזמנו ומה נשמט
שהתקשרנו אמרו שישלחו במייל - זה לא קרה והוצאתי מהאתר את ההזמנה רק שהיא הייתה לפי כל מה שהזמנו בלי המוצרים החסרים
 

batya11

משתמש פעיל
יתכן שההבדל בערים,
גם אני מזמינה מירושלים, זה אכן נח, אבל מתיש מאד מאד.
האתר שלהם לא ממש זריז ונח.
וגם אם סימנתי לעשות תיאום טלפוני על חוסרים לא תמיד עושים.
מה שכן השירות שלהם בטלפון די בסדר, רק זה מצריך ממני לפנות אחרי כל משלוח לפחות חצי שעה לטלפון להסביר להם מה היה הבעיות ולחכות עד שהם בודקים ומתקנים וכו'....
בנוסף לזה זמן האספקה גרוע, מאחרים באופן תמידי. לא ברור מה קורה עם המשלוחנים בדרך.
 

lovely

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יתכן שההבדל בערים,
גם אני מזמינה מירושלים, זה אכן נח, אבל מתיש מאד מאד.
האתר שלהם לא ממש זריז ונח.
וגם אם סימנתי לעשות תיאום טלפוני על חוסרים לא תמיד עושים.
מה שכן השירות שלהם בטלפון די בסדר, רק זה מצריך ממני לפנות אחרי כל משלוח לפחות חצי שעה לטלפון להסביר להם מה היה הבעיות ולחכות עד שהם בודקים ומתקנים וכו'....
בנוסף לזה זמן האספקה גרוע, מאחרים באופן תמידי. לא ברור מה קורה עם המשלוחנים בדרך.
מעניין. אני לא מצליחה אף פעם לתפוס אותם בטלפון. אבל דרך המייל עונים ומזכים.
ואצלי בחשבונית יש בד"כ שורות ריקות, עם פסים כאלו על מה שהזמנתי ולא היה. ואז אני יודעת מה חסר.
 

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
הזמנתי פעם אחת
בירושלים
הגיע פחות או יותר בסדר
פירות וירקות יפים, רק שהחליפו סוגי תפוחים, ואפרסק בנקטרינה (לי אישית לא קריטי)
לא דיווחו על מוצר חסר (למרות שסימנתי שיתאמו!) וסיפקו אחד מתוך שנים, אז לא קיבלתי את השניים במחיר מבצע
והעוף הגיע בהכשר אחר, אז קיבלתי עליו זיכוי
דווקא הנושא הזה היה חומד- המוקדן התעניין בנושא ההכשרים ("אני רוצה לדעת, למה יש לי קרובים חרדים...")
אבל מיד אמר לי שנזוכה ושנתרום את העוף למישהו.

בכל זאת הייתי מזמינה שוב, זה שווה את החסכון בזמן וכאב ראש
ותכלס גם אני לפעמים טועה בחנות...
 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
אני מתכוון לא להשלמה בדבר אחר אלא לאחר שכבר קבלתי אני רואה פער במחיר ומבין שחסרו מוצרים
ואז מתחיל משחק הזכרון מה הזמנו ומה נשמט
שהתקשרנו אמרו שישלחו במייל - זה לא קרה והוצאתי מהאתר את ההזמנה רק שהיא הייתה לפי כל מה שהזמנו בלי המוצרים החסרים
הם שולחים חשבונית במייל ומפרטים בדיוק מה היה חסר.
(וגם מדפיסים אותה ומצרפים למשלוח)
 

הנורמלי

משתמש פעיל
זה ברור שגם האתר לא הכי ידידותי
אבל בכל אופן עדיף על פני המתנה בתור סחיבה לרכב וממנו וכל הנלווה לקניה בחנות
הם שולחים חשבונית במייל ומפרטים בדיוק מה היה חסר.
(וגם מדפיסים אותה ומצרפים למשלוח)
זה אמרתי שלא שלחו ולא הביאו מודפס - לא כל הפעמים ! היו פעמים כאלה
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
כן יש בסגירה של המשלוח, אופציה לבחור האם לתאם טלפונית חוסר של מוצרים או לא.
אני תמיד בוחרת באופציה הזו, ולאחרונה הם לא מתקשרים בכלל לעדכן על חחוסרים ותחליפים.
התחלתי להוסיף הערה נוספת מעבר לבחירה הזו, בניסוחי, ואני מציינת שאין להביא תחליפים ללא אישורי. עזר? לא.
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
אני תמיד בוחרת באופציה הזו, ולאחרונה הם לא מתקשרים בכלל לעדכן על חחוסרים ותחליפים.
התחלתי להוסיף הערה נוספת מעבר לבחירה הזו, בניסוחי, ואני מציינת שאין להביא תחליפים ללא אישורי. עזר? לא.

@ארבע , אני חושבת ששביעות הרצון פשוט תלויה באזורי חלוקה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה