דרוש מידע ישיר למהדרין-פעיל ומתפקד כרגיל??

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
לא
שמים תחליפים כרצונם, למרות שמציינים להם להחליף באישור בלבד.
כותבים שלא הצליחו ליצור קשר עם הלקוח ולמרבה הפלא אין כל שיחה שלא נענתה בטלפון ובפלאפון.
מוצרים רבים חסרים
מוצרים מגיעים מעוכים
ירקות במצב לא מלבב, למרות הוראות ברורות ומפורטות באשר למצבו של כל אחד מהם.
קפואים ללא קרחונים - גלידות נמסות ומטפטפות.
זה מ שזכור לי משלושת המשלוחים האחרונים.
קניתי שם בגלל החשש מחנויות צפופות, ונראה שהשירות הדרדר בשל ניצול המצב והביקוש מצד אנשים דוגמתי.
 

שקית ניילון

משתמש פעיל
לא
שמים תחליפים כרצונם, למרות שמציינים להם להחליף באישור בלבד.
כותבים שלא הצליחו ליצור קשר עם הלקוח ולמרבה הפלא אין כל שיחה שלא נענתה בטלפון ובפלאפון.
מוצרים רבים חסרים
מוצרים מגיעים מעוכים
ירקות במצב לא מלבב, למרות הוראות ברורות ומפורטות באשר למצבו של כל אחד מהם.
קפואים ללא קרחונים - גלידות נמסות ומטפטפות.
זה מ שזכור לי משלושת המשלוחים האחרונים.
אצלי ממש לא היה ככה.
לאחר פעם אחת שקיבלתי מוצרים שלא הזמנתי, התקשרתי להתלונן והגיעו לקחת את המוצרים וזיכו אותי ע"כ.
ירקות הגיעו במצב מצויין+, למרות שזה היה ביום ראשון (שאז אין אספקה חדשה, כידוע)
הגלידה הגיעה קפואה לגמרי, השליח הגיע עד לדלת עם צידנית וכשפתחתי הוא העביר אותה (עם כפפות) לשקית.
כנראה שהכל תלוי במזל...
 

רוני רביץ

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L

רחלשקרקה

משתמש סופר מקצוען
לא
שמים תחליפים כרצונם, למרות שמציינים להם להחליף באישור בלבד.
כותבים שלא הצליחו ליצור קשר עם הלקוח ולמרבה הפלא אין כל שיחה שלא נענתה בטלפון ובפלאפון.
מוצרים רבים חסרים
מוצרים מגיעים מעוכים
ירקות במצב לא מלבב, למרות הוראות ברורות ומפורטות באשר למצבו של כל אחד מהם.
קפואים ללא קרחונים - גלידות נמסות ומטפטפות.
זה מ שזכור לי משלושת המשלוחים האחרונים.
קניתי שם בגלל החשש מחנויות צפופות, ונראה שהשירות הדרדר בשל ניצול המצב והביקוש מצד אנשים דוגמתי.
מדויק לצערי. מאז פסח. לא יוצרים אף פעם קשר ורושמים "לא ניתן להשיג את הלקוח" מעצבן ממש.
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
מגיע רגיל
הכל מצוין ב"ה
מתקשרים לתאם החלפות וכו'
לפעמים מכזבים וכותבים: "נערכה שיחה עם הלקוח" ולהד"ם...

בנוסף: זהירות עם מוצרי קרור- קרטיבים מגיעים בצורת נוזל צבעוני!! הם מקדימים את השעה שנבחרה וא"א לדעת מתי בדיוק באים- מניחים מאחורי הדלת והולכים:( שימו לב גם למעדנים מפוצצים בתחתיתם, חומוס שרגיש מאוד לחום וכן על זה הדרך.

לפחות מקבלים זיכוי על נזקים כאלה באופן מיידי, אבל אל תבנו על זה- הפסקתי להזמין ארטיקים, גלידות וכדו'.
 

יוכי יוכי

משתמש פעיל
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לא
שמים תחליפים כרצונם, למרות שמציינים להם להחליף באישור בלבד.
כותבים שלא הצליחו ליצור קשר עם הלקוח ולמרבה הפלא אין כל שיחה שלא נענתה בטלפון ובפלאפון.
מוצרים רבים חסרים
מוצרים מגיעים מעוכים
ירקות במצב לא מלבב, למרות הוראות ברורות ומפורטות באשר למצבו של כל אחד מהם.
קפואים ללא קרחונים - גלידות נמסות ומטפטפות.
זה מ שזכור לי משלושת המשלוחים האחרונים.
קניתי שם בגלל החשש מחנויות צפופות, ונראה שהשירות הדרדר בשל ניצול המצב והביקוש מצד אנשים דוגמתי.

אומנם אני מכירה את מה שאת מתארת
אבל השירות שלהם ממש טוב, אם הגיעו לי מוצרים שלא הזמנתי ולא הייתי מרוצה הם זיכו בלי להתווכח,
גלידה דווקא הגיעה לי בסדר גמור, אבל האמת ידעתי שאני לוקחת ריזיקה כשאני קונה שם גלידה.. סך הכל גם כשאני עושה משלוח מסופר שכונתי אני לוקחת איתי את המוצרים הרגישים..
לפעמים יש מדי הרבה חוסרים, אני יודעת על קרובת משפחה שהתלוננה על כך וזיכו אותה על דמי המשלוח

אומנם זה לא מושלם אבל ברגע שיש שירות לקוחות הוגן, שווה להזמין לדעתי
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
בעבר, לפני עידן הקורונה, השירות היה יעיל יותר ומהיר יותר, והקפואים הגיעו בצידנית שומרת קור (גלידות) ועם קרחונים. אחרי שהורגלתי כך, למה לי לחשוב שישלחו גלידה מטפטפת ונוזלת?

דעתי שאני לוקחת ריזיקה כשאני קונה שם גלידה.. סך הכל גם כשאני עושה משלוח מסופר שכונתי אני לוקחת איתי את המוצרים הרגישים..

אה, נזכרתי בעוד משהו, תלונה שקראתי עליה כאן בפורום ואחר כך התממשה גם אצלי: מארזי חטיפים הגיעו בשקית פתוחה, וכמות השקיות הבודדות שבהם לא תאמה את הכתוב על המארז החיצוני, רק נשארו שם כמה חתיכות למזכרת. כנראה המשלוחן היה רעב וחיפש מה לנשנש (לגנוב).

אני מזמינה משלוח לא כדי להיטרטר עם שירות הלקוחות! מה שאני מזמינה נדרש לי, עם כל הכבוד לזיכוי. לפחות תעדכנו בשיחה על חוסרים צפויים, שאדע להתארגן עם קנייה חלופית. (מתוך קנייה של למעלה מאלף שקל, הגיעו מוצרים בעלות 650 שקל). הזמנתי משלוח כדי לחסוך ריצות וטרחות, ולא כן היה הדבר.

עוד תופעות, בעיקר מהעת האחרונה: הזמנתי בננות צהובות וציינתי זאת מפורשות - אין לי מה לעשות עם צרור ירוק כהה שיונח עד רקבונו. הזמנתי פתי בר אוסם לבן - אל תתנו לי תופיני יהודה חומים. הזמנתי שמפו - למה הבאתם פעם אחת תחליב רחצה ובפעם האחרת מרכך?

מי הסלקטורים שם? אנאלפאבתיים? קשי הבנה?

וכמו שמילה בסלע כתבה - אכן גם כיזבו וציינו שנערכה שיחה עם הלקוח כשזו לא נערכה כלל ועיקר.
 
נערך לאחרונה ב:

לילי 1

משתמש מקצוען
יש חלופה? ההזמנה האחרונה שלי מרמי לוי היתה על סך 1400 ש"ח. שילמתי רק 800 ולא מנדיבות ליבם.
זה היה חסר טעם כי מרוב חוסרים נצרכתי לצאת לקניה.
יאמר לשיבחם שהפירות ירקות פשוט מושלמים.
יש חלופה?
 

קמחית

משתמש פעיל
שבוע שעבר עשיתי קנייה של 400 ש"ח הכל הגיע יפה מסודר בשקיות
חוץ משלושה מוצרים שכנראה היה חסר במלאי הכל הגיע בשלמות להפליא !
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
כללית מי שקונה ב'יש' יודע שהפרות והירקות סוג ב'. לא, אל תתרעמו, לא להעליבכם באתי- כשתראו סחורה סוג א' א' תבינו למה של 'יש' נחשבת ב'.
 

הנורמלי

משתמש פעיל
כללית מי שקונה ב'יש' יודע שהפרות והירקות סוג ב'. לא, אל תתרעמו, לא להעליבכם באתי- כשתראו סחורה סוג א' א' תבינו למה של 'יש' נחשבת ב'.
דבר ראשון זה נכון!!!
אנחנו הזמנו רוב המוצרים הגיעו, מראש לא הזמנו גלדיות וכד' כן מוצרי חלב שהגיעו קרים בצורה סבירה
הירקות היו במצב די טוב - כמו בחנות ביש.....
רק פעם אחת החשבונית בוששה מלבוא ולמייל גם לא שלחו נאלצנו להוציא שוב מהאתר ולהדפיס לראות מה הגיע ומה לא כי לא קבלנו שום עדכון מה מהמוצרים חסר
לא ברור למה אין להם עדכון אוטומטי מה חסר? היום המחסנים מנוהלים דיגיטלי???
גם במשפחה המורחבת שמזמינים לא שמענו על תקלות חריגות כפי שמתואר כאן
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
דבר ראשון זה נכון!!!
אנחנו הזמנו רוב המוצרים הגיעו, מראש לא הזמנו גלדיות וכד' כן מוצרי חלב שהגיעו קרים בצורה סבירה
הירקות היו במצב די טוב - כמו בחנות ביש.....
רק פעם אחת החשבונית בוששה מלבוא ולמייל גם לא שלחו נאלצנו להוציא שוב מהאתר ולהדפיס לראות מה הגיע ומה לא כי לא קבלנו שום עדכון מה מהמוצרים חסר
לא ברור למה אין להם עדכון אוטומטי מה חסר? היום המחסנים מנוהלים דיגיטלי???
גם במשפחה המורחבת שמזמינים לא שמענו על תקלות חריגות כפי שמתואר כאן

אחד העובדים אמר לי פעם שהם צריכים לשלוח "אישור" אחרי שהם מספקים הזמנה ורק אז נשלחת חשבונית במייל.
זה שוב נתון למוסריות של המשלוחן: יש כאלה שלוחצים "אישור" לפני שהגיעו, ויש שלא לוחצים בכלל...

אבל יותר חמור בעיני העסק של מוצרים להחזרה, שאני נותנת לידיו של שליח מוצרים וממתינה לראות זיכוי באשראי והוא לא מדווח שהמוצרים הוחזרו!!
 

lovely

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אני מאז פסח מזמינה באופן קבוע.
בחודש הראשון כנראה בגלל הלחץ היו בעיות, תמיד עמדו מאחוריהם זיכו אותי, השאירו אצלי מוצרים שהגיעו בטעות.
כבר שלושה או ארבעה שבועות הכל דופק כמו שצריך.
בבוקר אני מקבלת טלפון עם עדכון מה חסר, אם אני רוצה תחליף במקום. אם יש טעויות בחשבונית, עונים במייל ומזכים.
מאד מאד מרוצה מהשירות.
 

גלגלים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
1. לא מצליחה להבין למה לא מעדכנים את האתר על חסרים במלאי, תנו לי לבד להחליט תוך כדי הקניה מה אני רוצה במקום.
2. התקשרו אלי ב6:20 בבוקר לעדכן על חסרים, בימי הקורונה, לפני כחודש, זה ממש לפנות בוקר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה