שמעתי הרגע שמועה שטוענת שהבעלים של שופרסל יצרו את כל הבלאגן בכדי להצדיק עלית מחירים כי כמו שזה היה עד עכשיו לא היה להם מספיק רווחי.
עצוב. מה כבר בקשנו...הסגירה המהירה של 'ישיר למהדרין' מעוררת חשד, שמפעיליו רצו להיפטר ממנו עוד קודם ורק חיכו להזדמנות המתאימה.
עצוב. מה כבר בקשנו...
ברור.למה עצוב? זו כלכלה פשוטה.
לכאורה אי אפשר להגיע להפעלת אתר קניות, שיהיה גם זול משמעותית וגם רווחי למפעיליו.
אם מחשבים קצת עלויות, מבינים שזה פשוט לא הגיוני.
מי שקונה באתר, רוצה לחסוך לעצמו את השעה של איסוף המוצרים בין המדפים.
הוא שוכח שמישהו עובד במקומו בליקוט, ומקבל משכורת על השעות האלו. וזה עוד לפני עלות הנהגים, הדלק, תחזוקת הרכבים והמשלוחנים.
והטעויות. וההחזרות. ובלבולי המוח. והמוקדניות. ותחזוקת האתר (לצלם כל חבילת צ'יפס וכל סבון ידיים, להעלות לאתר, לקודד במקום המתאים...)
בקיצור - לא משתלם במיוחד למי שמלכתחילה עובד על מתח רווחים נמוך.
הם ממש לא היו צריכים לחכות לסנציה המטורפת הזו בכדי לסגור.הסגירה המהירה של 'ישיר למהדרין' מעוררת חשד, שמפעיליו רצו להיפטר ממנו עוד קודם ורק חיכו להזדמנות המתאימה.
מחירי מוצרים רבים באתר היו גבוהים יותר ביחס למחירם בחנות הפיזית.הרבה פעמים חשבתי מה בעצם הם מרויחים, כשהן מוכרים את המוצרים במחיר זהה למחיר בקניה פיזית.
הפתעת אותי,טענות מוזרות ממש.הגיוני, ולא מופרך בכלל.
האתרים האלו הם כאב ראש אחד גדול לרשתות.
לא תמיד הרווח מהם, מצדיק את קיומם.
צרכני משלוחים עלולים להוות לקוחות טרדנים, ואחרי שהעסקת עובדים במשרה מלאה שילקטו להם את הלחם, החלב, לבן בטעם בננה ושוקו בטעם תות - הם עוד מתקשרים להציק שהזמינו ההפך - שוקו בננה ולבן תות.
ונשפך בדרך... ונשבר... והתחורר... ולא טוב להם וכן טוב להם.
והנהג זרק את הארגז ב'בום' והמשלוח התעכב וסבתא שלהם צמאה.
אופרציה אינסופית של מלקטים, אורזנים, נהגים ומשלוחנים אתה מפעיל כדי לרצות את הנסיכים, ואחר כך צריך עוד צוות מוקדנים לענות על כל תלונותיהם.
בסניף, לעומת זאת, הלקוח מוזמן לשרת את עצמו, לבחור את הלבנים והשוקו שלו, לקחת אותם בעצמו הביתה בעגלת שוק ישנה ושלום על ישראל.
הסגירה המהירה של 'ישיר למהדרין' מעוררת חשד, שמפעיליו רצו להיפטר ממנו עוד קודם ורק חיכו להזדמנות המתאימה.
לא למדתי כלכלה אבל..הגיוני, ולא מופרך בכלל.
האתרים האלו הם כאב ראש אחד גדול לרשתות.
לא תמיד הרווח מהם, מצדיק את קיומם.
בסניף במקום מלקטים יש מסדרי מדפים.הוא שוכח שמישהו עובד במקומו בליקוט, ומקבל משכורת על השעות האלו. וזה עוד לפני עלות הנהגים, הדלק, תחזוקת הרכבים והמשלוחנים.
ב2021 התמונה מופיע גם בסניפים (מה גם שתחלופת המוצרים איננה מהירה והתמונה איננה לקטלוג של פינטרסט).(לצלם כל חבילת צ'יפס וכל סבון ידיים,
אתם לא מכירים את התחום מקרובכל חבילת צ'יפס וכל סבון ידיים, להעלות לאתר, לקודד במקום המתאים
אתם לא מכירים את התחום מקרוב
לפי מה שאני יודעת יש משלוחים לבני ברק
לא רשום לגבי משלוחים לבני ברק (רשום - יש לבדוק עם שירות הלקוחות)
בשיחה במוקד שלהם 9075*מה עלות המשלוח לבני ברק?
אולי הוא בוחר לעצמו, אבל בשטח של החנות. בעל החנות צריך לדאוג לו למרווח, לחווית קניה, להרבה קופאיות שלא יתעצבן, ועוד...בסניף, לעומת זאת, הלקוח מוזמן לשרת את עצמו, לבחור את הלבנים והשוקו שלו, לקחת אותם בעצמו הביתה בעגלת שוק ישנה ושלום על ישראל.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: