מאיפה הנתונים?שכל מי שמגיב/ה כאן באשכול יקח בחשבון שלפחות 10 מהכיתה שלו/ה נפגעו ברמה כזו או אחרת!
איך בדקו את זה?
מאיפה הנתונים?שכל מי שמגיב/ה כאן באשכול יקח בחשבון שלפחות 10 מהכיתה שלו/ה נפגעו ברמה כזו או אחרת!
בדיוק מה שרציתי לכתוב.ולגבי החשש מפאניקת יתר -
קורס מוגנות טוב הוא הכי הפוך מפאניקה.
הוא מקצועי, הוא מדעי, הוא מועבר על ידי אנשי מקצוע שיודעים את התופעה היטב ולא מגזימים לא למעלה ולא למטה.
פאניקה מקורס מוגנות היא מן הסתם של מי שלא היה בכזה, או שהיה באחד מוזל של "מוגנות ניהול וטכנאות מזגנים".
ממליצה בחום מנסיון אישי. יוצאים עם המון כלים מעשיים וברורים ועם מבט מפוכח והגיוני על כל הנושא.האמת, הנושא מטריד ממש.
מחד- אנחנו לא רוצים לגדל דור חשדן. מאידך- הסכנות הן רבות ומפלצתיות.
מה שעוד מקשה זה שקשה להזהיר מפני משהו שאי אפשר להסביר את מהותו.
אני מארגנת סדנה עם שרי ברלינסקי בבני ברק.
מי שמעונינת להרשם נותרו מקומות אחרונים.
מה שמדהים בקורס של שרי, שהיא מפשטת נושא טעון כל כך בבהירות, מעשיות וסטריליות.
יש משהו לא הוגן בויכוח הזה.מאיפה הנתונים?
איך בדקו את זה?
אין לי אפשרות לענות בפורום כזה. אבל גם אחרים שעוסקים בנושא מדברים על אחוזים גבוהים ולא משכנעים אותך, אז מה זה משנה?לא ביקשתי תיאורים מפורטים.
שאלתי שאלה פשוטה, מהיכן הנתונים המספריים שהבאתם,ואיך בדקו אותם?
לא כן נשמע מדבריך.ואני חלילה לא מזלזל בחשיבות הנושא, אני רק חולק מהי הדרך הנכונה להתמודד איתו.
חוץ מהבעיתיות בנושא מבחינת מוגנות (הילד מתרגל לפנות לכל זר) זה הפך למכה מטרידה של ממש. לעמוד עם כל החבריה ולהמתין שהילדון הנחמד יסים את שיחתו הדחופה...תגידו, רק לי זה מפריע?
כל פעם (כמעט!) שאני ברחוב, ניגש ילד חמוד ומבקש פלאפון (אמא, את מרשה לי ללכת לחבר?
את מרשה לי ממתק בשקל?)
תכניסו לילדים חזק שלא מבקשים מאף אחד שום דבר, רק עם חייבים משהו מאד דחוף!
מזהירים רק לברוח מזר שפונה
ומה עם לפנות לזר?
זה לא בעיה???
תוכלי להסביר את עצמך?אין לי אפשרות לענות בפורום כזה.
קורס מוגנות טוב הוא הכי הפוך מפאניקה.
יש החלטה שעל כל מי שהתלונן בציבור החרדי יש 10 שלא ועל כן מגיעים למסקנות הללו.לא ביקשתי תיאורים מפורטים.
שאלתי שאלה פשוטה, מהיכן הנתונים המספריים שהבאתם, ואיך בדקו אותם?
מישהו שראה מקרים או שמע סיפורים זה לא נחשב למחקר רציני.
ואני חלילה לא מזלזל בחשיבות הנושא, אני רק חולק מהי הדרך הנכונה להתמודד איתו.
מותר לי לחשוב שזריעת פאניקה היא לא הדרך הנכונה להתמודד עם זה? או שאני חייב להסכים איתכם?
אסביר את עצמי.תוכלי להסביר את עצמך?
כתבת שכל אחד כאן, לפחות עשרה ילדים מהכתה שלו נפגעו. זה נתון מספרי, עובדתי מובהק.
סה"כ שאלו אותך מאיפה הנתון הזה (הוא שאל, אבל גם אני ואחרים מתענינים) ואז את מסתתרת מאחורי הסברים שלא תואמים עובדות מספריות (זה לא לא צנוע, ואין בעיה לדבר בפורום על מחקר/אתר אינטרנט/ קורס שלמדת בו)
ואם את לא מביאה מקור אז את סתם זורעת בהלה. הורים אמורים לדבר על מוגנות מתוך הבנה והכרות עם העובדות ולא מתוך בהלה בעלמא.
פשוט,תוכלי להסביר את עצמך?
כתבת שכל אחד כאן, לפחות עשרה ילדים מהכתה שלו נפגעו. זה נתון מספרי, עובדתי מובהק.
סה"כ שאלו אותך מאיפה הנתון הזה (הוא שאל, אבל גם אני ואחרים מתענינים) ואז את מסתתרת מאחורי הסברים שלא תואמים עובדות מספריות (זה לא לא צנוע, ואין בעיה לדבר בפורום על מחקר/אתר אינטרנט/ קורס שלמדת בו)
ואם את לא מביאה מקור אז את סתם זורעת בהלה. הורים אמורים לדבר על מוגנות מתוך הבנה והכרות עם העובדות ולא מתוך בהלה בעלמא.
החברותא של בעלי מהכולל
לתשומת ליבך,שילדים שמבקשים שקל או שניים ליד מאפיות כדי לקנות לעצמם משהו כי הם רעבים מסכנים!! זה הזנחה ואחר כך ההורים שלהם מגיבים בכאלו נושאים מבלי להבין שהילד שלהם מצד אחד בעניין הזה מסודר ומצד שני מיסכן ביותר!!!
אוקי, אוקי
נסחפנו
לא נסחפנו בנושא או ברמה שצריך להתייחס לזה,אולי
ואולי לא.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמו
א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ: