עדין, יתכן שכדאי לשתף אותו,בבוקר יש לו רבה, זה מכינה.
אני מאמינה שזה קורה שם פחות....
יש לו השפעה משמעותית על הילד (ועל הוריו)
עדין, יתכן שכדאי לשתף אותו,בבוקר יש לו רבה, זה מכינה.
אני מאמינה שזה קורה שם פחות....
בדיוק ראיתי ציור על ילד שלצידו שתי ההורים תקועים במכשירהראש שלהם בכלל לא בילד, אלא תקוע במכשיר ......
ילד רוצה משמעת!!! ילד ללא משמעת הוא ילד אומלל ומתוסבך נפשית.
הילד שככל הנראה לא מקבל משמעת מהוריו, מחפש את זה אצל הגננת ובודק את הגבולות.
אם יעצרו אותו מלהכות ( לדוגמא ע"י חיבוק דוב) זה יפסק, אפי' שזה יכול לקחת 20 פעם!!
אבל מה שחשוב הוא, ליהיות עיקביים. וכן לא לקחת את זה חלילה למריבה אישית.
כמה זמו הוא ייאבק איתך? 5 דק'?זהו בדיוק, אני מחפשת דרך חכמה ועקבית כדי לעצור את זה....
וכשמנסים בזמן הזה לחבק/להחזיק ידיים וכל זה , הוא נהיה יותר אגריסיבי, וזה ממש נגרר למלחמת כח!!
זה נכון ברעיון. בשטח כשאחראים מול הקבוצה זה כמעט בלתי ישיםכמה זמו הוא ייאבק איתך? 5 דק'?
עדיין זה שווה את זה!
אל תתיאשי!!
עצוב. (למה אין אימוג'י שמזיל דמעות?)בדיוק ראיתי ציור על ילד שלצידו שתי ההורים תקועים במכשיר
והילד חושב לעצמו הלוואי והייתי טלפון, כך היו מחזיקים אותי על הידים ומסתכלים עלי כל הזמן....
יש לו בעיה זה ברור, אך עדיין מרגיש לי מאוד שזה קשור לסגנון חינוך ולאיך שגודל,סליחה על ההתערבות, עכשיו ראיתי את האשכול
ואחרי קריאת כל התגובות אני מרגישה חייבת להוסיף...
משהו פה הדליק לי נורה אדומה
נשמע שאולי יש לילד בעיה לא רק חינוכית
לפי מה שתארת את הגוף ואת צורת ההתנהגות זה נשמע בעייה רצינית בתקשורת, ואולי משהו על הספקטרום האוטיסטי - מחומר שקראתי בנושא... לפעמים חושבים שזו סתם אלימות או חוסר בתשומת לב, וגם ההורים מדחיקים, אבל חייבים לבדוק ולאבחן.
השאלה אם הוא מדבר, מבין ומתקשר כמו ילדים אחרים בגיל שלו?
כי אם כן, אז כנראה שטעיתי, אבל אם לא, יש לי תחושה שאני צודקת...
הוא מדבר נורמלי?הוא
יש לו בעיה זה ברור, אך עדיין מרגיש לי מאוד שזה קשור לסגנון חינוך ולאיך שגודל,
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קז
א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי: