עזרה ילד מרביץ לגננת ?! :(

שיר השירות

משתמש מקצוען
ילד רוצה משמעת!!! ילד ללא משמעת הוא ילד אומלל ומתוסבך נפשית.
הילד שככל הנראה לא מקבל משמעת מהוריו, מחפש את זה אצל הגננת ובודק את הגבולות.
אם יעצרו אותו מלהכות ( לדוגמא ע"י חיבוק דוב) זה יפסק, אפי' שזה יכול לקחת 20 פעם!!
אבל מה שחשוב הוא, ליהיות עיקביים. וכן לא לקחת את זה חלילה למריבה אישית.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
ילד רוצה אהבה וגבולות ויכולת להתבטא ועוד הרבה דברים. לעולם אל תניחו הנחות לא בדוקות מה קורה לו או להוריו. לעולם אל תטפלו בבני אדם על סמך 'כנראה'. רק תבדקו בצורה הכי טובה ומדויקת, ממקום הכי נקי שאפשר, מה באמת קורה.
 

טעם של פעם

משתמש פעיל
הראש שלהם בכלל לא בילד, אלא תקוע במכשיר ......
בדיוק ראיתי ציור על ילד שלצידו שתי ההורים תקועים במכשיר
והילד חושב לעצמו הלוואי והייתי טלפון, כך היו מחזיקים אותי על הידים ומסתכלים עלי כל הזמן....
 

מנגינה

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
ילד רוצה משמעת!!! ילד ללא משמעת הוא ילד אומלל ומתוסבך נפשית.
הילד שככל הנראה לא מקבל משמעת מהוריו, מחפש את זה אצל הגננת ובודק את הגבולות.
אם יעצרו אותו מלהכות ( לדוגמא ע"י חיבוק דוב) זה יפסק, אפי' שזה יכול לקחת 20 פעם!!
אבל מה שחשוב הוא, ליהיות עיקביים. וכן לא לקחת את זה חלילה למריבה אישית.

זהו בדיוק, אני מחפשת דרך חכמה ועקבית כדי לעצור את זה....
וכשמנסים בזמן הזה לחבק/להחזיק ידיים וכל זה , הוא נהיה יותר אגריסיבי, וזה ממש נגרר למלחמת כח!!
 

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
זהו בדיוק, אני מחפשת דרך חכמה ועקבית כדי לעצור את זה....
וכשמנסים בזמן הזה לחבק/להחזיק ידיים וכל זה , הוא נהיה יותר אגריסיבי, וזה ממש נגרר למלחמת כח!!
כמה זמו הוא ייאבק איתך? 5 דק'?
עדיין זה שווה את זה!
אל תתיאשי!!
 

tadmit

המרכז לשידורים חיים, חתונות, כנסים, לוויות
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
שמעתי פעם על מוסד של חינוך מיוחד שהפעילו תוכנית למיגור אלימות, כדלהלן....
ברגע שילד התחיל השתוללות, כל אנשי הצוות שהיו זמינים לעניין, ולא משנה מאיזה כיתה ובאמצע מה הם היו, הגיעו לעזור לטפל בילד.
באופן אוטומאטי כשהילד ראה חמישה, שישה אנשי צוות שמגיעים הוא הפסיק את ההשתוללות, ואם הוא לא הפסיק, היו שם חמישה אנשים כדי לטפל בזה.
בהצלחה
 

מנגינה

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
אז כדי לסגור יפה את הנושא, אני רואה שיפור עננננק מתחילת שנה,
אפשר לזקוף זאת קודם כל לכמויות אהבה ותשומת לב ששפכתי עליו
(וזה לא היתה משימה מורכבת כי כמו שהדגשתי הוא מתוק במיוחד...)
(ושווה ללמוד מזה לקח, השיטה שהכי עובדת לכל בעיה...)
ודבר שני, לעקביות ולתקיפות הרגועה, כמו שנכתב פה .
אז עדיין יש ימים קשים וילד מאתגר נשאר מאתגר, אבל מפלס ההתמודדות ירד.
וכשהוא בסערה ומתקרב אלי כדי להרביץ לי, אני מסתכלת לו בעיניים עמוק, והוא מחזיר את ידו!!!!!

תודה לכולם!
אל יאוש!
 

חפציבה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
סליחה על ההתערבות, עכשיו ראיתי את האשכול
ואחרי קריאת כל התגובות אני מרגישה חייבת להוסיף...
משהו פה הדליק לי נורה אדומה
נשמע שאולי יש לילד בעיה לא רק חינוכית
לפי מה שתארת את הגוף ואת צורת ההתנהגות זה נשמע בעייה רצינית בתקשורת, ואולי משהו על הספקטרום האוטיסטי - מחומר שקראתי בנושא... לפעמים חושבים שזו סתם אלימות או חוסר בתשומת לב, וגם ההורים מדחיקים, אבל חייבים לבדוק ולאבחן.
השאלה אם הוא מדבר, מבין ומתקשר כמו ילדים אחרים בגיל שלו?
כי אם כן, אז כנראה שטעיתי, אבל אם לא, יש לי תחושה שאני צודקת...
 

-LIGA

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
בדיוק ראיתי ציור על ילד שלצידו שתי ההורים תקועים במכשיר
והילד חושב לעצמו הלוואי והייתי טלפון, כך היו מחזיקים אותי על הידים ומסתכלים עלי כל הזמן....
עצוב.:( (למה אין אימוג'י שמזיל דמעות?)
 

מנגינה

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
הוא
סליחה על ההתערבות, עכשיו ראיתי את האשכול
ואחרי קריאת כל התגובות אני מרגישה חייבת להוסיף...
משהו פה הדליק לי נורה אדומה
נשמע שאולי יש לילד בעיה לא רק חינוכית
לפי מה שתארת את הגוף ואת צורת ההתנהגות זה נשמע בעייה רצינית בתקשורת, ואולי משהו על הספקטרום האוטיסטי - מחומר שקראתי בנושא... לפעמים חושבים שזו סתם אלימות או חוסר בתשומת לב, וגם ההורים מדחיקים, אבל חייבים לבדוק ולאבחן.
השאלה אם הוא מדבר, מבין ומתקשר כמו ילדים אחרים בגיל שלו?
כי אם כן, אז כנראה שטעיתי, אבל אם לא, יש לי תחושה שאני צודקת...
יש לו בעיה זה ברור, אך עדיין מרגיש לי מאוד שזה קשור לסגנון חינוך ולאיך שגודל,
 

קריאת כיוון

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
דווקא נשמע שהוא תקשורתי
ובכלל הרגשתי בשביל כול הנפשות הפועלות כמו בית משפט.
אין ספק שאסור לאפשר אלימות וצריך לברר ולבדוק מה בבסיס הקרחון
לצד מיגור הקצה העליון של הקרחון.
אך מתוך גישה מכבדת את ההורים ומגייסת
ולא שופטת ומאשימה.
בכל אופן כמייצגת את גישת הסמכות החדשה מאוד מתחברת לכך שילד צריך גבולות
גם אם יש לו קשיים
והדרך יכולה ללכת במקביל:
גם טיפול עומק לפתרון בעיות או קשיים מהשורש וגם התוויה של דרך מיטבית למרות ועל אף.
בהצלחה ואיזה כיף שיש גם תוצאות חיוביות
כל הכבוד!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה