טימו יותר זול מאליאקספרס - Temu

כובע הנזיר

משתמש מקצוען
הזמנתי 4 הזמנות בתאריכים 13-14 במאי, לפני שבוע וחצי, אף אחת מהן לא הגיעה עדיין.

המשלוח היחיד שהיה אמור להגיע אלי לדלת הבית היה אמור להיות פה ביום שלישי אבל חברת ההפצה הפיצה לכתובת לא נכונה.

חברת בר - עוד מישהו ניתקע איתם עם הבעיה הזו?

הכתובת שלי היא משה כהן 10 ירושלים (נניח).
לפעמים ההפצה יוצאת לרחוב משה 10 ולפעמים לבצלאל 10 (נראה לי הכתובת של המשרדים הראשיים שלהם). הם מתעלמים מהמיקוד ומתרשלים מאוד.
ביום שלישי התקשר אלי השליח ואמר לי שיש אצלו שלוש משלוחים שלי (אחד מטמו ושתיים מאמזון). שהוא השליח של האיזור של רחוב משה. הציע שביום שישי הוא מביא את הבן של אשתו (ציטוט) לישיבה באיזור שלי ואולי אז יוכל להעביר אלי. העדפתי שישלח לניתוב מחדש ומאז אני מחכה.
קרה גם לכם? או שיש בעיה ספציפית עם הכתובת שלי? (קרה לפחות עשר פעמים בשנתיים האחרונות עם חברת בר)
 

תנתוש

משתמש רשום
בענין עלי אקספרס איך אפשר שהמשלוח יהיה רק דרך ציטה ?
השירות של הדואר ישראל לאחרונה על הפנים מה אפשר לעשות ?
ממליצה לקרוא תגובות על צ'יטה בגוגל..
על הפנים
לנו הם איבדו משלוח ואין שום דרך לדבר איתם, רק דרך רובוט שלא מצליח להועיל
לא ממליצה לשלוח דרכם!!!
 

לוי ו.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
נראה לכם הגיוני?????
כן, בפעם הראשונה שמחברים את פייפאל יש שאלה אם אתם רוצים לשמור את הפרטים ובגלל שהשאלה באנגלית בסיר להניח שאישרתם בלי שידעתם מה אישרתם
 

לוי ו.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
גם לי זה היה ככה!
פתאום קלטתי את זה והייתי בהלם
מחקתי מיד את החשבון פייפאל שלי מהחשבון בטימו, לא יודעת איך בכלל הוא נשמר
זה הזוי שהם עושים כזה דבר.
בפעם הראשונה שמחברים את פייפאל יש שאלה אם אתם רוצים לשמור את הפרטים ובגלל שהשאלה באנגלית בסיר להניח שאישרתם בלי שידעתם מה אישרתם
 

לוי ו.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
מצאתי פטנט עם רוצים להזמין בפחות מהמינימום אז עושים הזמנה בסכום של המינימום ואחרי שמבצעים את ההזמנה יש אופציה של ביטול מוצרים (כל עוד שזה לא נשלח) ואז מבטלים את כל המוצרים שלא רצינו להזמין ומקבלים אחזר לחשבון בנק
זה עדיין עובד?
 

כובע הנזיר

משתמש מקצוען
אצלי כבר לא,
כשאני מנסה לבטל את המוצר המיותר הוא רושם לי שבמידה ואני מבטלת,
הסכום יורד מתחת למינימום וההזמנה כולה מתבטלת.
וואוו
ממש סינדלו אותנו

נשאר רק לקנות ולהחזיר שזו אופציה מעצבנת מאוד אם כי יש בה הרבה פרקטיות אם באמת מחזירים בסוף...
קונים כמה אפשרויות מכל דבר, כמה מידות מכל בגד ובוחרים כי טוב מראה עיניים.

(בשיין גיליתי בדרך מצערת שהרבה מהפריטים לא ניתן להחזיר. היה כתוב את זה בהזמנה אבל התעלמתי. לא ראיתי את זה בטמו אבל שווה לבדוק אם מתכננים להחזיר)
 
אני הזמנתי השבוע בסכום של 130 ש"ח ומיד אחרי ביצוע הזמנה כתבתי להם שאני רוצה לבטל מוצר ( את המוצר שעלה 128 ש"ח והביא ל130"ח) והם ביטלו לי את המוצר והחזירו את הכסף לפייפל
כך הצלחתי להזמין ב9 ש"ח
תודה ל @יאשיהו על הפיתרון.
 

ערוגת הבושם

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אני הזמנתי השבוע בסכום של 130 ש"ח ומיד אחרי ביצוע הזמנה כתבתי להם שאני רוצה לבטל מוצר ( את המוצר שעלה 128 ש"ח והביא ל130"ח) והם ביטלו לי את המוצר והחזירו את הכסף לפייפל
כך הצלחתי להזמין ב9 ש"ח
תודה ל @יאשיהו על הפיתרון.
לא ביטלת לבד, פנית בצ'אט?
אם כן, על זה לא חשבתי, ביטלתי לבד בפרטי ההזמנה.
כן הצלחתי לבטל בשתי הזמנות קודמות ולשלוח לעצמי משלוח ב 10 וב 14 ש"ח
אבל הפעם המערכת התחכמה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה