דרוש מידע יועצת גמילה - יש דבר כזה?

סבתא חביבה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
גם הבת שלי בת שלוש וחצי לא מוכנה להיגמל בשום אופן,
היא בשלה לגמרי,אבל יש לה פשוט פחד להוריד את הטיטול,
זה מגיע לרמה שלא מסכימה ללבוש תחתון,
אני אפילו לא מנסה לקחת אותה לשרותים,
קודם כל מנסה להרגיל אותה לרעיון שאין טיטול יש רק תחתון-מורידה לה כל יום את הטיטול לשעה ובשעה הזאת הילדה צורחת צרחות שתלבישי לי טיטול,
משהי יודעת איך מטפלים בכזה מצב?
יש לך פה באשכול הזה מידע שיכול לעזור לך.
אצלי ספציפית מה שקרה בינתיים מאז שפתחתי את האשכול: מתוך תסכול וחוסר אונים גדול פניתי ליועץ הגדול מכולם, כמה פעמים ביום בבקשת עזרה מעומק הלב. התפללתי הרבה במשך היום במילים שלי וביקשתי עזרה, גם אם נראה שזה סתם נושא קטן ושולי יחסית...
שמחה לעדכן שבתוך כמה ימים היה שינוי משמעותי ביותר!!! מוזר לי לכתוב את זה אבל זו המציאות והיום הוא גמול לגמרי כולל זה שהוא לוקח אחריות והולך לבד, ורק מעדכן אותי או את אחד מהאחים הגדולים שלו כדי שנלווה אותו (ביום. בלילה הוא עדיין לא אבל אני ממשיכה להתפלל).
יחד עם זאת, במסגרת השתדלות, לפי מה שאת מתארת, אני הייתי הולכת לפסיכולוג חינוכי במסגרת דלת פתוחה של העירייה. למעשה לא הלכתי כי ברוך השם היה שינוי בתוך כמה ימים, אבל בדרך הטבע לדעתי הכתובת היא פסיכולוג חינוכי.
בהצלחה רבה!!!!!
 

ח.ג.ג'.

משתמש צעיר
עוד כיוון שלא כתבו פה - פיזיותרפיה של רצפת האגן.
אפשר לקבל דרך התפתחות הילד.
יש מקרים של קושי בגמילה שבהם הקושי הוא פיסי ואת זה מאבחנ/ת פיזיו' רצפת אגן.
לרוב בגילאים האלו לא מטפלים בילד עצמו, רק במקרים שממש יש בעיה, אבל מתשאלים את ההורים ולפי התיאורים אפשר לאבחן אם הקושי הוא פיסי ולתת הכוונה איך לעבוד עם הילד בבית.
אם הכיוון הוא התנהגותי, אז כמו שאמרו פה מנתחת התנהגות היא הכתובת. (כמובן יש חפיפה כלשהי בין הפיסי להתנהגותי, הולכים לאיש המקצוע שהבעיה נמצאת בעיקר בתחום שלו והם אמורים לדעת לתת מענה כללי)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  23  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה