שיתוף יונה הנביא והסערה בים: תמונה מוזיקלית

אריאל וו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים

ששון בן שמחה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
רעיון יפה.
משהו לא מסונכרן שם בין שתי המלודיות בחלק מהמקומות זה נשמע כמו שתי מנגינות שהודבקו אחד על השני.
 

ששון בן שמחה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
בהכל בעיקרון, זה מרגיש כאילו הם מתחברים בהתחלה ובסוף של כל קטע אבל באמצע הם מנגנים כל אחד לחוד. אולי זה גם עניין של עיבוד ווליום ורמת שמע.
ניגון מאוד יפה בסה"כ, הלוואי עלי... אני בינתיים רק יודע להעביר ביקורת...
(הייתי מצפה גם לאיזה פיסגה בניגון שבהחלט מוביל אותך לכיוון, אבל לא לוקח אותך עד אליו)
 

אריאל וו

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
מעניין. באמת יש פה 2 ואפילו 3 קולות, אבל הם משתלבים בצורה הרמונית טיפוסית למאה ה-18.
הבאס רץ מהר נגד תווים ארוכים בכנורותו הגבוהים, אבל זה מותר ולפי החוקים של הקונטרפונקט (https://he.wikipedia.org/wiki/קונטרפונקט).
הקשבת אי-פעם למלחין י.ס. באך? אני מאוד ממליץ. תנסה לשמוע, למשל, את הקונצ׳רטו ה-6 של הקונצ׳רטי הברנדנבורגיים.
 

ששון בן שמחה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
אני לא חושב שזה הכתיבה (חוץ מה"קליימאקס" שחסר לי אבל כפי שכתבת זה סגנון ההלחנה המדובר, אנחנו פשוט רגילים לצפות למשהו אחר) הכתיבה מצויינת. אני חושב שזה איזה משהו בווליום. אולי זה סתם אצלי באוזניות ולא באמת. לא יודע.

כמובן שזה היתפסות לקטנות ובאופן כללי המנגינה 10/10. נשמח לשמוע עוד!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה