טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
קלקיליה: פיצוץ חזק נשמע כעת מהרחוב בו כוחות צהל פועלים בעיר, ככה"נ מדובר בנטרול מטען חבלה רב עוצמה ע"י חבלן
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
גדי טאוב:

כפי שהזהרנו מראש, זה מתחיל: שני מחבלים חמושים התקרבו הלילה לגדר התפר, במטרה לבצע פיגוע ירי לעבר יישובים ישראליים באזור בת חפר מכיוון טול כרם. מארב של כוחותינו חיסל אותם, והחרים את נשקם (בתמונה). אבל זה טיפול של פעם, ועד שטולכרם וקלקיליה לא יוזזו מזרחה, שום שינוי לא יהיה, וכביש 6 וישובי צפון השרון מאוימים.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
תורת לחימה - למען צה''ל:

השופל הצבאי שנגנב בידי ערבים בבקעת הירדן טרם אותר.הדבר מצביע על חוסר השליטה של צה"ל ושב"כ בשטח והיעדר מודיעין. זה שופל רבותי. וצה"ל לא מאתר אותו מעל יממה.
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
המשתמש נחסם
שר הביטחון גלנט בקו התפר, סמוך לטול כרם: ״נקים בקו התפר צוותי התערבות על בסיס תושבי היישובים ובוגרי היחידות הקרביות - לצה״ל יש חופש פעולה מלא בכל רחבי יו״ש לסכל את הניסיונות האיראניים להציף את השטח בנשק״.
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
המשתמש נחסם
הצלה יו"ש ללא גבולות : כביש 55 עוקף נבי אליאס דווח על אשה שנפצעה קל לאחר שוד רכב כוחות בדרכם
הצלה יו"ש ללא גבולות : הפצועה הגיעה למעבר אליהו עם פציעה קלה בראשה השודדים הערבים נמלטו עם רכבה
 

בא לי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
המשתמש נחסם
*הרס של שכונה לזכר גיבור ישראל מוטי שמיר**

עכשיו - הרס שכונה ליד חוות יאיר שהוקמה לזכר מוטי שמיר הי"ד שנפל ב 7 באוקטובר, זאת בהנחיית אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס ובניגוד להנחיית הדרג המדיני.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "האם נגמרה המלחמה? נשאר רק להרוס בתים, כשמטרים ספורים משם בנייה בלתי חוקית של הרשות. חוסר רגישות כלפי האלמנה ואיבוד עשתונות.

אלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס הנחה להרוס שכונה בחוות יאיר שהוקמה לזכר מוטי שמיר שנפל ב 7 באוקטובר, זאת בניגוד להנחיית הדרג המדיני (השר הממונה על האכיפה בצלאל סמוטריץ') ועל אף שהבתים יושבים על אדמת סקר - המיועדת להסדרה כאדמת מדינה ונמצאת בתחום התכנון העתידי של הישוב. מוטי שמיר הי"ד, יצא יחד עם 9 חברים מחוות יאיר וישובי הסביבה, בבוקר ה 7 באוקטובר, ללא צו 8, להגן על ישובי הדרום. שמיר אב לפעוט והשאיר אחריו אשה בהריון, נפל בהגנה על קיבוץ רעים. אחד מחבריו של מוטי שמיר שיצא איתו באותו בוקר ונפצע - אליה אביחי - הדליק משואה ביום העצמאות לכבוד הגיבורים שיצאו באותו בוקר להגן על הדרום. השכונה הוקמה על אדמת סקר - המיועדת להסדרה כאדמת מדינה ונמצאת בתחום התכנון העתידי של הישוב חוות יאיר, בפסגה החולשת בצורה ישירה על הישוב. במועצה האזורית שומרון מדגישים כי במקום בו נבנתה השכונה, בוצע ירי עם רובה קרלו שנתפס וכמו כן מספר פעמים הושלכו משם צמיגים בוערים לכיוון הישוב חוות יאיר, על מנת להצית את החורש ולהצית את הישוב חוות יאיר, מאז מעבר המשפחות להתגורר במקום הופסקו התקפות הטרור על הישוב. בסמוך לשכונה הוקם מצפה לזכרו.

לאורך כל הלילה והבוקר ראש מועצת שומרון יוסי דגן, פנה לכל הגורמים הרלוונטים הן בצה"ל והן בדרג המדיני בכדי לעצור את ההרס. לדבריו: "אני מכבד מאוד את יהודה פוקס כמפקד פיקוד מרכז וכאלוף בצה"ל, אך אל מול העלבון הזה, ההרס הלא הגיוני הזה, הדברים חייבים להאמר: ההרס הזה הוא הנחייה ישירה של מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס, בניגוד לעמדת הדרג המדיני - כשהשר במשרד הבטחון הממונה על האכיפה הודיע רשמית למנהל האזרחי שהוא איננו מאשר זאת, מכיוון שהשכונה הזו איננה נמצאת בסדר העדיפות המקצועי של הדרג המדיני לאכיפה. כשכל הגזרות בוערות ויש צורך בכל חייל, נמצא זמן וכוח אדם להרוס מבנים של ישראלים, שמגנים על השטח, וזאת בזמן שמבנים בלתי חוקיים של ערבים של הרשות הפלסטינית, מאות מטרים משם, עומדים באין מפריע. ובזמן שהמבנים עומדים על אדמות סקר ולא על אדמות פרטיות, בשטח C. זהו איבוד פרופורציות, בילבול יוצרות וחוסר רגישות כלפי האלמנה. האוייב הוא לא אנחנו, האוייב הוא לא אלמנתו של מוטי רויטל שמיר, ולא התושבים הגיבורים של חוות יאיר, האוייב הוא מי שמנסה לרצוח את העם היהודי".

עמיחי איתם יור ועד היישוב חוות יאיר: "אנו חדורי אמונה בצדקת הדרך של עם ישראל ונמשיך בחיזוק ההתיישבות, חיזוק הבטחון לתושבי הישוב והנצחת גיבור ישראל".בתמונה: חנוכת המצפור על שם מוטי שמיר בשכונה. עם האלמנה רויטל שמיר. קרדיט: רועי חדי
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
"פינוי חוות יאיר"
התושבים זועמים על המנהל האזרחי שמשתמש בפועלים ערביים לבצע את ההרס, בנוסף הם טוענים כי במרחק 500 מטרים ישנה שכונת וילות פלסטינית בלתי חוקית !!
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
בן גביר על הרס חוות יאיר :
"בזמן שחיזבללה שורף את הצפון לשר הביטחון גלנט יש משימה חשובה יותר - שליחת כוחות להריסת מצפה בחוות יאיר, גלנט גיבור על המתיישבים וחלש מול נסרללה, אני קורא לראש הממשלה להדיח את שר הקונספציה המסוכן הזה מתפקידו."
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
המלחמה במסתננים
דוברות המשטרה: מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון חתם על צו סגירה למשך 30 ימים לאתר בניה בראש העין, לאחר שבמקום הועסקו ולנו שוהים בלתי חוקיים במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת כנגד עבירות העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, העלולים להוות פלטפורמה לפח"ע, מבצעים השוטרים בקרות קפדניות בבתי עסק בגזרת מחוז מרכז. בתוך כך, שוטרי תחנת ראש העין חשפו באתר בניה בעיר, 3 תושבי איו"ש שעבדו ולנו במקום ללא אישורי שהייה בארץ. כאמור, מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון חתם אתמול על צו סגירה לאתר הבניה למשך 30 ימים משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות כנגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים, בפרט בעתות מלחמה. |
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
'ידיעות' חושף הבוקר:
קפיצה של מאות אחוזים בהצתות ביהודה ושומרון בשבועות האחרונים, גם בסמיכות לאזורים מיושבים ולבסיסי צה"ל .
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה