טעויות ושגיאות באתרים עיתונים ומגזינים

עץ הדעת טוב ורע

משתמש סופר מקצוען
1698965304034.png

מה הקשר פה לעץ?...

-לחץ
 

מתגעגע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

תקיפה נרחבת בלבנון, יותר מ-130 מחבלים נהרגו בעזה תוך שעות | "השלמנו את כיתור העיר עזה"​

דובר צה"ל חשף הערב כי מנהיג חמאס הנייה מתכוון באיראן במטוס פרטי. "לוחמי צה"ל השלימו את כיתור העיר עזה - המוקד של חמאס", אמר דו"צ | במהלך קרבות ירי שניהלו כוחותינו חוסלו כ-130 מחבלים בעזה תוך שעות בודדות | אחרי ירי נרחב לצפון, צה"ל ביצע תקיפה נרחבת נגד יעדי חיזבאללה​

צביקה סגל | חרבות ברזל 2.11.2023 | 21:15​
תקנו את הכתבה מאוד מהר יחסית

דובר צה"ל חשף הערב כי מנהיג חמאס הנייה מתכוון לטוס לאיראן במטוס פרטי. "לוחמי צה"ל השלימו את כיתור העיר עזה - המוקד של חמאס", אמר דו"צ | במהלך קרבות ירי שניהלו כוחותינו חוסלו כ-130 מחבלים בעזה תוך שעות בודדות | אחרי ירי נרחב לצפון, צה"ל ביצע תקיפה נרחבת נגד יעדי חיזבאללה​

 

CO2

עריכה לשונית היא חמצן לטקסט
מנוי פרימיום

michalor

משתמש מקצוען
יוצרי ai
השר בן גביר: "תושב מזרח ירושלים פרסם ברשתות החברתיות כי בכוונתו להיות שאהיד, שוטרי משטרת ישראל הגיעו במהירות ועצרו אותו בזמן ששהה בבני ברק. כל הכבוד לצוות ההסתה המיוחד שהקמתי יחד עם מפכ"ל המשטרה הפועל סביב השעון לעצור מסיתים ותומכי טרור, ברשת ובשטח. רק ככה זה עובד!".
תמיד אמרו עליו שהוא מסית, אבל ככה להודות בזה?!
 

וסרמן

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
טעות מזעזעת וטראגית!
כתבה שלמה, מרוחה על לא יודע כמה מלל ופיקסלים, כשהיא נשענת על עובדה מטופשת ולא אמיתית!
הכתבה, עם הכותרת 'בשפה משובשת' מציגה 'עמוד שער בעברית' מהעיתון הירדני.
אבל מה האמת? הכתבה כלל לא נכתבה בעברית... היא נכתבה בשפה הערבית, ומכיוון שהיא פורסמה כאן בארץ החליט מישהו זריז לתרגם את הכתבה בתרגום גוגל... מכאן הדרך קצרה עד ל'שפה משובשת' ו'עמוד שער בעברית'... נו, באמת, אנחנו כל כך מטומטמים? כך נראים אלו שאמורים להגיש לנו חדשות?
(אגב, כל אחד יכול לראות את זה בעצמו. זה נראה תרגום גוגל גם מהמבט הראשוני. גם כאן בפרוג העלו את המאמר הזה, ואולי אפילו בצורתו המקורית בערבית... אבל כעת לא מצאתי אותו.)
הנה הכתבה:
ההפניה לכתבה:
הפניה.PNG

והכתבה עצמה:
כתבה 1.PNG

כתבה 2.PNG
 

שואל לעניין

משתמש מקצוען
(אגב, כל אחד יכול לראות את זה בעצמו. זה נראה תרגום גוגל גם מהמבט הראשוני. גם כאן בפרוג העלו את המאמר הזה, ואולי אפילו בצורתו המקורית בערבית... אבל כעת לא מצאתי אותו.)
מעניין למה מחקו אותו.
אגב גם הסימן שאלה נשאר בגופן ערבי
 

וסרמן

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה