אז הסבירו לה פה שאין קשר בין התוצאה שהיא מחפשת לבקשה שלה.היא בקשה טיפול רגשי בשביל למנוע ריטלין, ז"א נגד הבעיה עצמה.
אז הסבירו לה פה שאין קשר בין התוצאה שהיא מחפשת לבקשה שלה.היא בקשה טיפול רגשי בשביל למנוע ריטלין, ז"א נגד הבעיה עצמה.
לא רק קוג-פאן, מרב"ע שמלמדת התארגנות זה לאו דווקא בשיטה הזו.נקרא בקיצור ריפוי בעיסוק בשיטת קוג פאן
והוא לא מייתר צורך בכדור
אדם בוגר שיודע להשתלט על ההפרעה ולנתב אותה יכול להצליח בלי כדור. ועדיין ההפרעה חיה ובועטת היא לא נעלמת הוא כל הזמן נלחם בה שוב ושוב.לא רק קוג-פאן, מרב"ע שמלמדת התארגנות זה לאו דווקא בשיטה הזו.
יש אנשים שאחרי שהם למדו את השיטה הם מצליחים ליישם אותה גם בלי כדור. אם הבעיה שלהם מתבטאת רק בתחומים האלו, הם יכולים בהמשך לוותר על הכדור. זה ממש לא כולם.
לא אמרתי שזה מעלים. כתבתי שיטות לעקוף, ויכולת להסתדר בלי כדור.אדם בוגר שיודע להשתלט על ההפרעה ולנתב אותה יכול להצליח בלי כדור. ועדיין ההפרעה חיה ובועטת היא לא נעלמת הוא כל הזמן נלחם בה שוב ושוב.
ילד בדרכ לא יכול, וחייב לעזרה בתרופה כדי ללמוד התנהלות ולקבל חוויות הצלחה.
איך נקרא הטיפול/שיטה הזו, ואיפה מטפלים בה? (קופה/פרטי/מכון מסוים)לא אמרתי שזה מעלים. כתבתי שיטות לעקוף, ויכולת להסתדר בלי כדור.
אני שמעתי לא רק על מבוגרים שמסתדרים ככה אלא גם על ילדים גדולים.
תלוי כמובן גם ברמת הבעיה ובתחומים שבהם היא מתבטאת, לא אצל כולם זה אותו דבר.
וגם כתבתי שגם מי שבסופו של דבר יצליח לייתר את הכדור באמצעות הטיפול, צריך את הכדור בשיביל הטיפול עצמו.
אז לא ברור לי על מה הויכוח
לתפקודים ניהוליים מקובלת שיטת קוג-פאן.איך נקרא הטיפול/שיטה הזו, ואיפה מטפלים בה? (קופה/פרטי/מכון מסוים)
מבוגר גם לא חייב להתאים את עצמו למערכת זהה לכל המבוגרים.אדם בוגר שיודע להשתלט על ההפרעה ולנתב אותה יכול להצליח בלי כדור. ועדיין ההפרעה חיה ובועטת היא לא נעלמת הוא כל הזמן נלחם בה שוב ושוב.
ילד בדרכ לא יכול, וחייב לעזרה בתרופה כדי ללמוד התנהלות ולקבל חוויות הצלחה.
בתור אחד שכילד אכן היה צריך לקבל ריטלין -אבל זכה לזה רק כמבוגר (קרוב ל40).יש את הטיפול במשחק - המשחק הקוגנטיבי של רייזי מינצברג
הבנתי שהצליחה להוריד להרבה ילדים את הריטלין/למנוע אותו.
מומלץ!!
זה שיטה חזקה אבל מוכיחה את עצמה.
הרעיון שלה זה כמו שאם הילד עבר חס וחלילה תאונה ונשברה לו רגל, ניקח אותו לפיזיותרפיה ולא נוותר עד שידע חזרה ללכת. גם אם יבכה ויצרח. אותו דבר בנושא הזה. היא קוראת לשיטה שלה הפיזיותרפיה של המוח. היא מכינה תכנית עבודה והיא לא מוותרת ועושה הנחות עד להשגת המטרות. יש ילדים/הורים שזה קשה להם אבל מי שרוצה את טובת ילדו ומבין כמה העתיד של הילד מושפע מזה רואה עם זה תוצאות !!
ה"מיינד פלוס' מייתר את הצורך בריטלין?
אתה משווק אותו?
האמת - ידעתי שזה יבוא.סליחה שאני מתלבש על השרשור
אגב אם מישהו מכיר טיפול רגשי שמייתר צורך במכשיר שמיעה שיעדכן כאן
או אם יש המלצה לטיפות טבעיות
מיינדפולנס זה לא לילדים בגיל 6האמת - ידעתי שזה יבוא.
בגלל זה בפעם הרשונה כשכתבתי על המיינד פלוס כתבתי גם שאין לי קשר למשווק. מבטיח. כולה בן אדם שסבל המון ומצא פתרון סוף סוף ב"ה ומעוניין שכמה שיותר אנשים ידעו עליו. בגלל שאני יודע כמה סבל זה עלול להיות לפעמים.
לכן רבותיי, אני מעדכן שאין לי כל קשר למשווק ומעדכן שאני אמשיך לכתוב עליו בכל אשכול שצריך אותו, ואם רק בן אדם אחד ייעזר בו בזכותי וימנע מעצמו סבל זה מספיק.
המיינד פלוס מייתר פעמים רבות את הצורך בריטלין, בפרט אצל ילדים.
אדון @שואל לעניין, הרשה לי לנחש שאין לך הפרעת קשב וריכוז.
איך אפשר לבדוק בכל מבדק מוקסו מה מקור הבעיה?אבל אם הפרעות קשב וריכוז זה כתוצאה מלחץ רגשי (דבר שאפשר לדבוק את זה בכל מבדק מוקסו) זה בהחלט יכול לעזור
מיינד פלוס זה תכשיר טבעי שבולעים, יעני תרופה,מיינדפולנס זה לא לילדים בגיל 6
התמדנו כמה חודשים ולא ראינו כלום.התוצאות: בחודש הראשון עד שהגוף מתרגל לא רואים עדיין תוצאות.
אני לא מבין בזהאיל אפשר לבדוק בכל מבדק מוקסו מה מקור הבעיה?
עם ילד או מבוגר?התמדנו כמה חודשים ולא ראינו כלום.
טעות שלימיינד פלוס זה תכשיר טבעי שבולעים, יעני תרופה,
ומיינדפולנס זה שיטת טיפול שמתמקדת בעיקר בתרגול מחשבתי.
על סמך המבחן בלבד? בלי לראות את הילד?אבל נתתי פעם תוצאות של מבדק מוקסו של תלמיד, למומחה והוא אמר לי שהוא רואה פה קושי רגשי.
אני לא מבין בזה
אני קצת כן מבינה בזה, ובזמנו שהמבחן יצא עבדתי במכון בתחום, וגם המפתחים של המבחן (פרופ' איתי ברגר והצוות) לא יתיימרו לכך.אני לא מבין בזה
אבל נתתי פעם תוצאות של מבדק מוקסו של תלמיד, למומחה והוא אמר לי שהוא רואה פה קושי רגשי.
שני ילדים.עם ילד או מבוגר?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכ
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל יי בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:ב יי הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:ג מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:ה אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:ו רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:ז אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה: