חשוב מאוד!! גיבויים!

אבישר

משתמש רשום
שלום לכולם!
קרה לי מקרה עצוב מאוד. בשל תנודות בחשמל נגרם לי הרס של כל המחשב שלי כולל הדיסק הקשיח!!! שהיה מלא בעבודות שחלקן לא היה מגובה, לצערי. הנזק היה אדיר ועלות השחזור היתה גדולה מאוד. ברוך ה' כעת יש לי את כל החומר משוחזר אחרי הרבה הרבה מתח ועגמת נפש וכמובן נזק כספי של כמה אלפי שקלים!
אל תתעצלו - תגבו! תגבו כל יום! וגם תשימו מערכת של "אל - פסק" כדי שהמחשב שלכם לא ינזק מתנודות במערכת החשמל! זה שווה את ההשקעה!

וסתם דרך אגב אם מישהו פעם צריך שחזורים הוא יכול לפנות למעבדות טיק טק ברמת גן, הם נחשבים הכי מקצועיים בתחום השחזור, הם אמנם יקרים אבל זה שווה את ההשקעה אם צריך.
 

prog

מנהל ראשי
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עריכה והפקת סרטים
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
עיצוב ואדריכלות פנים
אגב, אם הדיסק קשיח מוגדר כרייד0 הלכו הסיכויים לשחזר. קחו בחשבון (למי שמעדיף מהירות, שידע שצריך לגבות מידי שבוע חומרים לדיסק נוסף)
 

bris

משתמש סופר מקצוען
לא צריך להגזים, אפשר לשחזר את החומר גם מרייד0 - הרבה יותר קשה, אבל אפשרי.
הבעיה שמספיק תקלה באחד הדיסקים מהזוג כדי שלא תהיה נגישות לחומר שבדיסק השני.

אם נאמר למשל שקוראת תקלה בדיסק אחד היא אחת ל-1000 (למשל) מערך רייד שמורכב מ-2 דיסקים יפגע גם אם אחד מהם כבר לא תקין שזה אומר שורש ריבועי של 1000 = בערך סיכוי של 1 ל-31 . וכן הלאה.
 

RCpro

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
הערה קטנה: ספק אמין לא פותר את הבעיה לחלוטין, מומלץ להשתמש ב-UPS וכדו'. מומלץ לנתק את כל הכבלים המחוברים למחשב מבחוץ, כולל את המודם אם יש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  4  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה