אחרי אתמול חוזרים שוב !!
בנותתתתתתתתתתתת בוא נעשה מיזם מטורף שירעיד את השמיםםםםם
בשעה 14:30 קמות כל בנות ישראל לתפילת מנחההה שנקרעע את השמיםםם
המצב קשההה ולא מספרייםםם כדי לא להלחיץץץץ חייייב לקרועע את השמים בתפילותתת
כל אחת שתעביר בכל הקבוצות שלהה בשעה 14:30 כולם מנחה תפיצו בקבוצות בוואצאפים סטטוסים כל מה שאפשררר פליזזז!!!!!!!
חיזוק ששמעתי מאחי: אין רע יורד מלמעלה!!
אנחנו נמצאים במצב כ"כ קשה ד' ישמור שאנחנו שואלים את עצמנו למה כביכול אנחנו מרגישים רע כל כך ועצוב?
אך באמת אין רע יורד מלמעלה- אין מציאות של רע בעולמו של הקב"ה!!
הקב"ה הוא תכלית הטוב(ויציב ונכון וקיים...וטוב...)- רוצה שיהיה לנו רק טוב אז איך בעצם אנחנו מרגישים רע?
מתי שיש חוסר בטוב, מתי שיש חוסר בקרבת אלוקים, הטוב הכי עצום שאפשר להרגיש זה כשאנו קרובים להקב"ה. וכשחס וחלילה אנו מתרחקים ממנו לא יורד רע מלמעלה פשוט יש חוסר בטוב הזה שיורד תמיד, חוסר בקרבת אלוקים!
תזכרו מה שאנו מרגישים זה לא רע אלא חוסר מהטוב שאנו רגילים אליו-מקרבתנו לד' יתברך בואו נשאל את עצמנו יחד: אולי קצת קצת התרחקנו?אולי הרחקנו מעלינו את הטוב הזה שמגיע לנו?
הקב"ה מנסה אותנו כדי שנתקרב, נתחזק, נזכה לכל הטוב הזה שהוא רק מחכה להשפיע עלינו
בואו נוריד את הטוב הזה עלינו היום, בואו נביא את הניצחון של עם הנצח בעזרת אחדות עמ"י וקרבה להקב"ה!! בואו נצעק ביחד: יש טוב יורד מלמעלה!!
בואו נביא את הגאולה היום בעזרת כל מעשה טוב אחד...
אפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה בוודאי שם נמצא ה' יתברך
רבינו נחמן מאומן לא אמר בוודאי גם שם אלא בוודאי שם- כי כשכואב לילד- כואב לאבא.
סגולה גדולה להגיד נשמת כל חי ומזמור לתודה, בנשמת כל חי אומרים- עד הנה עזרנו רחמך... ואל תטשנו ה' אלוקינו לנצח- כי על ההודאה יש להוסיף בקשה
מלחמת יום הכיפורים הגיעה לאחר מלחמת ששת הימים והתחושה שצהל כל יכול. זה הזמן להתחזק בתחושה ברורה וידיעה גמורה שאין עוד מלבדו! וזאת הסגולה של ר' חיים מוואלוזין
טרגדיה נוראה! מרת שושנה סקייטל מרחובות, אשר לפני כשלשים שנה עלתה לבדה- בודדה -מתימן– ובמסירות נפש התעקשה כנגד השלטונות להשאר במוסדות נאמנים לד' ולתורתו, וזכתה להקים בית לתפארת.
בעשרת ימי תשובה, לפתע פתאום נפטר בעלה האברך הרב סקייטל זצ"ל ונותרה לבדה עם שמונה יתומים שהגדול בן 18 והקטנה בת שנה וחדשיים ללא שיש לה דירה משלה וללא שום מקור פרנסה
מגיעים דיווחים מפה
שמועות משם
ולב מי לא ירעד?
ולגוי אין מושיע
יזעק אל אליליו
על צבאו יבטח
אל גבורתו ישא עיניו
ולא ידע- כי אין לאל ידם להושיע
והיהודי נושא עיניים למעלה
ובידיעה גמורה
אמונה מוחלטת
מכריז בכל פה
אין עוד מלבדו!
אבינו מלכינו- הושע נא והושיע נא!
כי לא בגבורת הסוס
ולא בשוקי האיש
לא בהם נבטח
ולא אליהם עינינו נישא
כי אם אל ה' עינינו
והוא הושיענו מיד אוטיבינו
והוא יושיעינו ויגאלינו שינית
לעיני כל כל חי לאמר
הן גאלתי אתכם אחרית כראשית
להיות לכם לאלוקים
לא יודעת אם מתאים לכאן,
מביאה פה ציטוט מרבי אלימלך בידרמן שליט"א על כך שהאור שמח מדויסק חילק למי שיצא במלחמת העולם הראושנה לקרב- עלה של ערבה חבוטה, ושם בכיסו וכל מי שקיבל אותה מידו חזר לחיים ולשלום.
יש בידינו עלים של ערבה חבוטה כל המעונין יכול לקבל בפל 0548529211
אם אפשר להעביר הלאה לכל מי שמכיר ויכול לעזור לו
הציטוט מתוך החוברת:
בין שמועה לשמועה, בין דמעה לדמעה, בין שוועה לשוועה,
בין פיצוץ לפיצוץ, בין ריצוץ לריצוץ, בין ניצוץ לניצוץ,
כשהלב ממאן להכיר בבשורה, והמוח מתקשה לתמרן בסערה,
והדיבורים על מחדלים, מוסיפים קרע בלבבות מבוהלים,
ועוד לא הכרנו עומק הצרה, מידי בני האומה הארורה,
חשוב לזכור שהכל מידו יתברך, הוא אשר הכה צעיר ורך,
צור מכרנו והסגירנו, וכעוורים לידי אויב נתננו,
הוא אבינו גואלנו, ועתה התנכר לנו מחמת מעשינו,
וכמו שכבר הודיעונו רבותינו, דבריהם נר לרגלנו,
שייכים לכל צרה, וכפליים לזו המשלחת מארה:
מצות עשה מן התורה לזעוק ולהריע בחצוצרות על כל צרה שתבא על הצבור.. ודבר זה מדרכי התשובה הוא, שבזמן שתבוא צרה ויזעקו עליה ויריעו, ידעו הכל שבגלל מעשיהם הרעים הורע להן, ככתוב עונותיכם הטו וגו', וזה הוא שיגרום להם להסיר הצרה מעליהם.
אבל אם לא יזעקו ולא יריעו, אלא יאמרו דבר זה ממנהג העולם אירע לנו וצרה זו נקרה נקרית, הרי זו דרך אכזריות וגורמת להם להדבק במעשיהם הרעים, ותוסיף הצרה צרות אחרות, הוא שכתוב בתורה "והלכתם עמי בקרי - והלכתי עמכם בחמת קרי", כלומר כשאביא עליכם צרה כדי שתשובו, אם תאמרו שהוא קרי - אוסיף לכם חמת אותו קרי (רמב"ם הלכות תעניות פרק א).
ממה שייבחן עוד בהשגחתו יתברך שמו, הוא היות כל סדרי ההשגחה ודרכיה יושר המשפט וקו הדין, וכענין שנאמר: "שבט מישור שבט מלכותך", וכתוב: "מלך במשפט יעמיד ארץ". ואמנם ידענו באמת, שאין חפצו של הקב"ה אלא להיטיב, והנה הוא אוהב את ברואיו כאב האוהב את בנו, אלא שמטעם האהבה עצמה ראוי שייסר האב את בנו להיטיבו באחריתו, וכענין שנאמר: "כי כאשר ייסר איש את בנו ה' אלהיך מיסרך". נמצא, שהמשפט והדין עצמו ממקור האהבה הוא נובע, ואין מוסרו של הקב"ה מכת אויב ומתנקם, אלא מוסר אב הרוצה בטובת בנו, וכמו שזכרנו (דרך ה' לרמח"ל, ח"ב פ"ח).
וכעת יתמזגו להם כאחד, דברים מן המוח והלב,
ברוב רעדה ופחד, רחשי לב כואב, סוער ואוהב:
לא נותר לאדם אלא להיות קשוב, לזעוק ולהריע ולשוב,
לב יודע מרת נפשו ורוחו, ובמה עליו לחזק כוחו,
ואל אב רחמן, אשר ברוב זעם, הכה בניו במקל לא נועם,
נתחנן בקול מר, בלב קרוע ומעי חמרמר, וכך נאמר:
סליחה על אשר אותך שכחנו, בהבלי העולם בחרנו,
נשינו תכליתנו, נטשנו תפקידנו, סרנו מעבודתנו,
אולם עתה שבנו בבושת פנינו, ואתה - א-ל - לבטח תעננו,
שובה אלינו, השב אהבתך לעמנו, גלה חיבתך עלינו,
זכור נא צדקת אבותינו, ואשר אחריך במדבר הלכנו,
הבט נא לעמך הטהור והזך, המאוחד עתה כלבונה בבזך,
טעמו בו וריחו לא נמר, באחדות באהבה על לבו שמר,
אחדותם - כמה נלבבת, התגייסותם - נפש משובבת,
אין בכל האומות כאומתך, כולם כאחד פונים לעומתך,
מבקשים על נפשם ומתחננים, ואלי מושיעם פונים:
זכרנו מקדם פעליך, הגינו בכל מעלליך,
כי היית עזרתה לנו, מכל צרותינו הושעתנו,
למה זה תעמוד מרחוק, למה זה תשימנו לשחוק,
השב נא אנשים נשים וטף, הסר את חרפת המחטף,
השב לאויבינו מנה אחת אפיים, הנחת עליהם כפיים,
השמד את עזה, שיתה אבלה ובזוזה, חרבה ומבוזה,
על בית חאנון הרם ידך, ועל שאר הרצועה הנשא בעברתך,
הלא אלה שוחטי בניך, מרצחי עולליך, מרדפי אהוביך,
אבד והשמד כל אויבינו, הטל מורך בלב צוררינו,
בסופתך תבהלם, בגערתך תכלם, קיים דברך 'לי נקם ושילם'!
עשה למען שמך וקדש את שמך, עשה למען מקדשי שמך!
פשוט, לחיות עם השם!שיעורים מאת הרב דוד גבירצמןדיבורים על עבודת השם כדבר הכי טבעי וקרוב אלינואיך עושים את זה, איך מכניסים לתוך היום יום הסיזיפי התחדשות, אמונה...