התייעצות חנוך לנער על פי דרכו?

מי מכיר מי יודע

משתמש פעיל
ילד בן 11 שמדבר בחוצפה ושום דבר לא עוזר
לא פרסים, לא עונשים
כל השיח שלו זו חוצפה. בפרט בבית. במוסד לימודים מתנהג מקסים
בבית- כל מה שמבקשים חייב לבוא עם בקשות תמורה והסכמי אוסלו
הוא פשוט הורס את הבית כך
מה עושים במצב הזה? יועצים וכו' לא עזרו בגרוש
 

עוד קצת מחשבה..

משתמש צעיר
אפשר להסביר לו שהוא כבר מקבל תמורה,
חדר, מיטה, אוכל, בגדים ,משחקים, ואפילו ממתקים לפעמים...
אם הוא רוצה להתחיל להתחשבן, הוא כבר במינוס גדול כפול 11 שנה...
שיבין את מקומו..
 

נחמה למה

משתמש מקצוען
גיל ההתבגרות.
welcome to the club...
הדרכה תמיד יעילה כדי לשמור על תקשורת טובה ולא להגיע למצבי קיצון (מצידכם) שאח"כ תתחרטו.
אמורים להגיע לכמה חוקים קצרים וברורים איתו, וזהו. כל השאר ישתפר עתיד להשתפר במהלך העשור הקרוב....
החרגה: אם היה שינוי כלשהו (אפילו בגלל דריכות מהמלחמה וכאלה) בזמן האחרון בבית זה יכול לתת כיוון.
 

הרי זהב

משתמש סופר מקצוען

נחמה למה

משתמש מקצוען
ילד בן 11 שמדבר בחוצפה ושום דבר לא עוזר
לא פרסים, לא עונשים
כל השיח שלו זו חוצפה. בפרט בבית. במוסד לימודים מתנהג מקסים
בבית- כל מה שמבקשים חייב לבוא עם בקשות תמורה והסכמי אוסלו
הוא פשוט הורס את הבית כך
מה עושים במצב הזה? יועצים וכו' לא עזרו בגרוש
הוא נוטל תרופות לקשב וריכוז?
 

devMode

משתמש פעיל
1. אבחון היפר \ רצף, חשוב לשים אצבע על הנקודה, האם זו בעיה נוירולוגית או התנהגות קלאסית של גיל ההתבגרות.
2. אחרי שהילד מאובחן, לגשת להנחיית הורים
 

blue eagle

משתמש מקצוען
מה עושים במצב הזה? יועצים וכו' לא עזרו בגרוש
לדעתי הרעיון זה להציב גבולות חזקים
ובתוך המרחב להשתמש בשלט רחוק ופשוט להימנע מחיכוחים
לתת לו את התחושה שאתה תמיד קולט מה הוא עושה ומה הוא הולך לעשות (צעד אחד לפניו)
ולזכור תמיד שכעס / התלהמות = חולשה
הלוואי שאני אצליח ליישם אבל לדעתי זה הסיפור!
 

עוד קצת מחשבה..

משתמש צעיר
לדעתי גם אם הוא נוטל תרופות, הוא בשלב שצריך ללמד אותו הכרת הטוב ושההורים לא חייבים לו הכל, במיוחד ש"במוסד לימודים מתנהג מקסים"
וזה אומר שהוא התרגל שבבית ההורים מספקים לו את ל צרכו ומכיון שמבקשים ממנו להושיט יד מידי פעם, הוא מתקומם.
מה שכן אם קשה לו מתוך עצלות \ עייפות אפשר לדרבן אותו ע"י מבצע או חיזוקים חיוביים ומחמאות, כי בגיל כזה ילד לא עוזר "לשמה" בדר"כ
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
ילד בן 11 שמדבר בחוצפה ושום דבר לא עוזר
לא פרסים, לא עונשים
כל השיח שלו זו חוצפה. בפרט בבית. במוסד לימודים מתנהג מקסים
בבית- כל מה שמבקשים חייב לבוא עם בקשות תמורה והסכמי אוסלו
הוא פשוט הורס את הבית כך
מה עושים במצב הזה? יועצים וכו' לא עזרו בגרוש
זה נראה שהשפה היא שפה של הפעלה, פרסים או עונשים (והוא למד טוב את השפה עושה מו"מ... סך הכל ילד טוב וחכם)
ממליצה גם כן על הדרכת הורים אצל פסיכולוג
עוד המלצה, יש שיטה שנקראת תקשורת מקרבת, או תקשורת לא אלימה, של מרשל רוזנברג. יש זוג שתרגם את זה לגישה בהורות. זה נקרא הורות מקרבת. שווה בדיקה.

בהצלחה!
(אגב, ההורים בטח מותשים. שווה לנסות לצאת לחופש ולדאוג לאוורור, אפילו רק בשביל טובת הילד)
 

ר' יעקב ישראל

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עימוד ספרים
הנחיית הורים עם דגש על משמעת וסמכות, תוך כדי שכמובן בודקים ברקע אם אין לילד מצוקה ספציפית שזקוקה למענה.
המלצה שלי:
לפנות למרכז שתולים של הרב יחיאל פליסקין
02-6466505 שלוחה 1
ויכוונו אתכם למקום הנכון.

יש לי קשר לארגון, אבל מדובר בהמלצה ששווה זהב!
 

קופיUX

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
D I G I T A L

נחמה למה

משתמש מקצוען
מה הקשר בין חוצפה לקשב?
בפרט שבלימודים הוא בסדר גמור.....

דיי לדחוף את זה הכל חור זה כבר נהיה מודע!!!!
לא בין חוצפה לקשב, אלא קשר של הפכים בין בוקר לערב.
אלא ניסיתי להבין מה קורה קורה בבוקר שלא קורה אחרי צהריים.
דווקא בגלל שבלימודים הוא בסדר גמור!
תרופות מהסוג הנ"ל משפיעות בהחלט על מצבי רוח והתנהגות
והגיוני ביותר שיהיה להם השפעה של 'דאון' אחרי צהריים - בבית.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה