בקשת תפילה חמישה נרצחו בפיגוע בב''ב

מצב
הנושא נעול.

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
יוצרי ai
אותו אלוקים שלקח את ר' חיים הוא אלוקים שלנו והוא ישמור עלינו
זה נכון
אבל בעלי אמר לי שיש איזו גמרא מפורשת שכאשר נפטר הגדול שבדור קמים הגויים ואומרים שעכשיו ה יכולים לעם שאיבד את הגדול והזכות שלו בהגנה.
משהו כזה. זה הרעיון

שיבוא משיח מהר.
הלוואי
 

חובב מוזיקה מושבע

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הפיגוע היה נורא וקשה וכואב איבדנו אברכים בצורה טראגית ביותר
אבל צריך לזכור שהיה פה ניסים על טבעיים
יש סרטונים שמתעדים את הכל איך הוא ימ"ש מכוון על רוכב אופניים פחות ממטר והנשק לא עובד לו וכן על הילד שברח לבנין
וגם בחנות שהוא ריסס את 2 העובדים זרים בצורה נוראית רואים שבחנות יש ילדות קטנות והוא עומד בפתח של החנות ולא נכנס , אם היה נכנס היינו סופרים למעלה מ 10 הרוגים ה' ישמור
 

yyz

משתמש פעיל
שמישהו רק יסביר לי מה חוקי, מותר, דמוקרטי ומוסרי. ומה לא חוקי, לא מוסרי, לא דמוקרטי ונוגד את הדין הבין לאומי.
סנקציות בין-לאומיות בהובלת ארה"ב והאיחוד האירופי על אוליגרארכים רוסיים שלא עשו שום דבר חוץ מזה שהם חברים של פוטין - חוקי.
סנקציות על הבנקים הרוסיים וניתוק מסוויפט (מהאגודה העולמית לתקשורת פיננסית בין-בנקאית) - חוקי.
סנקציות על אזרחי רוסיה שלא מעורבים בלחימה באוקראינה, חסימת כרטיסי אשראי, ועוד המון הגבלות - חוקי.
סנקציות רחבות היקף, על אזרחים פרטיים, בנקים, עסקים, ועוד, חוקי.
אבל, סנקציות נגד קרובי משפחה, אחים, בני זוג, ילדים של מחבלים ולהרוס להם את הבית ולגרש אותם לעזה - זה לא חוקי. כפי שאומרים השופטים הצדקנים ' הם אינם קשורים לפיגוע, זה ענישה קולקטיבית...
מה שכל העולם מבין שהדרך ללחוץ את פוטין זה באמצעות לחץ על האזרחים והחברים שלו. לא מבינים בבג"ץ שהדרך למנוע מוטיבציה לפגע זה באמצעות השרשת התובנה שמי שמנסה לפגע, קודם כל יזיק לכללללללללל המשפחה והחמולה שלו. כולם יגורשו, והבתים שלהם ייהרסו (לא רק איזה חדרון מתוך בית של 4 קומות). וזה יוציא לו את החשק אפילו לחשוב על זה. רק מחבל מטומטם יעשה בכל זאת פיגוע.
האם המדינה נוסעת בכיוון הנכון וכל העולם נוסע נגד כיוון התנועה, או שהמדינה נוסעת נגד כיוון התנועה ???
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית

הלם כבד: הרב אבישי יחזקאל חזר מהכולל ונרצח בסמוך לביתו בבני ברק​

בדקות האחרונות הותר לפרסום כי הנרצח השני שנהרג הערב בפיגוע המחריד בעיר בני ברק הוא הרב אבישי דוד יחזקאל, מהתלמידי החכמים החשובים בעיר, והוא בשנת העשרים ותשע לחייו.

האברך המופלא הרב אבישי דוד יחזקאל היה מהאברכים החשובים והמוכרים בעיר בני ברק. כבוגר ישיבת "משכנות התורה" הוא השקיע את כל כוחותיו בעסק התורה בצורה מעוררת התפעלות.

יחד עם רעייתו הוא הקים את ביתו על אדני התורה והיראה ואף זכה לפני כשנתיים לחבוק את בני הבכור. מכריו מספרים על אדם מופלא, שתמיד האיר פנים לכל אדם באשר הוא. במהלך חייו הוא אף שימש כמלמד בתלמוד תורה "אור דוד" בעיר.

בשעות הערב, בעודו עושה את דרכו לביתו לאחר הלימודים בכולל הוא נרצח בידי בן עוולה, אשר ירה בו צרור יריות למגינת לב בפיגוע המחריד שהתרחש הערב בעיר בני ברק.

המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה ועוד ילד קטן בן שנתיים המבכים מרה את הירצחו של אביהם האהוב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
כמה צער ויגון אברך צעיר :cry:
הרב אבישי יחזקאל, בן 29 מבני ברק, הוא הנרצח השלישי בפיגוע הירי בבני ברק. הוא הותיר אחריו אישה וילד בן שנתיים. יהי זכרו ברוך הי"ד

277443096_1455926221498996_2335250852833762495_n.jpg
 

לאה 22

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
הפיגוע היה נורא וקשה וכואב איבדנו אברכים בצורה טראגית ביותר
אבל צריך לזכור שהיה פה ניסים על טבעיים
יש סרטונים שמתעדים את הכל איך הוא ימ"ש מכוון על רוכב אופניים פחות ממטר והנשק לא עובד לו וכן על הילד שברח לבנין
וגם בחנות שהוא ריסס את 2 העובדים זרים בצורה נוראית רואים שבחנות יש ילדות קטנות והוא עומד בפתח של החנות ולא נכנס , אם היה נכנס היינו סופרים למעלה מ 10 הרוגים ה' ישמור
ואני לא מצליחה להבין איזה נס
שהתינוק שהיה בעגלה ניצל!!!
 

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען
הרב גבי מזוז, מנהל ת"ת 'אור דוד' ב'קול חי': "הרב אבישי יחזקאל הי"ד היה מלמד מסור. אחרי הפטירה של מרן שר התורה הוא שאל אותי בכאב: מי יגן על הדור? כל הימים האחרונים הוא שאל אותי מה יהיה? הוא היה מסור בצורה נפלאה לתלמידיו. עליו נאמר: 'דודי ירד לגנו ללקוט שושנים'".
-
הרב עובדיה יחזקאל, אחיו של הנרצח הרב אבישי יחזקאל הי"ד לקאהן וחכם ב"קול חי": "הרב אבישי היה אדם מיוחד, שקדן. הוא הגן על התינוק שלו בגופו והוריד את הראש. בנס הילד ניצל. אנחנו לא מעכלים את האבידה הקשה. אין לי ספק שהוא מהרוגי מלכות".
-
הרב עובדיה יחזקאל, אחיו של הרב אבישי יחזקאל הי"ד לקאהן וחכם בקול חי: "אנחנו שבורים ורצוצים, אבישי היה אדם מיוחד מאוד. הכניס לנו שמחת חיים מהרגע שנולד. הלימוד שלו היה ברור וחד. הוא היה משמח את כולם, אוהב ללמוד. היה עושה הכל בשלמות הדעת".
 
נערך לאחרונה ב:

דיני

משתמש מקצוען
לכל מי שחושב בלב 'מצוין שההרוג הוא ערבי' או 'מצוין שהערבים הורגים את עצמם' וכו', להזכירכם "מעשי ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה..." נאמר על המצרים שעינו אותנו עד מוות וזרקו תינוקות לים או דחפו תינוקות לתוך הקירות במקום לבנים קל וחומר לשוטר ששירת במשטרה והגיע להגן עלינו האזרחים ונרצח...
חס וחלילה, ודאי שאין שמחה, רק צער.
כל אדם נברא בצלם אלוקים.
אבל בכל זאת כשיהודי מת זה צער מיוחד. אבדן של גוף שהיה משכן לנשמה גבוהה יותר. (העומד על המת בשעת יציאת נשמה חייב לקרוע למה זה דומה לס"ת שנשרף)
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
אבל בכל זאת כשיהודי מת זה צער מיוחד. אבדן של גוף שהיה משכן לנשמה גבוהה יותר. (העומד על המת בשעת יציאת נשמה חייב לקרוע למה זה דומה לס"ת שנשרף)
אין בכל זאת!
שוטר חתר למגע עם מחבל ושילם על כך בגופו ובחייו והציל בכך אולי עשרות יהודים!
לא יודע אם הוא קדוש אבל בטח כבוד גדול צריך לתת לו בלי דימוי לס"ת וכדו'
 

כל בו לרכב

משתמש פעיל
השוטר שנרצח הוא ערבי נוצרי שהגיע על אופנוע עם שוטר יהודי נוסף לזירה, השוטר היהודי שרד כדי לספר ולנטרל את המחבל. לא יודע אם הוא זכאי לתואר חסיד אומות העולם [בגלל היותו נוצרי אני לא יודע מה ההלכה לגבי זה]
 

br20

משתמש רשום

מטעמים

משתמש מקצוען
ליתר דיוק פיגוע ראשון עם הרוגים.
בעז"ה האחרון בכלל.
מתוך המכלול, ערך [[בני ברק]]:

אירועי טרור בעיר​

בשנות ה-30 של המאה ה-20 סבלו תושבי בני ברק מהתנכלות ואף נורו לעבר בתי המושבה יריות מכיוון הכפר ג'מאסין א-שרקי[11]. בשנות ה-40 של המאה ה-20 אירעו מספר אירועי חדירה לעיר, בעיקר על רקע כלכלי, באחד מהם נרצחה מחסנאית ישיבת פוניבז', אלמנה ניצולת השואה בגיל 42[56].

ב-14 באפריל 1986 התפוצץ מטען חבלה מאולתר באוטובוס קו 66 ברחוב ז'בוטינסקי ואישה אחת נפצעה פצעים בינוניים[57]. עם התחדשות אירועי הטרור בערי ישראל בתקופת האינתיפאדה הראשונה ובהמשך בעת האינתיפאדה השנייה לא ידעה בני ברק אירועי טרור בתוך העיר. ניסיון פיגוע אחד הסתיים בפיצוץ מטען החבלה בידי המחבלים בצומת הרחובות רבי עקיבא-חזון איש באוקטובר 1990[58]. בדצמבר שבאותה שנה נרצח אברך תושב העיר, ותלמיד תיכון בן העיר נפצע, בפיגוע דקירה באוטובוס קו 66 ברחוב ז'בוטינסקי[59].

ב-2022 התרחש באזור רחוב ז'בוטינסקי פיגוע ירי, בו נרצחו חמישה בני אדם. שני תושבי העיר, שוטר ושני אזרחי אוקראינה.[60]
 

malka yosefi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
מזעזע.
צריך משנה זהירות בתקופה הזו.
היום יום האדמה ויום ראשון הקרוב מתחיל הרמאדן.
ההשתדלות היא להקשיב להנחיות של המשטרה ומערכת הביטחון.
לא צריך להיבהל יותר מידי, אבל ערנות תמיד חשובה.
 

ביזנס מן

משתמש מקצוען
ואני לא מצליחה להבין איזה נס
שהתינוק שהיה בעגלה ניצל!!!
הוא (אבישי) סוכך עליו ממש בגופו
וככה הציל אותו והכדורים פגעו רק בו
תוך כדי שהוא היה בטלפון עם אחיו שגר בשכונה והזהיר אותו לא לצאת מהבית כי יש יריות
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה