כפי שבוודאי שמתם לב, חווינו מתקפת סייבר ופריצת האקרים בליל שבת ללוח הבקרה של פרוג, הם ניסו למחוק ולהוציא נתונים מהאתר, ללא הצלחה יתרה. שלחו מייל ספאם לחלק משתמשים עם בקשות כופר וכדו', כמובן, אין שום צורך להתייחס לכך. ואדרבה, חשוב שלא ללחוץ על שום קישור שנשלח באותו מייל.

חשוב להדגיש, כי לא נפרצו שום פרטי אשראי (מנויים באתר נרשמים דרך פייפאל, מערכת סליקה הטובה בעולם, אין לנו נתוני אשראי כלל, אפילו לא את ארבעה ספרות האחרונות).

וכן חשוב לציין שהפורצים לא השיגו גישה לסיסמאות כלל, אך עדיין, אנו ממליצים לשנות סיסמאות באתר פרוג, ליתר ביטחון.

מיד במוצאי שבת קודש צוות התכנות שלנו יחד עם מערך הסייבר הלאומי ועוד התגייסו לטיפול מהיר ויסודי, עלינו על הפרצה, היא נחסמה מידית, והורדנו את האתר מהאוויר עד לפריסה מלאה של הגיבוי, ובדיקות שאין עוד חשש.

ביצענו פריסת גיבוי של האתר מליל חמישי 14/11/24 בשעה 02:00, למרות שהפריצה בוצעה בליל שבת, כדי לקחת מרווח ביטחון, ולוודא שהאתר ומשתמשיו מוגנים לחלוטין.

מתנצלים מאוד על אי הנעימות, לצערנו כל התוכן שנכתב בימים חמישי ושישי הוסרו, אתם מוזמנים לכתוב מחדש :)

תודה על תמיכתכם, מרגישים את זה!
המשך שבוע טוב לכולם!

חמודי, חמודי... ומה מעבר?!

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י סטודנטית;555168:
זה יכול לקרות (ואני בטוחה שקורה....) בכל קופה אחרת.
את בשוכנה X מבועתת מהכללית ומישהו אחר בעיר Y מבועת ממאוחדת/לאומית/מכבי......
בכל קופ"ח יש את הסניפים המוצלחים יותר והמוצלחים פחות.....
אני בכל אופן מאד מרוצה מה'כללית' במקום מגוריי.....!!
נכון.
לגופו של דיון, לא נראה לי שדמות חביבה ככל שתהיה, תשכנע במוצר כה רציני וחיוני כבריאות.
 

milk

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
באחד מן החגים לא היינו בבית

וקיבלנו שירות במרפאת שבת של מאוחדת שהיתה באיזור. זה היה בתקופת החלוקה של הקלטת המוצלחת מאד, שהילדים לא הפסיקו לשמוע.
כשיצאנו מהמרפאה שאלה ביתי, "אבל למה לא בכללית, היא הכי טובה למשפחה החרדית?..."
הבנתם??
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
הדיון על מקצועיות הקופה אמנם לא ממש נוגע לכאן
אבל במקום מגורי הקופה היחידה שנותנת מענה לרפואת ילדים היא כללית.
הן ברמת השירות והאיכפתיות (להתקשר לעדכן שבדיקות שנשלחו לא תקינות, לתת לעבור מרופא לרופא באמצע רבעון וכדו') והן ברמת המקצועיות (רופאים מנהלי מחלקות בבתי החולים)

הרעיון של חמודי נראה לי קצת יותר עמוק מכפי שהוא נראה.
אף ילד לא מחליט לאיזו קופה להצטרף.
אבל במוצר כמו בריאות יש המון מסרים מורכבים שקשה להסביר אותם בשפת מבוגרים אינטלגנטית. ובשפת ילדים זה נשמע טוב יותר וקליט. בלי פילוסופיות מיותרות והתחכמויות (ע"ע השבת אבידה של מאוחדת שלקח לי כמה דקות להבין למה התכוון המשורר)
כאן המסרים ישירים, קצרים, פרקטיים ומדברים בשפה פשוטה וברורה לכולם.
 

DDFF

משתמש פעיל
מכל הסצנות המגוונות בכל מיני אפשרויות והזדמנויות שמציגים אותו כל פעם ברקע רלוונטי הגעתי למסקנה שמסכן החמודי הזה, יתום מאמא ואין לו אחיות.
(שלא לדבר על זה שפעם ראו אותו עם שני אבות)
ואני לא מתכוון ספציפית ל"כללית".
 

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
חמודי בשבילי זה איך שהפירסומאים מתיחסים אלינו כאל מפגרים. מבחינת טקטיקה הם אולי צודקים, בכל זאת החכמים אינם מהוים את רוב האוכלוסיה.
 

שריל'ה

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
דווקא חמודי חזק מאוד.
הם רצו לדבר לדור הצעיר, ושהדור הצעיר ישכנע את ההורים.. וכו'..
יש בו משהו תופס..

(אע"פ שאם זה היה תלוי בי הייתי יוצרת דמות הרבה יותר חמודה. כמו הסגנון של וולט דיסני כזה..).
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י שריל'ה;556144:
דווקא חמודי חזק מאוד.
הם רצו לדבר לדור הצעיר, ושהדור הצעיר ישכנע את ההורים.. וכו'..
יש בו משהו תופס..
כשהקטנה שלי באה וספרה ברוב התרגשות כי החברה שלה קיבלה מדבקה ענקית בקופ"ח כללית, והיא רוצה שגם אנחנו נהיה שם, רצתי מיד ועברתי קופה?!
אני מקווה שהרוב השפוי של ההורים בציבור שלנו, לפחות,לא מתחשב בנדנודי ילדים בכל הנוגע לסוגיות חשובות באמת.
 

rach

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
D I G I T A L
מה שבטוח הבן שלי מאזין נלהב לדיסק, ממש מכור בשבוע האחרון וגם למד כמה דברים חדשים על החג.
אבל אין לו שמץ של מושג למה חמודי משתייך, וגם לאמא שלו לא... ברגע הראשון זכרתי שזו קופ"ח מאוחדת, "חמודי-מאוחדת" נשמע לי מצטלצל יותר מתאים... השם חמודי איכשהו צריך להזכיר את שם הקופה, לא?

בקיצור, בתור דיסק שמע כיף לקבל אותו ויוצר תעסוקה רצינית בערב פסח (לילדים, אלא מה?)... אבל לא משרת את המטרה.
 

יוספי רוזן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
תמיד יהיו בקהל אנשים שלא יתחברו לקמפיין יש את אלו ויש את אלו שמתלהבים.
ההוכחה שהקמפיין עושה את העבודה זה: לאן שתלך דיברו מדברים וימשיכו לדבר.
בפרוג דנים, בגינה אמהות מתווכחות, בבית הכנסת בקיטנות ואיפה לא?
את התוצאות נוכל לשמוע לאחר סיום הקפיין.
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
חמודי הוא דמות של המאיירת/קומיקסאית דניאלה לונדון דקל.
נהניתי ממנו במשך שנים ב"הארץ" (אצל חמי וחמותי, לא מכניסים אלינו הביתה...) עד שנרכש במיטב כספה של כללית, למרבה הצער, והפך להיות הפרזנטור הקבוע שלהם.

ממש לא קשור לציבור החרדי.

בתמונה - חמודי ה"חילוני", עוד בטרם הפך לפרזנטור של כללית:
 

קבצים מצורפים

  • 37885.jpg
    KB 12.9 · צפיות: 27

asterisk

משתמש צעיר
D I G I T A L
נכתב ע"י naamah;556643:
חמודי הוא דמות של המאיירת/קומיקסאית דניאלה לונדון דקל.
נהניתי ממנו במשך שנים ב"הארץ" (אצל חמי וחמותי, לא מכניסים אלינו הביתה...) עד שנרכש במיטב כספה של כללית, למרבה הצער, והפך להיות הפרזנטור הקבוע שלהם.

ממש לא קשור לציבור החרדי.

בתמונה - חמודי ה"חילוני", עוד בטרם הפך לפרזנטור של כללית:

ימות המשיח ממש.. אפילו דמויות קומיקס חוזרות בתשובה.
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
שמעתי בחג את הדיסק של כללית
ואודה שהופתעתי מאוד לטובה,
בעיקר מרמת החומרים ומההשקעה שהשקיעו בציבור החרדי.
(אפילו הבדיחות של חמודי היו סבירות בהחלט)
 

יוספי רוזן

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
רמת ההפקה אכן גבוהה מהרגיל.
אך תוצאות הקמפיין הן שיעידו...
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י asterisk;556667:
ימות המשיח ממש.. אפילו דמויות קומיקס חוזרות בתשובה.

החזרה שלו בתשובה היא מן השפה ולחוץ...
עבור הציבור החילוני משתמשים בחמודי חילוני...
 

ROT

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
סניף כללית במלכי ישראל י-ם
מלא בחמודי עם הכובע (הגירסה החרדית)
אבל משום מה לכבוד פסח הם תלו מודעות גם מחוץ לבניין ורח"ל הוא ממש התקלקל ללא כיפה, (אולי זה בשביל הציבור הכללי שמגיע לשם),
 

yaeli

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
חזרתי היום מביקור עם בני במרפאה מרכזית כלשהי של הכללית. באולם ההמתנה המרווח והמעוצב, יש לציין, היו תלויות לא פחות מ-4 פלאזמות ששידרו בזמן אמת נתונים עדכניים של התורות והרופאים, וכל זה לצד אנימציות שבהם כיכב מיודענו חמודי, בגירסה הלא-דתית.
בעודי יושבת מרותקת לקליפים הקצרצרים והיצירתיים (ההנפשה נעשתה במקצועיות רבה), שמתי לב ששני ילדים, ללא קשר ביניהם, דיברו על 'חמודי', אהבו את 'חמודי', ואפילו ניגשו למתקן הפליירים שעל הקיר כדי למצוא את הכוכב שלהם בשלל וריאציות.
אז יתכן שגם אני לא ממש אהבתי את המיתוג, וכל שכן לא את הנסיונות לשייך אותו לציבור החרדי, אבל כנראה שזה בכל זאת עובד.
ודרך אגב, במקרה או שלא - זה כבר שייך לדיון אחר - הרופא שאליו נכנסנו להיבדק היה אדיב ונחמד לא פחות מהרופאים המונפשים שטיפלו בחמודי. אז מי אמר שיש רק תלונות...
 

ROT

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
יפה
הילדים כיף להם,
אבל שאלת המליון זה מביא לקוחות???
 

לענ"ד

משתמש צעיר
כלל ברזל אחת ולתמיד

לפני שמעלים את הדיון הבא שחוזר על עצמו חדשות לבקרים בוייריאציות וסיטןאציות שונות באתרינו הנכבד בענין השפעות הקמפיינים על קהל היעד:
קמפיין לא מיועד לאנשים שחושבים או יותר נכון לחלק החושב שבאנשים החושבים ובטח שלא לאנשים שרואים טיזר או סלוגן או כל שם שיש לו והמחשבה הראשונה שלהם היא: "מה עומד מאחורי הרעיון של הקמפיין" או "לאיזה יעד חתרו יוזמי הקמפיין" ו"איך בדיוק הוא אמור להשפי עלי לעבור לחברה המתחרה או ללכת לקנות את המוצר המשווק באמצעותו?".
ובמילים ברורות יותר למי שעדיין לא הבין: ישנו מושג ששמו תת מודע הוא נמצא איפשהוא באחד מהאונות או החלקים האחרים של המוח, ומשם בדרך כל שהיא הוא 'משדר אותות' ומשפיע על החשיבה שלי שלך ושל כל אחד ולשם אם תרצו מכוונים הקמפיינים השונים והמשונים, גם אלו שנראים לנו כ'מיותרים'
ולמרות הכל אל ייאוש וחדלון! אחרי הכול, כיף להתדיין כל פעם מחדש בעניין הקרוב ללב ולמקצוע בפרט כשהוא חשיבתי ומהווה אתגר לניתוח ופיצוח

שיערב לכולנו
 

שמע

משתמש רשום
גם בשידור אל התת מודע החמקמק הזה, יש לפעמים אי הצלחות וקליעות מפוספסות.
זה בדיוק הענין שניסינו לבדוק בדיון הזה,
האם הקמפיין של הכללית מצליח לעשות את העבודה או אולי לא.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
עוד הרבה לפני התת מודע יש את המודע, את המסר הישיר שהפרסומת מעבירה.
חמודי הוא דמות שמלווה את המסרים ומעבירה אותם, והם לא שונים בכלום מהמסרים שקופות חולים אחרות מעבירות: רופאים כאלו ואחרים, סדנאות, שרותים מיוחדים, שעות פתיחה שונות לרגל חגים ועוד.
אולי חמודי פונה לקהל הילדים, אבל המבוגרים (שחלקם אוהבים אותו כי הם מכירים אותו בגרסתו המקורית, חלקם אוהבים אותו כי הוא חמוד וחלקם לא אוהבים, אבל עדיין שומעים את קולו) מקבלים את המסר שהוא מעביר.

ואם מחר חמודי יספר לכולנו, נניח, שמהיום כללית מבטחת את כולם, ללא תשלום, בביטוח המשלים המקיף ביותר (טיפולי שיניים חינם בכל גיל, החזר מלא על רופאים פרטיים ללא תנאי וכו'), לא תבררו על זה? מה זה משנה איך הם אמרו, משנה מה הם אמרו!
זה לאנשים חושבים גם כן.

מעבר לזה יש את ההרגשה שהקונספט (חמודי) מצליח להעביר (מה שמתקשר לתת המודע), שקצת קשה לי לדעת באמת מה חשבו אלו שהגו אותו.
לי זה נראה הרגשה של יחס אישי, משפחתיות, קשר מיוחד לילדים - כי בשבילם נעשה הכל, אפילו לעבור לקופת חולים אחרת, כי הם באמת מבינים ברפואת ילדים.
אולי מישהו אחר יחלוק ויגיד שההרגשה היא של קופת חולים ברמה של ילדים קטנים (כמשתמע מהתגובות באשכול הזה) אבל לא נראה לי שיש מישהו שזו באמת התחושה שעולה לו למראה חמודי שמספר לו במילים פשוטות וחמודות על הקופה המקצועית והטובה במדינה.

גילוי נאות 1: אינני חברה בקופת חולים כללית, למרות הבעת דעה חיובית על הפרסום.
גילוי נאות 2: אני לא מצליחה להיזכר כרגע בשום פרסומת ספציפית של כללית, חוץ מאולי לסדנאות כושר או משהו כזה, כך שאולי פספסתי משהו.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  23  פעמים

לוח מודעות

למעלה