הייתי שמחה לפתוח דיון מקצועי בענין הקמפיין של קופת חולים כללית. מעניין אותי לשמוע חוו"ד של חברי הפורום.
מצד אחד, הקמפיין שלםה עם חמודי מאוד חזק, רחב, גדול ובולט. אי אפשר להתעלם ממנו, הוא מלווה כל חג אקטואלי ואירוע בציבור החרדי בדגלים, בדיסקים ובפרסומים חמודים באמת...
וכאן אני שואלת: האם המיתוג הזה נכון בכלל עבור קופת חולים?
יש לי משום מה התחושה שחמודי וכל הקמפיין הזה לא עושים את העבודה כלל.
הרי הדבר החשוב ביותר למבוטחים הוא המקצועיות של הקופה, הרפואה המתקדמת שלה. נכון, גם החיבור שלה לקהילה. אבל זה לא מספיק!! וזה מה שהקמפיין שלהם בעיקר משדר- אנחנו חלק ממכם, החרדים. ובחרנו לעשות את זה עם דמות של חמודי מטומטם אחד וכך נצליח לשכנע אותם שאנחנו הטובים ביותר!!!
פעם שמעתי ממנהל שיווק של אחת מקופות החולים (ולא כללית) שהראיה שלהם היא להשקיע בדור הצעיר כדי שכאשר הם היפכו להורים יהי להם תקוע בראש שהקופה שלהם היא הבחירה הנכונה ביותר.
ועכשיו דעתכם...
מצד אחד, הקמפיין שלםה עם חמודי מאוד חזק, רחב, גדול ובולט. אי אפשר להתעלם ממנו, הוא מלווה כל חג אקטואלי ואירוע בציבור החרדי בדגלים, בדיסקים ובפרסומים חמודים באמת...
וכאן אני שואלת: האם המיתוג הזה נכון בכלל עבור קופת חולים?
יש לי משום מה התחושה שחמודי וכל הקמפיין הזה לא עושים את העבודה כלל.
הרי הדבר החשוב ביותר למבוטחים הוא המקצועיות של הקופה, הרפואה המתקדמת שלה. נכון, גם החיבור שלה לקהילה. אבל זה לא מספיק!! וזה מה שהקמפיין שלהם בעיקר משדר- אנחנו חלק ממכם, החרדים. ובחרנו לעשות את זה עם דמות של חמודי מטומטם אחד וכך נצליח לשכנע אותם שאנחנו הטובים ביותר!!!
פעם שמעתי ממנהל שיווק של אחת מקופות החולים (ולא כללית) שהראיה שלהם היא להשקיע בדור הצעיר כדי שכאשר הם היפכו להורים יהי להם תקוע בראש שהקופה שלהם היא הבחירה הנכונה ביותר.
ועכשיו דעתכם...