קורונה חינוך מיוחד - חוזרים ללימודים

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

RUSI10

משתמש מקצוען
מי שצועק נגד-
מישהו חייב אתכם לשלוח???
היו הורים שלחצו לפתוח את במסגרות כי קשה להם בבית, אז פתחו,
מי שרוצה ישלח ומי שלא רוצה לא ישלח,
לא הבנתי למה להתעצבן על זה שהילדים שלנו שפני נסיון ועלולים להדבק,
תמשיכו לשמור עליהם בבית בתוך הצמר גפן למרות שזה לא קל.
זה מה שאני עושה.


נו, באמת. עושים מאיתנו צחוק.
לא נגיש ולא רלוונטי. מה זה "מי שרוצה שישלח " ?!!!! אין הסעות. צריך לקחת את הילד באופן פרטי (ויש ילדים שנוסעים מחוץ לעיר) כדי לתת להם 3 שעות פעמיים בשבוע.......
ומה עושים עם שאר הילדים שבבית בזמן הזה, ובמה בדיוק זה עוזר להורים המאותגרים כבר ממילא שמטרטרים אותם ככה???,
נשמע שאת ( ב"ה)פשוט לא באה ממקום המצוקה הזה.
זה הכל.

מויחל טובע'ס. זה לא נקרא שחינוך מיוחד לומדים.
 

חני בנני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
נו, באמת. עושים מאיתנו צחוק.
לא נגיש ולא רלוונטי. מה זה "מי שרוצה שישלח " ?!!!! אין הסעות. צריך לקחת את הילד באופן פרטי (ויש ילדים שנוסעים מחוץ לעיר) כדי לתת להם 3 שעות פעמיים בשבוע.......
ומה עושים עם שאר הילדים שבבית בזמן הזה, ובמה בדיוק זה עוזר להורים המאותגרים כבר ממילא שמטרטרים אותם ככה???,
נשמע שאת ( ב"ה)פשוט לא באה ממקום המצוקה הזה.
זה הכל.

מויחל טובע'ס. זה לא נקרא שחינוך מיוחד לומדים.

ואם ילמדו יום שלם אז יבואו ויצעקו "איך אתם מסכנים את הילדים שלנו, מה אנחנו שפני ניסיון?" ואם תהיה הסעה יגידו "הסעה זה מסוכן"
בקיצור, אולי תגישו מועמדות לתפקיד שר החינוך ושר הבריאות ביחד ותחליטו מה שטוב לכם,
ואני באה בדיוק מהמקום הזה, יש לי ילד מיוחד לא קל ומאתגר ואני בוחרת להשאיר אותו בבית ולהשאיר אותו בחיים בעז"ה, וכל המשפחה בגללו לא יוצאת כבר למעלה מחודש מהבית, גם לא לסיבוב ברחוב.(למעט קניות חיוניות באמת ועבודה שחייבים)
 

פירוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
אצלנו בביה"ס חנ"מ (שחלקו הגדול לא בקבוצת סיכון) מתחילים מחר לימודים,
לא ביקשו מההורים אישור רופא, מה שכן- ההורים צריכים לחתום כל יום על מסמך שמדדו לילד חום ואין לו,שאין בסביבתם חולה מאומת והם לא צריכים להיות בבידוד.
התקשרנו לכל התלמידים ושאלנו מי מעונין לשלוח את ילדו לביה"ס, שאלנו בצורה שההורים ירצו לשלוח וחלילה לא הפוך! היה הורה שהתוכח איתנו ואמר שזה סכנה ואיך פותחים את המוסד, הסברנו לו שמשרד החינוך עשה שיקולים וברורים והחליטו שבתנאים מסוימים זה בסדר, ואנחנו כאן בשבילם, הוא שמע, מאוד היה לו איכפת שתלמידים אחרים התקדמו ובנו פחות ובכל זאת לא רצה לשלוח,(ואני גם יכולה להבין אותו)...
מתוך כיתה של 9 תלמידים הסכימו לשלוח רק 4! אנחנו פה בשבילכם הורים ותלמידים אהובים אם רק תרצו לבוא וגם אם לא נבין זאת!
 

חני בנני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
ממש לא התכוונתי שתפרטי מצב רפואי, אבל יש הגדרות בכללי.

לא הכל דברים שנמצאים בהוראות הרשמיות של משרד הבריאות בסיכון, אבל לדעת הרופאים שלנו הם סיכון.
 

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
אנחנו פה בשבילכם הורים ותלמידים אהובים אם רק תרצו לבוא וגם אם לא נבין זאת!
את ממש מרגשת, עושה רושם שאת במקצוע הנכון.... בהצלחה רבה בחזרה לעבודה ובריאות איתנה!
 

ויזוקל

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
לגבי טאבלטים, עמותת יד לילד המיוחד מחלקת טאבלטים - זו הודעה שהם שלחו:

אם טרם מילאתם את הטופס לקבלת טאבלט, נא מלאו כעת בקישור הבא: https://docs.google.com/forms/d/e/1...pth2JM_fyAUH7aZBjIkvz2YQ/viewform?usp=sf_link

אם כבר מילאתם וטרם יצרו אתכם קשר, נבקשכם להתאזר בסבלנות. אנו מקבלים בקשות רבות, ועושים את מירב המאמצים לטפל בכולם לפי התור.

אנחנו תלויים בתרומות, ובשלב זה לא ניתן לדעת אם ומתי יגיע תורכם.

תודה על ההבנה והסבלנות.
 

racheli k

משתמש פעיל
אצלנו בביה"ס חנ"מ (שחלקו הגדול לא בקבוצת סיכון) מתחילים מחר לימודים,
לא ביקשו מההורים אישור רופא, מה שכן- ההורים צריכים לחתום כל יום על מסמך שמדדו לילד חום ואין לו,שאין בסביבתם חולה מאומת והם לא צריכים להיות בבידוד.
התקשרנו לכל התלמידים ושאלנו מי מעונין לשלוח את ילדו לביה"ס, שאלנו בצורה שההורים ירצו לשלוח וחלילה לא הפוך! היה הורה שהתוכח איתנו ואמר שזה סכנה ואיך פותחים את המוסד, הסברנו לו שמשרד החינוך עשה שיקולים וברורים והחליטו שבתנאים מסוימים זה בסדר, ואנחנו כאן בשבילם, הוא שמע, מאוד היה לו איכפת שתלמידים אחרים התקדמו ובנו פחות ובכל זאת לא רצה לשלוח,(ואני גם יכולה להבין אותו)...
מתוך כיתה של 9 תלמידים הסכימו לשלוח רק 4! אנחנו פה בשבילכם הורים ותלמידים אהובים אם רק תרצו לבוא וגם אם לא נבין זאת!
אצלנו יש ילדים שהאחות של המוסד התקשרה לומר שהם לא יכולים לבוא, אלא אם כן הם מביאים אישור רופא.
וגם אצלנו יש את כל הדברים שכתבת, כולל הורים שמפחדים, הורים ששולחים וגם כאלו שמתווכחים.
יש כיתה שמתוך 10 מגיעים רק 1 או 2.
 

yydd

משתמש פעיל
ההנחיות הן להמליץ על אישור רופא.
אי אפשר להתנות בזה את ההגעה ללימודים
 

שםמשתמש

משתמש פעיל
האם מטפלות פרא רפואיות אמורות לעבוד באופן פרטני עם הילדים? או שהתפקיד שלהן בימים אילו הוא להיות עם קבוצות מסוימות במקום המורה?

תלוי בכמות הילדים שמגיעים ובמוסד הלימודים.
או תיעדוף של 3 ילדים בלבד שיקבלו טיפול פרטני
או להיות בקבוצה של 3 ילדים קבועים במסגרת הכיתה ולהעביר קבוצות, להנגיש חומרים וכו'- לא כסייעות
 

מלכה123

משתמש מקצוען
כהורה וכמורה בחנ"מ (יש כפל מבצעים!!!!) אני מבינה ומזדהה עם 2 הצדדים. מכבדת כל אחד שרוצה לשלוח, גם אני הולכת לעבוד מחר, אבל את ילדי לא אשלח.
התחושה שלי מכל מה שקורה סביב החנ"מ היא שלחצו את הממשלה לפתוח את החנ"מ והממשלה נתנה את האור הירוק לכך בלי שום הכנה, ועכשיו הם מנסים לתת מליון הוראות כדי למנוע הדבקה בעזרת ד'.
בראיה שלי- בתפילה שאתבדה- יהיה פה גל מטורף של חולים בעוד שבועיים.
 

yydd

משתמש פעיל
תחושה שלי מכל מה שקורה סביב החנ"מ היא שלחצו את הממשלה לפתוח את החנ"מ והממשלה נתנה את האור הירוק לכך בלי שום הכנה, ועכשיו הם מנסים לתת מליון הוראות כדי למנוע הדבקה בעזרת ד'.

מסכימה איתך, כגננת- הצוות מטורטר. כל יום הנחיה חדשה, שמשנה את כל המערכת, ואת זמני הפרא. אין הסעות לילדים. אין תח"צ להגיע לעבודה. הזוי.
אבל אנחנו כאן כדי לעזור להורים ולקבל את הילדים, ולעשות את מלאכתינו נאמנה.
נתחיל מחר ונראה מה יהיה.
 

מתענינת.

משתמש מקצוען
הגננת של הבן שלי ממש הזדעזעה כששאלתי אותה איך זה מתחיל
היא שאלה אותי "מה, לא אכפת לך מהילד שלך? ואם הוא יידבק?"

אז אצלנו לא מתחילים את הלימודים.

לכו תסבירו לה, כמה קשה להישאר עם ילד מאתגר כ"כ הרבה זמן, כשהתפקוד שלו בנסיגה, כולו מלא תסכולים והתפרצויות זעם על כל דבר.

אכפת לי מהילד שלי, אני אוהבת אותו.
אבל כ"כ קשה לי לראות אותו סובל, פשוט סובל, אין לו את השגרה שלו, את הצרכים שלו בתור ילד מיוחד, אני לא יכולה לספק לו את כל מה שהמסגרת שלו נותנת לו, אין לי תעודה של חנ"מ ואין לי הסמכה.
אבל בגן הוא יסבול לא פחות במצב הזה.
שה' ישלח לך הרבה כוחות
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
יותר כיף לי (אולי אני מוזרה) להחליט שאני לא שולחת את הבן שלי
מאשר הגננת מחליטה לי ונותנת לי הרגשה שאני לא אחראית...
 

פנינה 99

משתמש סופר מקצוען
ואם ילמדו יום שלם אז יבואו ויצעקו "איך אתם מסכנים את הילדים שלנו, מה אנחנו שפני ניסיון?" ואם תהיה הסעה יגידו "הסעה זה מסוכן"
בקיצור, אולי תגישו מועמדות לתפקיד שר החינוך ושר הבריאות ביחד ותחליטו מה שטוב לכם,
ואני באה בדיוק מהמקום הזה, יש לי ילד מיוחד לא קל ומאתגר ואני בוחרת להשאיר אותו בבית ולהשאיר אותו בחיים בעז"ה, וכל המשפחה בגללו לא יוצאת כבר למעלה מחודש מהבית, גם לא לסיבוב ברחוב.(למעט קניות חיוניות באמת ועבודה שחייבים)
יש ילדים מיוחדים שאינם בקבוצת סיכון.
אך כל הבית בסיכון פיזי ונפשי מהם.
אנא לא לדון אחד את השני.
וכל אחד יעשה ויחליט לעצמו.
 

צ

משתמש פעיל
תחשבו עוד, על התלמידים שחוזרים ליום כן, יום לא, לשעות בודדות וצוות ממוגן בחלוק ומסכה.
את הילדים שצריכים אתת השגרה והיציבות (רוב ילדי החנ"מ), זה ישבש עוד יותר
 

sheen

משתמש מקצוען
האם מטפלות פרא רפואיות אמורות לעבוד באופן פרטני עם הילדים? או שהתפקיד שלהן בימים אילו הוא להיות עם קבוצות מסוימות במקום המורה?
תלוי.
בכמה מקומות שאני מכירה מטפלות פרא רפואיות התבקשו לבוא במקום סייעות הנמצאות בחל"ת, והובהר שבכל מקרה אין טיפולים פרטניים בתקופה זו.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
השבוע היו לנו הסעות.
אבל אז במועדונית אמרו שצריך להחליט או כאן או כאן (שלא ליצור מעגל הדבקה גדול מידי)
אז החלטנו שעדיף מועדונית שזה כל יום מאשר בית ספר שזה רק שלוש פעמים בשבוע.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה