קורונה חינוך מיוחד - חוזרים ללימודים

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
לטובת כל אלו שהצמיחו קרניים ועומדים לקרוס עם הילד בבית.
נשמח לעדכונים.

שמעתי את נתניהו אומר שהחינוך המיוחד חוזרים ממחר.
מיד רצתי להתקשר לבית הספר (בין החיוניים ביותר, ילדים אוטיסטים עם התנהגות מאתגרת במיוחד)
אחרי בירור אמרו שההוראה זה אולי מיום שלישי.
במחלקת ההסעות בעירייה גם ביררו ואמרו שהוראת הממשלה היא לא לפני שלישי.
וגם אז זה מצומצם וכל אחד צריך לעקוב עם בית הספר שלו מה התכנית הספיציפית שלהם לכלל הילדים ולילד שלו.

בקיצור תחזיקו חזק יש לנו עוד כמה ימים לסבול.

בהצלחה
 

ממממממ

משתמש מקצוען
כל כך מבינה את הקושי וכותבת ממקום של עובדת עם הילדים המקסימים האילו.
אבל בתור אימא שמכירה את המערך עם הילדים. זה נשמע לך הגיוני?
בלתי אפשרי כמעט לשמור על ההנחיות הבסיסיות איתם. לדעתי מה שיקרה שיתחילו והילדים רק יסבלו מכך
כי לא יהיה להם את הסדר הרגיל, לא את אנשי הצוות המוכרים (כי צריך לחלק לקבוצות של 3) ובמקרה הרע- ביום הראשון שיגלו מישהו חולה וכל הצוות יצטרך להיכנס לבידוד. המקום יושבת. לא חבל על הטררם של הילדים?
אני הייתי חושבת שעדיף למצוא משפחה מתנדבת לכל ילד שמתחלקת בנטל ולוקחת אותו לשעות יומיות קבועות ומקבלת הדרכה מאנשי הצוות או בחורות סמינר שלומדות חינוך מיוחד ויעשו על זה שעות של עבודה מעשית. כך כל אחד נחשף לאותם האנשים וזהו. מה נראה לך?
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הגננת של הבן שלי ממש הזדעזעה כששאלתי אותה איך זה מתחיל
היא שאלה אותי "מה, לא אכפת לך מהילד שלך? ואם הוא יידבק?"

אז אצלנו לא מתחילים את הלימודים.

לכו תסבירו לה, כמה קשה להישאר עם ילד מאתגר כ"כ הרבה זמן, כשהתפקוד שלו בנסיגה, כולו מלא תסכולים והתפרצויות זעם על כל דבר.

אכפת לי מהילד שלי, אני אוהבת אותו.
אבל כ"כ קשה לי לראות אותו סובל, פשוט סובל, אין לו את השגרה שלו, את הצרכים שלו בתור ילד מיוחד, אני לא יכולה לספק לו את כל מה שהמסגרת שלו נותנת לו, אין לי תעודה של חנ"מ ואין לי הסמכה.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
פעם אמרו לנו שהילד שלנו הוא קמיע לשמירה על הבית (רואים את זה הרבה).
וגם היום הילדים שלנו לא מוציאים את האף מהבית, אבל הילד הזה יוצא כל יום למועדונית ובא במגע קרוב עם מעגל מתנדבות מצומצם אבל בכל זאת מעגל.
החשבון שעשינו הוא, שהסכנה להשאיר אותו בבית 24/7 גדולה מהסכנה של הקורונה. ולכן אין ברירה.
הזהירות שלנו כעת היא בעיקר לא להדביק אחרים, כי מלהידבק רק אלוקים יכול לשמור עלינו. (ה' יעזור וימשיך להשגיח עלינו ממרומים בע"ה).

חשבתי על הרעיון של הדרכה מסודרת, אבל בשביל זה מישהו צריך לתת תקציב למתנדבות האלו כדי שיוכלו להשקיע ללמוד את התחום ואת מה שצריך להעביר לו.
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
דווקא דיברתי עם ארגון שמשויך לרווחה שמטפל ספציפית בציבור החרדי.
תארתי להם את הקשיים שאנחנו עוברים
לא היה להם מה להגיד, חוץ מלעודד אותי:confused:
ולאפשר לי לשוחח עם מנחת הורים שעד הרגע אגב, לא התקשרה אלי, זה היה עוד לפני פסח...
המתנדבות שלו הפסיקו להגיע ברגע שהפסיקו את הלימודים
למועדונית אני מפחדת לשלוח אותו
הוא לכאורה בקבוצת סיכון (עוד לא הספקתי להתקשר לפרופסור שמטפל בו לשאול :( אז אני מבודדת אותו)
 

SHIMON3

משתמש רשום

קבצים מצורפים

  • מתווה חזרה ללימודים.pdf
    KB 71.7 · צפיות: 41
נערך לאחרונה ב:

ויזוקל

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
לטובת כל אלו שהצמיחו קרניים ועומדים לקרוס עם הילד בבית.
נשמח לעדכונים.

שמעתי את נתניהו אומר שהחינוך המיוחד חוזרים ממחר.
מיד רצתי להתקשר לבית הספר (בין החיוניים ביותר, ילדים אוטיסטים עם התנהגות מאתגרת במיוחד)
אחרי בירור אמרו שההוראה זה אולי מיום שלישי.
במחלקת ההסעות בעירייה גם ביררו ואמרו שהוראת הממשלה היא לא לפני שלישי.
וגם אז זה מצומצם וכל אחד צריך לעקוב עם בית הספר שלו מה התכנית הספיציפית שלהם לכלל הילדים ולילד שלו.

בקיצור תחזיקו חזק יש לנו עוד כמה ימים לסבול.

בהצלחה
קשה כל כך!! שולחת לך מלא כוחות!!
 

חני בנני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הגננת של הבן שלי ממש הזדעזעה כששאלתי אותה איך זה מתחיל
היא שאלה אותי "מה, לא אכפת לך מהילד שלך? ואם הוא יידבק?"

אז אצלנו לא מתחילים את הלימודים.

לכו תסבירו לה, כמה קשה להישאר עם ילד מאתגר כ"כ הרבה זמן, כשהתפקוד שלו בנסיגה, כולו מלא תסכולים והתפרצויות זעם על כל דבר.

אכפת לי מהילד שלי, אני אוהבת אותו.
אבל כ"כ קשה לי לראות אותו סובל, פשוט סובל, אין לו את השגרה שלו, את הצרכים שלו בתור ילד מיוחד, אני לא יכולה לספק לו את כל מה שהמסגרת שלו נותנת לו, אין לי תעודה של חנ"מ ואין לי הסמכה.

מותר לה לא לפתוח את הגן?
לא נראה לי, ממליצה לך לברר את זה חוקית.
ומבינה אותך לגמרי........ עם הנסיגה והכל, אבל בטוח שיש דברים שהוא מתפתח בהם מעצם היותו בבית עם המשפחה,
רואה את זה אצלי, יש דברים שהוא ממש פורח.
 

מרובע

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
D I G I T A L
קיבלתי
 

קבצים מצורפים

  • הערכות-מתווה חזרה הדרגתית- תלמידים הזכאים לשירותי חינוך מיוחדים- קורונה....pdf
    1.3 MB · צפיות: 38
  • דגשים להסעות לתלמידים בכפוף להנחיות משרד הבריאות - קורונה-.pdf
    KB 966.6 · צפיות: 39

HILALI

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אצלנו במשפחה אחת שעובדת בגני החנ"מ (ולא המורכבים...), והיא חוזרת בשלישי אי"ה
במתכונת של שלושה ילדים, משמונה ועד אחת וחצי.
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אז רק הגננת של הבן שלי ב"ה לא מורכב, אבל הכי מורכב בשכבה שלו, נותנת לי הרגשה שאני האמא המטורפת של השכבה כשאני חושבת אם לשלוח אותו לגן?:(
 

גדולה מהחיים

משתמש מקצוען
אז רק הגננת של הבן שלי ב"ה לא מורכב, אבל הכי מורכב בשכבה שלו, נותנת לי הרגשה שאני האמא המטורפת של השכבה כשאני חושבת אם לשלוח אותו לגן?:(

היא חייבת לקבל אותו
תשלחי לה את המתווה החדש שהעלו כמ ההודעות לפניי
זה לא את- מולה
זה ההנחיות.
 

yudb

משתמש סופר מקצוען
גני שפה = גני חינוך מיוחד.
ברור שמדובר בסיכון ומאמינה שהרבה הורים לא ישלחו (מכמה שיחות עם הורים - אולי כי אני עובדת עם ילדים פחות מורכבים)

לגבי זמנים,
מה שנכתב כאן,
לא מדוייק.
 

חני בנני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
אמהות לילדי חנמ-
יש נייר עמדה של משרד הבריאות ובו רשימה של תיעדוף חולים קשים להנשמה,
בעלי מוגבלויות נמצאים בתחתית הרשימה.
חשובנה טוב מה יותר קל לשלוח את הילד לגן שאין לכן מושג כמה באמת מחטאים שם....
או להשאר איתו בבית.
אגב יש הרבה דברים שנחשבים לקבוצות סיכון למרות שהם לא נמצאים בהוראות הרשמיות של משרד הבריאות. (למשל היפוטוניה)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה