חיבור למחשב מרוחק

בידרמן

משתמש רשום
עיצוב גרפי
יש לי מחשב נייד ואני רוצה להתחבר אליו מרחוק מידי פעם
איזה אפשרות יש לעשות את זה?
תודה לעונים
 

פרגית

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
יש אפשרות לעשות סיסמה קבועה למחשב בteamviewer
תורידי את התוכנה הזו ב2 המחשבים.
 

מרשימה

משתמש סופר מקצוען
יש לבדוק מה שם המחשב\ כתובת הIP
במחשב שלי -> מאפיינים

ואז במחשב שממנו מתחברים לחפש אופציה remote desktop
ולהכניס את שם המחשב שאיליו רוצים להתחבר.
 

פרודקשטיין

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
אני עובדת הרבה מאוד באמצעות חיבור למחשב מרוחק, אבל הפוך ממה שתיארת - כשאני לא נמצאת במשרד (בד"כ רק בשעות הלילה), אני מתחברת דרך מחשב נייד למחשב החזק שבמשרד ויכולה לעבוד על פרויקטים שבמחשב.
לצורך זה צריך להשאיר את המחשב אליו רוצים להתחבר פתוח באופן קבוע ולוודא שתוכנת TEAMVIEWER פתוחה.
חשוב מאוד!! להגדיר שהתוכנה תפתח באופן אוטומטי על המחשב עם ההפעלה שלו כדי שלא יקרה מצב שבטעות מתבצעת הפעלה מחדש למחשב ואז מאבדים אותו כי אין מי שיפתח את התוכנה.
כמו"כ, כמו שכתבו מעלי - חשוב לעדכן בתוכנה סיסמא קבועה, ולזכור את מספר המחשב והסיסמא שהגדרנו.
עוד יש לציין, שבשביל עבודות רציניות דרך חיבור מרחוק - תוכנת טים וויאאר לא כל כך נוחה כי יש לה זמן תגובה מסוים והיא לא עובדת במהירות רגילה כמו המהירות של המחשב.
למי שרוצה להתחבר למחשב מרוחק ולעבוד עליו כאילו הוא ממש לידו יש תוכנה אחרת שמשתלטת לגמרי על המחשב המרוחק ומאפשרת עבודה כאילו עובדים עליו. אני בדיוק מבררת על זה. כשאקבל תשובות אשמח לשתף.
בהצלחה
 

שומר

משתמש צעיר
יש אפשרות להתקין תכנה במחשב המרוחק כשקובץ ההתקנה במחשב שלי?
 

אמא ומתכנתת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
נכתב ע"י שומר;2394834:
הענין הוא שאני לא רוצה לתת לו את קובץ ההתקנה

מה פירוש? אין צורך "לתת לו"... אפשר לשלוח את הקובץ במייל, אפילו לעצמך, ואז במחשב המרוחק להכנס למייל ולהפעיל את הקובץ משם.
 

אחת המשתמשים

משתמש חדש
למישהו יש מושג איך מתקינים את תוכנת הcheck points לחיבור מרחוק
לא מצאתי לינק להורדה?
האם זו תוכנה בתשלום?
אשמח לקבל תשובה
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה