כללי חוק השקיות בראי המעצבים

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עסקת השנה! 2017
 

קבצים מצורפים

  • הלר.jpg
    2.4 MB · צפיות: 8

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
עוד מיסוי עקיף
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אפשר למות מזה

אין חיים לאחר המוות:mad:
 

קבצים מצורפים

  • אין חיים מתו.jpg
    KB 387.4 · צפיות: 11

מוטי נאה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
מוזיקה ונגינה
נכתב ע"י איציק כרמי;2373621:
א. זה לא אינטרסנטי החוק, זה לפ"מ.
ב. זה כמו שתאמר שהשימוש במילה "בל תשחית" הוא בעייתי בפרסום.
ג. בתור פרסומאי השתמשתי בזה בעבר עבור מחזור האריזות לפח הכתום.
ד. זה לא ציטוט של שלמה המלך, אלא זו ציטטה מתוך מדרש רבה על קהלת.

איציק... עם כל הכבוד לך. ויש לנו המון המון המון המון המון כבוד.

זה שאתה בתור פרסומאי השתמשת בזה לא הופך את זה להלכה למשה מסיני.
אני נגד שימוש בפסוקים\מאמרים\חידו"ת בגיזרה הציבורית.

גם אם זה נכון, ועל פי תורה. זה נשמע דבילי. זה כמו לומר חרדי? אה הלפמ חשב איך לשכנע אותך... מצאו מדרש פליאה ואופססס תשתכנע.

רוצה חוקק חוק? שכנע אותי פיזית. מילולית ובכל דרך שתחפוץ, לא על ידי כפיה דתית ואני לא נכנס לפינה, אם המדרש כן התכוון לשורר על נושא השקיות או לא. בכל אופן אדם וחווה גם כך השתמשו עם עלי תאנה שהם לכאורה שקיות "ירוקות לסביבה".

ושלא מן הענין באותו ענין.
זה מזכיר לי פרסום של חמת גדר... שלפו ציטוט מתוך התקליטור התורני האומר "מעשה שעלה רבי לחמת גדר"... אז מה??? אם רבינו הקדוש הסתובב ברומי אני אמור לטייל להנאתי ברומי???

ובקצרה. במרחב הציבורי אסור לעשות שימוש בפסקאות וציטוטים. זה מבזה את המפרסם ואת המפורסם. בטח שלא כשהם מוצאים מהקשרם.
 

ציפו

משתמש פעיל
שמתם לב שהאוויר הרבה יותר נקי?
הלכתי ברחוב והרגשתי שזיהום האויר ממש ירד.....
 

עוגת בוקר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אוטומציה עסקית
אני מנפה קמח לחלות בתוך שקית.
היום פעם ראשונה ששלפתי תוך שניה שקית חזקה בלי לחפש חורים......
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מוטי נאה;2378759:
איציק... עם כל הכבוד לך. ויש לנו המון המון המון המון המון כבוד.

זה שאתה בתור פרסומאי השתמשת בזה לא הופך את זה להלכה למשה מסיני.
אני נגד שימוש בפסוקים\מאמרים\חידו"ת בגיזרה הציבורית.

גם אם זה נכון, ועל פי תורה. זה נשמע דבילי. זה כמו לומר חרדי? אה הלפמ חשב איך לשכנע אותך... מצאו מדרש פליאה ואופססס תשתכנע.

רוצה חוקק חוק? שכנע אותי פיזית. מילולית ובכל דרך שתחפוץ, לא על ידי כפיה דתית ואני לא נכנס לפינה, אם המדרש כן התכוון לשורר על נושא השקיות או לא. בכל אופן אדם וחווה גם כך השתמשו עם עלי תאנה שהם לכאורה שקיות "ירוקות לסביבה".

ושלא מן הענין באותו ענין.
זה מזכיר לי פרסום של חמת גדר... שלפו ציטוט מתוך התקליטור התורני האומר "מעשה שעלה רבי לחמת גדר"... אז מה??? אם רבינו הקדוש הסתובב ברומי אני אמור לטייל להנאתי ברומי???

ובקצרה. במרחב הציבורי אסור לעשות שימוש בפסקאות וציטוטים. זה מבזה את המפרסם ואת המפורסם. בטח שלא כשהם מוצאים מהקשרם.

יש נושאים שאפשר להשתמש בהם במובאות ויש נושאים שלא.
אתה מקרה הזה אני רואה כמו השימוש בפסוק "לא תגנוב" כשמדובר על נושא הקשור לגזל.
במקרה של חמת גדר זה ממש נראה לא טוב.
 

מ גולד

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מילא שקיות בד, אבל למה הרשתות לא משתמשות בקד"מ המוצלח הזה לטובתן?
למה כ"כ מכוערות? כל רשת הלכה על עיצוב שהכי רחוק מהמיתוג שלה....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה