כללי חוק השקיות בראי המעצבים

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אשתפכם
אתמול קניתי חפיסת סגריות כשבסיומה נשאלתי אם אני לוקח שקית,
לשאלתי מז'משנה נעניתי שזה יעלה לי 10 אג',
לא מספיק מה שעושקים אותנו כל שנה בהעלת מחירי הסגריות עוד אני צריך לשלם על השקית
את כעסי פרקתי בדרך הראשונה שיכולתי ואילו התוצאות;)
והרי זאת לפניכם (הדבר נעשה באופן מזורז בלי כל ירידה לפרטים)
אתם מוזמנים להעלות עוד רעיונות ושיתופים ואולי נכריז איזושהיא מלחמה בחוק הזה.
 

קבצים מצורפים

  • E.jpg
    E.jpg
    1 MB · צפיות: 14

עילום

משתמש מקצוען
D I G I T A L
אני הקטן לא הבנתי בדיוק
מה רואים בתמונה

ואם רצית להלחם
איפה היית כשההצעה עלתה ופורסמה בכל כלי תקשורת
כבר לפני חצי שנה או יותר
אבל אף פעם לא מאוחר
חן חן העלה והצלח
 

sara100

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תרמו לו שקית במקום 10 אגורות...
 

kosta770

חבר קהילה: מעצבים גרפיים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
עריכה והפקת סרטים
עימוד ספרים
פרנצ'יפ אני לוקח דאבל שקית.... (:
חוק מעפן של כמה יפי נפש
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
חוק מעולה שיקטין את הזבל שאנו מיצרים
ואני לא יפה נפש אני רק שומר על עולמו של הקב"ה.

אני רק אניח את דברי המדרש בקהלת כאן.
"בשעה שברא הקב"ה את אדם הראשון, נטלוֹ והחזירוֹ על כל אילני גן עדן ואמר לו: ראה מעשי כמה נאים ומשובחין הן וכל מה שבראתי בשבילך בראתי; תן דעתך שלא תקלקל ותחריב את עולמי, שאם קלקלת, אין מי שיתקן אחריך"
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
...
 

קבצים מצורפים

  • קמפיין שקיות - איכות הסביבה.jpg
    KB 699.3 · צפיות: 16

חשמל

אמנות העימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
עריכה תורנית
נכתב ע"י איציק כרמי;2372709:
חוק מעולה שיקטין את הזבל שאנו מיצרים
ואני לא יפה נפש אני רק שומר על עולמו של הקב"ה.

אני רק אניח את דברי המדרש בקהלת כאן.
"בשעה שברא הקב"ה את אדם הראשון, נטלוֹ והחזירוֹ על כל אילני גן עדן ואמר לו: ראה מעשי כמה נאים ומשובחין הן וכל מה שבראתי בשבילך בראתי; תן דעתך שלא תקלקל ותחריב את עולמי, שאם קלקלת, אין מי שיתקן אחריך"
תצטט בכיף מה שבא לך, אבל בשביל שלא יחשבו שבאמת הקב"ה התכוון לומר לאדם הראשון לא למלאות את המזבלות בשקיות מכולת, כמו שהמסלפים מפרשים, אצטט את דברי המסילת ישרים, שממנו יובן כמה סילוף יש בציטוט הזה:
ואם תעמיק עוד בענין תראה כי העולם נברא לשימוש האדם. אמנם הנה הוא עומד בשיקול גדול. כי אם האדם נמשך אחר העולם ומתרחק מבוראו, הנה הוא מתקלקל, ומקלקל העולם עמו. ואם הוא שולט בעצמו ונדבק בבוראו ומשתמש מן העולם רק להיות לו לסיוע לעבודת בוראו, הוא מתעלה והעולם עצמו מתעלה עמו וכו' והנה על העיקר הזה העירונו זכרונם לברכה במדרש קהלת שאמרו, זה לשונם: ראה את מעשה האלקים וגו', בשעה שברא הקדוש ברוך הוא את אדם הראשון, נטלו והחזירו על כל אילני גן עדן ואמר לו, ראה מעשי כמה נאים ומשובחים הן, וכל מה שבראתי בשבילך בראתי, תן דעתך שלא תקלקל ותחריב את עולמי.
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מדור זה טעון גניזה
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
אני גם בעד להשתמש בפחות שקיות.
אני למשל יוצא לקניות עם עגלת ילדים ומרוויח כפליים:
גם לא צריך לתור אחרי עגלה וגם לא צריך לעבור את התהליך המייגע של האריזה בשקיות שלא נפתחות...
מה שכן לרוב השקיות לא נזרקות (אצלי) ומשמשות כשקיות זבל.
ועדיין מעצבן לשמוע שבמדינה עם חוקי סדום דווקא סוג כזה של חוק עובר, כאילו שאלו הבעיות שלנו.
לכן כל זמן שהפלות (שלא לפי הלכה) זה כמו לקחת עד שקית אז אני מתנגד לסוג כזה של חוק.
אבל בעיקרון לדעתי זה חוק נכון.
 

מנסה לעזור

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י חויד;2372902:

חבל שאין אפשרות לעשות צלצול הפוך - דהיינו שמתנגדים למה שהוא אומר.

בכל אופן, לא אהבתי את השימוש שאינטרסנטי החוק עושים בחכמתו של שלמה המלך.
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מנסה לעזור;2373290:
חבל שאין אפשרות לעשות צלצול הפוך - דהיינו שמתנגדים למה שהוא אומר.

בכל אופן, לא אהבתי את השימוש שאינטרסנטי החוק עושים בחכמתו של שלמה המלך.

א. זה לא אינטרסנטי החוק, זה לפ"מ.
ב. זה כמו שתאמר שהשימוש במילה "בל תשחית" הוא בעייתי בפרסום.
ג. בתור פרסומאי השתמשתי בזה בעבר עבור מחזור האריזות לפח הכתום.
ד. זה לא ציטוט של שלמה המלך, אלא זו ציטטה מתוך מדרש רבה על קהלת.
 

חושם

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י איציק כרמי;2373621:
א. זה לא אינטרסנטי החוק, זה לפ"מ.
ב. זה כמו שתאמר שהשימוש במילה "בל תשחית" הוא בעייתי בפרסום.
ג. בתור פרסומאי השתמשתי בזה בעבר עבור מחזור האריזות לפח הכתום.
ד. זה לא ציטוט של שלמה המלך, אלא זו ציטטה מתוך מדרש רבה על קהלת.

אני דוקא סבור שאפשר להשתמש במדרש הזה לטובת איכות הסביבה, אבל כאן זה לא שייך כלל לאיכות הסביבה.
הזיהום של הסביבה משקיות הוא פחות מאחוז משאר הזיהומים של הסביבה, וגם אז זה לא מדובר על שקיות שזרקת לפח, אלא על שקיות שמטיילים השאירו בשטח.
החוק הזה דמגוגי לחלוטין כפי שכתוב כאן: http://www.prog.co.il/showpost.php?p=2370316&postcount=6
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י חושם;2373635:
אני דוקא סבור שאפשר להשתמש במדרש הזה לטובת איכות הסביבה, אבל כאן זה לא שייך כלל לאיכות הסביבה.
הזיהום של הסביבה משקיות הוא פחות מאחוז משאר הזיהומים של הסביבה, וגם אז זה לא מדובר על שקיות שזרקת לפח, אלא על שקיות שמטיילים השאירו בשטח.
החוק הזה דמגוגי לחלוטין כפי שכתוב כאן: http://www.prog.co.il/showpost.php?p=2370316&postcount=6

הכתבה שהבאת בקישור היא גיבוב של שטויות
עם כל הכבוד לכותב.

2 מיליארד שקיות בשנה!!!!!! אתה קולט על מה מדובר?!?!
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י איציק כרמי;2373639:
הכתבה שהבאת בקישור היא גיבוב של שטויות
עם כל הכבוד לכותב.

2 מיליארד שקיות בשנה!!!!!! אתה קולט על מה מדובר?!?!

רבינו יצחק הכרמי שליט"א לא מתאים לבעל מוסר כמוך להגיב בצורה לא יפה;)
 

חושם

משתמש מקצוען
D I G I T A L
במחילה מכבוד תורתו
הצעת החוק היא גיבוב של שטויות הרבה יותר מאשר הכתבה (שלא אני הבאתי, רק המלצתי לקרוא אותה)

קח את מה שכתבו 2 יפות הנפש מהמועצה לישראל יפה, ותשווה את זה למה שנכתב במחקר של מוסד שמואל נאמן, שהוא הבסיס לחוק הזה.

ההבדל בין הניסוחים הפושרים במחקר של מוסד שמואל נאמן לבין זעקות השבר והגוזמאות המופלגות בדברי המועצה לישראל יפה (נפש) זועק לשמיים

חוק מטופש מיותר ופוגעני
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
נכתב ע"י חושם;2374230:
חוק מטופש מיותר ופוגעני

פוגעני? במי?

במדינות באירופה יש חוק כזה או חוק דומה במשך שנים.
לא נראה לי שהוא פוגע. להיפך, הוא מועיל, והרבה, בהרבה.

יש עוד מלא חוקים שנחשבים מטופשים, מעיקים, מיותרים
אבל בתכלס הם מוסיפים כל כך הרבה באופן כללי
לדוג' ידעת שבשוויץ, בערים מסויימות חל איסור להתקין סורגים?,
או שחובה להניח אדניות בחלונות עם פרחים בצבעים מסויימים?
זה נרהא טפשי, אבל זה חלק ממה שעושה את שוויץ - שוויץ...
 

יעל אייזיקוביץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אני ממש מבסוטה!
כואב הלב על הרעל הזה שמפוזר בכל פינה.
בזבוז טיפשי.
 

פילפל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
חוק לא אפקטיבי בכלל, ולא ישפיע כלל על "איכות הסביבה".

כיוון שהירוקים שבינינו, גם בעבר - לפני חוק השקיות, השתמשו בכמה שפחות שקיות...
והנורמטיבים שבינינו ימשיכו להתנהל כהרגלם ולהשתמש בשקיות בהתאם לנחוץ להם, למרות ההוצאה של כ-10 עד 20 ש"ח בחודש...

(חוץ מזה שאצל רובינו השקיות מהמכולת לא הולכות לפח, אלא הולכות לשימוש חוזר ומשמשות כאשפתונים קטנים לפחים ולטיטולים וכו' אם לא שקיות מהמכולת נאלץ לקנות חבילת שקיות של 100 יחידות שיהוו תחליף לכך)

מכירה מישהי שהקצינה עם "אהבת הסביבה" שלה, ומשתמשת בחיתולים רב פעמיים לילדיה:eek: במקום עם הרגילים שמוכרים בסופר, "כי זה מזיק לסביבה"...

באמת!!! הטבע נברא לשרת את האדם, ולא האדם את הטבע!

סוג האנשים שדואגים לטבע יותר מאשר לבני אדם, קרוצים מאותו חומר אנושי של אלו הדואגים לבעלי חיים יותר מאשר לבני אדם.

אין צורך להביא דוגמאות מההיסטוריה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה