הוראות למשחק תופסת קורונה:
1. בוחרים ילד אחד שהוא הקורונה- רץ בבית ומנסה לתפוס ילדים
2. שאר הילדים בורחים ושרים: "קורונה לא תגיע
חזזזזזזקקקק,,
יוהוו,איך הצחקת אותי...
הוראות למשחק תופסת קורונה:
1. בוחרים ילד אחד שהוא הקורונה- רץ בבית ומנסה לתפוס ילדים
2. שאר הילדים בורחים ושרים: "קורונה לא תגיע
אשמח ממש לפירוט איך לבצע את זה בפועל.קצת ארוך, אבל שווה....
קיימת תודעה רחבה בפרט בעולם המערבי שצריך להשקיע בלמידה אצל הילדים כדי שיתפתחו,
לאחרונה השתתפתי בהשתלמות של גוני לוין (פסיכולוגית בכירה ומפורסמת מאוד עם התמצאות בתחום המוח - למי שלא מכיר...) והיא הסבירה שכל הדידקטיקה וכו' מפתחת רק את החלק השמאלי של המח (שכידוע מחולק ל2 אונות), ואכן חשוב לפתח חלק זה. אך לא פחות חשוב לפתח גם את החלק הימני של המוח - ואיך מפתחים את החלק הימני? בגדול זה החלק החברתי - תקשורתי (שברור שהוא יותר חשוב!!). אז הדרכים לפתח אותו הם משחק חופשי (כן, דווקא ללא שום הגבלות ודידקטיקה שכל כך התרגלנו לדחוף ולהעריך...) ציור חופשי (בלי הדרכה, בלי צורך בתוצרים...) משחק זוגי או קבוצתי (וממש אין צורך משחק שמפתח יכולות אחרות - אפילו עדיף שלא) כל דבר מהנה, ועדיף עם חברה אבל לא חייבים. (עקרונית גם פעילות גופנית וטיול בחיק הטבע - שלא רלוונטיים לעכשיו....).
אין שום צורך בנקיפות מצפון כשמפתחים את החלק הכי חשוב במוח של הילד שלך....!
מי שמעניין אותה הסברים נוספים, יכולה לפנות אלי באישי בשמחה! מדובר בנתונים מקצועיים מאוד ומרתקים!
למה לא התעמלות בבית?(עקרונית גם פעילות גופנית וטיול בחיק הטבע - שלא רלוונטיים לעכשיו....
נכון מאוד!למה לא התעמלות בבית?
אנחנו רוקדים, קופצים, רצים
משחקים ים יבשה (שיניתי ל"חמץ-מצה")
ועוד ועוד.
סליחה מהשכנים מלמטה.
עניתי, אך בטעות לא הוסף הציטוט בהתחלה, ראי #64אשמח ממש לפירוט איך לבצע את זה בפועל.
הילדים שלי מבחינת דידקטיקה בלע"ה פרופסורים, נמשכים מאוד לצד הלימודי.
חשוב לי לפתח אצלם את הצד החברתי בתקופה בה הם נמצאים בלי חברה (גילאי 8,5,2).
אני כ"כ בעד מה שאת כותבת פה יש הורים שמרגישים שהם חייבים לשחק עם הילדים שלהם כדי לעזור להם להיתפתח והם לא שמים לב שהם חוסמים להם את ההתפתחות.קצת ארוך, אבל שווה....
קיימת תודעה רחבה בפרט בעולם המערבי שצריך להשקיע בלמידה אצל הילדים כדי שיתפתחו,
לאחרונה השתתפתי בהשתלמות של גוני לוין (פסיכולוגית בכירה ומפורסמת מאוד עם התמצאות בתחום המוח - למי שלא מכיר...) והיא הסבירה שכל הדידקטיקה וכו' מפתחת רק את החלק השמאלי של המח (שכידוע מחולק ל2 אונות), ואכן חשוב לפתח חלק זה. אך לא פחות חשוב לפתח גם את החלק הימני של המוח - ואיך מפתחים את החלק הימני? בגדול זה החלק החברתי - תקשורתי (שברור שהוא יותר חשוב!!). אז הדרכים לפתח אותו הם משחק חופשי (כן, דווקא ללא שום הגבלות ודידקטיקה שכל כך התרגלנו לדחוף ולהעריך...) ציור חופשי (בלי הדרכה, בלי צורך בתוצרים...) משחק זוגי או קבוצתי (וממש אין צורך משחק שמפתח יכולות אחרות - אפילו עדיף שלא) כל דבר מהנה, ועדיף עם חברה אבל לא חייבים. (עקרונית גם פעילות גופנית וטיול בחיק הטבע - שלא רלוונטיים לעכשיו....).
אין שום צורך בנקיפות מצפון כשמפתחים את החלק הכי חשוב במוח של הילד שלך....!
מי שמעניין אותה הסברים נוספים, יכולה לפנות אלי באישי בשמחה! מדובר בנתונים מקצועיים מאוד ומרתקים!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: