קורונה חופשת פסח-קורונה מה לעשות עם הילדים

rivkic

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
D I G I T A L
קצת ארוך, אבל שווה....
קיימת תודעה רחבה בפרט בעולם המערבי שצריך להשקיע בלמידה אצל הילדים כדי שיתפתחו,
לאחרונה השתתפתי בהשתלמות של גוני לוין (פסיכולוגית בכירה ומפורסמת מאוד עם התמצאות בתחום המוח - למי שלא מכיר...) והיא הסבירה שכל הדידקטיקה וכו' מפתחת רק את החלק השמאלי של המח (שכידוע מחולק ל2 אונות), ואכן חשוב לפתח חלק זה. אך לא פחות חשוב לפתח גם את החלק הימני של המוח - ואיך מפתחים את החלק הימני? בגדול זה החלק החברתי - תקשורתי (שברור שהוא יותר חשוב!!). אז הדרכים לפתח אותו הם משחק חופשי (כן, דווקא ללא שום הגבלות ודידקטיקה שכל כך התרגלנו לדחוף ולהעריך...) ציור חופשי (בלי הדרכה, בלי צורך בתוצרים...) משחק זוגי או קבוצתי (וממש אין צורך משחק שמפתח יכולות אחרות - אפילו עדיף שלא) כל דבר מהנה, ועדיף עם חברה אבל לא חייבים. (עקרונית גם פעילות גופנית וטיול בחיק הטבע - שלא רלוונטיים לעכשיו....).
אין שום צורך בנקיפות מצפון כשמפתחים את החלק הכי חשוב במוח של הילד שלך....!
מי שמעניין אותה הסברים נוספים, יכולה לפנות אלי באישי בשמחה! מדובר בנתונים מקצועיים מאוד ומרתקים!
אשמח ממש לפירוט איך לבצע את זה בפועל.
הילדים שלי מבחינת דידקטיקה בלע"ה פרופסורים, נמשכים מאוד לצד הלימודי.
חשוב לי לפתח אצלם את הצד החברתי בתקופה בה הם נמצאים בלי חברה (גילאי 8,5,2).
 

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
(עקרונית גם פעילות גופנית וטיול בחיק הטבע - שלא רלוונטיים לעכשיו....
למה לא התעמלות בבית?
אנחנו רוקדים, קופצים, רצים
משחקים ים יבשה (שיניתי ל"חמץ-מצה")
ועוד ועוד.

סליחה מהשכנים מלמטה.
 

הכל לטובה!!

משתמש פעיל
יש פיתוח של החלק החברתי - תקשורתי מבחינת מיומנויות, שבד"כ נושא יותר מוכר ומדובר ויש עליו המון חומר של משחקים חברתיים, סיפורים טיפוליים וכדו',
אני התכוונתי דווקא יותר מבחינת פיתוח האזורים במוח שאחראים על החלק הזה.
כאשר החלק הזה במוח מפותח בילד באופן אוטומטי יותר ערני לנושאים אלו.
לצורך ההבנה, בהשוואה - לפיתוח החלק השמאלי של המוח אני יכולה לתת לילד שלי חידות כדי לחדד את מוחו [יותר נכון, את מוחו השמאלי...], ואח"כ כשהוא ילמד את החומר הנלמד, או כל מידע שארצה שילמד הוא יבין טוב יותר ובמהירות גדולה יותר, והוא גם בד"כ יתרגל ללמוד וילמד מעצמו מידע חדש.
ממש כך, אם אפתח את החלק את החלק הימני של מוחו, הילד יוכל ללמוד אח"כ מיומנויות חברתיות וגם יהיה ערני יותר באופן אוטומטי לנושאים אלו...
איך מפתחים את החלק הזה במוח?
כפי שכתבתי פעילויות שמהנות ילדים לפי העקרונות הבאים - כמה שפחות למידה וקוגניציה משתתפים, כמה שיותר דמיון, עדיף עם יותר ממשתתף אחד, שילוב פעילות גופנית גם הוא טוב ומפתח.
כבר ממש ארוך...
לפירוט נוסף, אפשר לפנות באישי....
 

הכל לטובה!!

משתמש פעיל
אשמח ממש לפירוט איך לבצע את זה בפועל.
הילדים שלי מבחינת דידקטיקה בלע"ה פרופסורים, נמשכים מאוד לצד הלימודי.
חשוב לי לפתח אצלם את הצד החברתי בתקופה בה הם נמצאים בלי חברה (גילאי 8,5,2).
עניתי, אך בטעות לא הוסף הציטוט בהתחלה, ראי #64
 

מ. שלו

משתמש פעיל
D I G I T A L
קצת ארוך, אבל שווה....
קיימת תודעה רחבה בפרט בעולם המערבי שצריך להשקיע בלמידה אצל הילדים כדי שיתפתחו,
לאחרונה השתתפתי בהשתלמות של גוני לוין (פסיכולוגית בכירה ומפורסמת מאוד עם התמצאות בתחום המוח - למי שלא מכיר...) והיא הסבירה שכל הדידקטיקה וכו' מפתחת רק את החלק השמאלי של המח (שכידוע מחולק ל2 אונות), ואכן חשוב לפתח חלק זה. אך לא פחות חשוב לפתח גם את החלק הימני של המוח - ואיך מפתחים את החלק הימני? בגדול זה החלק החברתי - תקשורתי (שברור שהוא יותר חשוב!!). אז הדרכים לפתח אותו הם משחק חופשי (כן, דווקא ללא שום הגבלות ודידקטיקה שכל כך התרגלנו לדחוף ולהעריך...) ציור חופשי (בלי הדרכה, בלי צורך בתוצרים...) משחק זוגי או קבוצתי (וממש אין צורך משחק שמפתח יכולות אחרות - אפילו עדיף שלא) כל דבר מהנה, ועדיף עם חברה אבל לא חייבים. (עקרונית גם פעילות גופנית וטיול בחיק הטבע - שלא רלוונטיים לעכשיו....).
אין שום צורך בנקיפות מצפון כשמפתחים את החלק הכי חשוב במוח של הילד שלך....!
מי שמעניין אותה הסברים נוספים, יכולה לפנות אלי באישי בשמחה! מדובר בנתונים מקצועיים מאוד ומרתקים!
אני כ"כ בעד מה שאת כותבת פה יש הורים שמרגישים שהם חייבים לשחק עם הילדים שלהם כדי לעזור להם להיתפתח והם לא שמים לב שהם חוסמים להם את ההתפתחות.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה