חוזה לסוכן שיווק

חיה ג

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אולי יש כאן בפרום הנפלא למישהו חוזה של סוכן שיווק (או משהו בכיון)
לצורך דוגמא והשראה
תודה רבה רבה מראש!!!
 

דפסון

משתמש רשום
בבקשה

בס"ד
חוזה שנחתם בתאריך....
בין..בין ...........
להלן צד א' להלן צד ב'

1.העבודה-ב' יעסוק במיטב ידיעותיו וכישוריו, בגיוס לקוחות,במסירות ובנאמנות. מובהר כי בכל תקופת עבודתו הרי שכל הלקוחות עימם יצור קשר בכל דרך שהיא נחשבים ללקוחות העסק לכל דבר וענין ויופנו על ידו אך ורק לעסק.
2:התשלום לצד ב'יבוצע לאחר התשלום של הלקוחות
האחריות לתשלום כפי הכללים שמקובלים בעסק
2.תקופת העבודה-נקבעה ל-12 חדשים מיום 1 למאי 15' ועד סוף אפריל 16',ככל שלא יודיע מי מהצדדים לרעהו בכתב על הפסקת ההתקשרות ביניהם הן בתוך הזמן הנ"ל והן לאחריו הרי שתקופת העבודה תימשך לפי כל תנאי הסכם זה וכל מי שירצה מהצדדים יוכל להפסיקה בכל עת בהודעה בכתב של 60 יום מראש, למעט במקרה הפרה יסודית שאז יוכל הצד הנפגע להפסיק מידית את ההתקשרות עם הצד המפר בהודעה בכתב בה מפורטת גם ההפרה.
3.שכר העבודה-יהא כבונוס על הלקוחות שגייס צד ב' 18% מהעבודות שבוצעו ללא המע"מ האחוזים ינתנו על כל העבודות שיבצע אותו לקוח בטווח של שנה מהעבודה הראשונה שביצע
4 יחסי עבודה מוסכם בזאת שבין צד א' לצד ב' אין שום יחסי עובד ומעביד לעניין הזכויות והחובות
4.העדר תחרות ופגיעה בזכות א'- צד ב' מתחייב כי בכל תקופת עבודתו יעשה ככל שביכלתו לטובת העסק ובכללה לא יתחרה בעסק בכל צורה שהיא ולא יסייע לתחרות של כל מי שהוא בכל צורה לרבות ע"י מידע. לאחר סיום תקופת עבודתו יוכל לעסוק בעצמו בתחום ובלבד שלא יקבל ו/או יפנה לאחרים ללקוחות עימם היה לו קשר בתקופת העבודה לרבות לקוחות שגויסו על ידו. מוסכם כי הבונוס דלהלן ישולם לב' כהלוואה מותנית אשר פרעונה תלוי בקיום האמור בסעיף זה ע"י ב', וככל שיתברר כי קיים את האמור כאן- תימחק ההלואה.
5.בוררות- בכל ויכוח בין הצדדים הקשור להסכם זה גם לאחר תום תקופת העבודה יכריע הרב ..... ת.ז........ כבורר בלעדי מוסכם,הבורר פטור מתקנות חוק הבוררות ומינימוקים ורשאי לקנוס כפי ראות עיניו וכן להוציא פס"ד חלקיים ו/או צווי ביניים ועשה.
6.כללי-כתובת הצדדים כמופיע בראש ההסכם. כל האמור כאן נעשה לאחר בדיקת כל הנתונים ע"י הצדדים, מרצון הצדדים הגמור דלא כאסמכתא ובאופנים ובקניינים המועילים עפ"י כל דין.
ויהי נועם ה' עלינו להתברך בכל מעשה ידינו.

וע"ז באנו אל החתום
צד א' צד ב'
---------------- ------------------------------
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה