כללי חוו"ד | מודעה לעיתון

naamaid

משתמש צעיר
מצטערת, אבל לא נראה לי שהייתי תורמת למודעה שלא משדרת אמינות (סדוויץ/פרוסה , למה בגט? 3 שקלים לפרוסת בגט עם מרגרינה???)
גם אם עובדים על צבור הקוראים צריך לעשות את בגבול הטעם הטוב...
 

Heart_Work

משתמש חדש
לא יודעת,
אבל לי הפריע משהו אחר לגמרי.
פרסומת צריכה להכיל שפה תקנית רהוטה. הלא כך?
אז לפני הכל,
כריך.
לא סנדוויץ.
עכשיו תדונו אם להוסיף פרוסה או לא...
 

ayala

משתמש מקצוען
לא כריך ולא סנדוויץ. מדובר בפרוסת לחם מרוחה במרגרינה.

מלבד זאת רציתי לומר שלדעתי חסר פה גופן דק. כלומר- בכל המודעה השתמשת במשקל כבד של פונט מסוים. כדאי לתת למשקל הכבד להיות בכותרת ובעוד מקום חשוב, אך מלבד זאת את השאר להחליף למשקל קל. זה יתן משהו יותר מעניין ונעים במודעה.
 

ימימה

משתמש רשום
המודעה יפב ומושכת.
רק מה? עניין האמינות והמרגרינה הוא לא עניין צדדי כי זה מה שיש כאן.
גם לי צרם: המחיר, הפרוסה היחידה, המרגרינה והכמות שלה.
אותו דבר בהקפדה על אמינות ובריאות יעשה את זה...
בהצלחה
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
המודעה עצמה יפה מאוד!

בנוגע למרגרינה:

אף אחד לא יקבל חשק לתת לילד ולו עני, פרוסה עם כ"כ הרבה פלסטיק...

עדיף פרוסה עם ממרח שוקולד. יותר צבעוני, יותר מגרה, יותר ריאלי.

חוץ מזה, לילדים העניים מגיעה לפחות פרוסת לחם עם שוקולד למריחה.
 

Deena

משתמש פעיל
כשאני בודקת מודעה שמעלים לחוו"ד, אני מנסה קודם כל לראות את זה בעין של ה"עמך" ואח"כ להסתכל שוב בעין מקצועית (כי אם זה יהיה בסדר הפוך זה לא ילך :0)

בעין של קורא שמסתכל על המודעה בערך דקה או פחות - המודעה טלטלה אותי, בפירוש. אני אזכור ואני כנראה גם אתרום. זה מזעזע. אנשים לא יתעכבו על איזה סוג לחם זה כי רק גרפיקאים יורדים לפרטים הקטנים. אמנם לפעמים (בדרך כלל) הפרטים הקטנים גורמים לאיזושהי תגובה אצל הקורא, אפילו אם הוא לא יודע מה גרם לזה או כיצד לכנות את זה בשם - אבל במקרה הזה, בעיון מרפרף כמו קורא רגיל - לא, זה ממש לא צרם לי. כי מה שתפס כאן מאד חזק היה הרעיון, שלא הותיר מקום להתעמק בקטנות.

נ_אלי - אם יש לכם תמונה מאד מוצלחת של פרוסה רגילה ופחות מרגרינה - מצוין. אבל אם זה יוריד מהיופי והניקיון של המודעה - לא נראה לי שזה קריטי.
 

רויטל

משתמש רשום
יותר מידי מרגרינה קצת מבחיל זוהי כמות של גבינה! אך הרעיון יפה לחלוטין
 

צעירה

משתמש רשום
מודעה יפה מאוד!
לדעתי זה מאוד יפה שזה "נקי" אבל לא יזיק עוד קצת טאצ' של צבע כדי להחיות קצת את המודעה
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  26  פעמים

לוח מודעות

למעלה