לגבי הפונט, דעתי היא שפונט מקטלוג 2010 לא בהכרח יותר טוב מפונטים ותיקים. עיצוב טוב לא דבר שמתחלף בטרנדים כל שנתיים, הוא נשאר טוב גם אחרי 50 שנה. לפונטים ותיקים יש את הפלוסים שלהם: הם מעוררי אמון, הם משדרים שמשהו גדול ויציב עומד מאחוריהם, הם נכסי צאן ברזל של האות העברית, והם גם יפים, לפחות בעיני. את כל הדברים האלו חיפשתי בפונט שיתאים לארגון בעל אידיאולוגיה ציונית דתית.
הפונטיים החדשניים הקרירים חסרי הנשמה, מתאימים לחברות סטארט אפ אופנה מזון תעשייתי מחשבים..
זו דעתי, דעת מיעוט, אפשר לחלוק על זה אבל אני רוצה לשמוע הסברים למה אתם חושבים אחרת.