כאן לא דובר על פרסום מכפיש או פוגע, לא דובר כאן שחברת הראל גנבה או שיקרה או ברחה. רק נטען נגד העיתונים שהכניסו כתבת יח"צ בעליבות.דנו כאן בעבר בפורום הפרסום, על נכונות המשפט המצוטט.
לכאורה, הוא לא נכון. בוודאי לא באופן גורף. ההקצנה שלו נראתה בפרשת רמדיה, אבל גם דוגמאות הרבה פחות מוקצנות קיימות, לנזקים שנגרמו מדברים שנכתבו.
בפועל, בשטח, אנשי השיווק עוקבים אחרי כל מילה ואות שכותבים על הלקוח שלהם, ומשייפים ומדייקים כל משפט שלא נראה להם. ככה שהם כנראה, גם כן, לא מאמינים ב'כתבו עליי מה שתרצו'.
לכן הראל עדיין מרויחים מכל המלל הרב שנשפך כאן.
כולם קוצפים על העיתון, לא עליהם. והם מרוויחים פרסום רב.