בחור שהכבד שלו הפסיק לעבוד והגוף שלו קורס. החבר מצטער שלא הספיק להתפייס איתו.איזה סיפור? כלומר מה עיקר העלילה?
(פשוט לא מצליחה להזכר)
כאן נכנסת הראל לתמונה. תאור מפורט איך שהם דואגים להטסה ולהשתלה.
הבחור מבריא והחבר בא להשלים איתו.
בחור שהכבד שלו הפסיק לעבוד והגוף שלו קורס. החבר מצטער שלא הספיק להתפייס איתו.איזה סיפור? כלומר מה עיקר העלילה?
(פשוט לא מצליחה להזכר)
הסיפור עם השתלת כבד בחו"ל.איזה סיפור? כלומר מה עיקר העלילה?
(פשוט לא מצליחה להזכר)
בחור שהכבד שלו הפסיק לעבוד והגוף שלו קורס. החבר מצטער שלא הספיק להתפייס איתו.
כאן נכנסת הראל לתמונה. תאור מפורט איך שהם דואגים להטסה ולהשתלה.
הבחור מבריא והחבר בא להשלים איתו.
הסיפור עם השתלת כבד בחו"ל.
זה נכון באופן כללי.יש היום חסרון בולט ברוב המוספים של הסיפורים.
פעם כל סופר היה שומר את הסיפורים המוצלחים שלו למוסף החג.
היום לכל מוסף יש 'נושא', וכל הסיפורים צריכים להיות על אותו הנושא.
מה שיוצא זה סיפורים שהסופרים צריכים לחפש מתחת לאדמה
והסיפורים הרבה פחות מוצלחים
רק לידיעה...אין ספק שסוכות תשע"ח יזכר כחג שבו הפרסומת והיחצנ"ות העפילה לדרגה חצופה נוספת.
בכל העיתונים היה מושתל סיפור פרסומי.
אני מנסה לקוות שהעוולה הזו לא תיכנס לנורמה,
הזוי שסיפור שאמור להיות מהנה יהפוך לפרסומת!
מידיעה, זה לא ממש מדויק.יש היום חסרון בולט ברוב המוספים של הסיפורים.
פעם כל סופר היה שומר את הסיפורים המוצלחים שלו למוסף החג.
היום לכל מוסף יש 'נושא', וכל הסיפורים צריכים להיות על אותו הנושא.
מה שיוצא זה סיפורים שהסופרים צריכים לחפש מתחת לאדמה
והסיפורים הרבה פחות מוצלחים
בהמודיע אין נושא, והכל פתוח. ומאפשר הן לסופר להנות מהכתיבה ה'רגועה' שלו, והן לקורא להנות מהסיפור שהוא רוצה לקרוא.זה נכון באופן כללי.
ולכן נהניתי במיוחד ממוסף הסיפורים של יתד, שהנושא בו היה שירים, כי זה נושא הכי פתוח שאפשר - כל סופר בוחר שיר שמתאים לסיפור שלו.
הרגיש לי שחזרנו לימים היפים של פעם, עם מוסף שמלא במבחר הסיפורים.
נכון, אבל שם הסיפור (של אלחנן בינדר=משה גוטמן, אגב) עמד בפני עצמו, וכבר היו דברים מעולם.גם בהמודיע היה סיפור "זכאיסט" שהיה ממש פרסומי
אמנם לא החביאו את הפרסום שבדבר
אבל...
זו באמת שאלה מענינת ...מעניין לדעת האם הסיפור הפרסומי הלז אכן הביא את התוצאה היחצ"נית המבוקשת, או שבגלל שהוא העלה את זעמם של חלק מהקוראים, הוא גרם את ההיפך.
חחח...הייתי מליצה שאת סיפורי הפרסומת היו מדגישים במסגרת שונה...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: