!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
מאסק עשה זאת שוב: חללית הגיעה למיקום הרחוק ביותר מזה 50 שנה

חללית של חברת הלל ספייס אקס של אלון עשתה לפנות בוקר היסטוריה כשהגיעה למיקום ברחוק ביותר מכדור הארץ אליו הגיעו בני אדם בחמישים השנים האחרונות • בטיסה משתתף גם המיליארדר ממוצא יהודי ג’ארד אייזקמן שמשתתף במשימה
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
קים ג’ונג און: נגדיל את הגרעין של צפון קוריאה באופן משמעותי

קים ג’ונג און נשיא צפון קוריאה הודיע כי המדינה מיישמת מדיניות בנייה של כוח גרעיני כדי להגדיל את כוחו “באופן אקספוננציאלי”, כך על פי הדיווח ב-CNN • המנהיג העליון של המדינה הדיקטטורית, אמר כי דרושה נוכחות צבאית חזקה כדי להתמודד עם “האיומים השונים שמציבים ארה”ב וחסידיה”
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
ארה”ב: מאות אלפים ללא חשמל בעקבות סופת הוריקן עוצמתית

הסערה הקשה נחלשה לסערה טרופית אך ממשיכה להציף אזורים נרחבים בדרום מזרח לואיזיאנה עם רוחות עזות ושיטפונות
 

!!!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
דרמה בגאורגיה: חשד לניסיון חטיפה של קבוצת מטיילים ישראלים

קבוצת מטיילים ישראלים היו נתונים למעקב וניסיון חטיפה של ערבים • הניסיון סוכל ברגע האחרון בהתערבות של המשטרה המקומית
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai

סכסוך דיפלומטי בין איראן לאזרבייג’ן , קריין הטלוויזיה הרשמית של איראן באמירה מעניינת – כל אזרבייג’ן שייכת לאיראן ובקרוב היא תתאחד איתנו.

 

הנוי

משתמש פעיל
זימבבואה תחסל פילים בכדי להאכיל את תושבי המדינה בבשר פילים:
המדינה האפריקנית מתכננת להרוג 200 פילים שחיים באזורים מוגנים,
לאחרונה החליטה גם נמיביה השכנה לערוך דילול באוכלוסיית הפילים,
ולחלק את הבשר לאנשים שנפגעו מהבצורת.
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
שלטונות בלארוס איתרו היום קבר אחים יהודי ובו 23 גופות בעיירה סטרשין. רשויות המדינה עידכנו כי מתוך הגופות, 11 הן של ילדים ו-12 של מבוגרים.

העיירה סטרשין נכבשה על ידי הנאצים באוגוסט 1941, ויהודי המקום רוכזו בגטו. לפי ההערכות בבלארוס, מדובר בגופות של יהודים שלא הצליחו לשרוד את התנאים הקשים בגטו ומתו במהלך השהות בו, כך לפי דיווח אלכסר נירנבורג ב"כאן חדשות".

סוכנות הידיעות הרשמית של בלארוס "בלטה" דיווחה לפני כ-15 שנים על אדם שרכש בית בעיירה סטרשין וגילה עצמות אדם. לפי הדיווח, הוא בחר שלא לדווח על כך למרות שידע כי מדובר בעצמות יהודי שמת בגטו.
 
משרד הדואר של ממשלת ארה"ב מתכונן להחליף את משאיות הדואר האייקוניות שאנו עדיין מכירים משנות ה-80 בצי חדש של משאיות מודרניות יותר.
המשאיות החדשות הולכות להשתלב יותר בעידן המודרני של היום כאשר הן יצוידו בתכונות מודרניות יותר שלא היו להן עד כה. כמו מיזוג אוויר ומצלמות גיבוי עם טכנולוגיות רבות אחרות שחשובות לסייע במסירת הדואר.
המסלולים יישארו עם מראה מוזר, אולי מודרני יותר. הנהגים בצד ימין, בניגוד למכוניות כלליות באמריקה. הנהגים יושבים בצד ימין כדי שיוכלו להגיע לתיבות הדואר בצד הדרך ולא צריכים לצאת בכל בית.
 

קבצים מצורפים

  • IMG-20240915-WA0002.jpg
    IMG-20240915-WA0002.jpg
    KB 202.3 · צפיות: 1
  • IMG-20240915-WA0009.jpg
    IMG-20240915-WA0009.jpg
    KB 25.4 · צפיות: 1

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה