התורה חסה על ממונם של ישראל.

פרינטופ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
ואישית לא דיברתי על מהירות גלישה.
על כל היתר כבר הגבתי לפני כן באשכול.
 

תמי1

משתמש מקצוען
נקודה למחשבה:
עמלת התנתקות גורמת לחשוב פעמיים האם לבטל את החסימה.
קרה לי פעם שהייתי צריכה אתר שהוא חסום, חשבתי לבטל את החסימה ולהחזירה, אבל העמלה עצרה אותי, והנה, הסתדרתי בלי.
אני 3+ שנים בנתיב, ההתקדמות שלהם בכל התחומים ממש מזנקת!!
מרוצה ביותר!
 

עדינה הלפגוט

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
פרינטופ, אולי את נסערת ומרוגזת אבל ממש לא צודקת, ומתאים שתתנצלי.
יש לך בעיה מול 018, אין לחברת נתיב שום דרך לפתור לך את התקלה! זה שהם קשרו אותך לחברה לא הופך אותם לאשמים בתקלה הזמנית. כל הטענות שתארת כמו שכותב לך שאתר לא נכלל בפרופיל נובעות מניתוק מהרשת שזה באחריות 018
יתכן גם שנתיב לא ראו את הודעותייך הנסערות, עקב התקלה ברשת.
דוקא נתיב לאחרונה שפרו את השירות, ומאוד משתדלים לתת מענה איכותי במהירות.
 

lmaof

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י פרינטופ;1304694:
עד כעת לא יכולתי להגיב; S_H ידע זאת, והוא ניצל את הזמן הזה עבור תגובה.

S_H, אתה יכול כעת להגיב לי; שבתי.


.


הנה הוא הגיב לך עם כל הכבוד תתמודדי עם התשובות ולא סתם לתקוף


נכתב ע"י s_h;1304898:
לאחר בירור עם הלקוחה בפרטי אני אנסה לעשות סדר.

מתברר שללקוחה אין תקלה עם נתיב אלא תקלה בחיבור האינטרנט. נתיב היא אך ורק תוכנה על המחשב ולא חיבור לאינטרנט כך שכאשר יש תקלה בחיבור יש לטפל בתקלה מול הגורם הרלוונטי. במקרה של הלקוחה חיבור האינטרנט שלה הינו על ידי 018 (שניתן על ידי נתיב חינם ללא כל תמורה מצד הלקוח על החיבור) ולכן במקרה של תקלת חיבור נדרש לטפל בענין מול 018. הלקוחה פנתה אליהם והם אמרו לה שיש להם תקלה כללית ברשת.
הטענה של הלקוחה בעצם היא על כך שכיון שנתיב נתנה לה את החיבור על נתיב האחריות שהוא יעבוד. לעצם הטענה יש לי 4 דברים לומר. 1. גם אם זה נכון שהאחריות היא של נתיב בפועל כשיש תקלה לא נתיב היא זו שמתקנת אותה אלא 018 ולכן להעלות את הטענות מול נתיב לא תורמים שום דבר לפתרון תקלה. 2. לכל חברה וגם לאקספון יש מקרים של תקלות כלליות. במקרה של תקלה כללית הנושא של האחריות לא רלוונטי. 3. כיון שבפועל לקוח נתיב לא משלם על החיבור ל 018. אם מאיזה שהיא סיבה הוא לא מרוצה מהחיבור הזה הוא יכול להשתמש בחיבור אחר שלדעתו אמין יותר. 4. איך הגעת מהטענה הזו להודעה בשער בת רבים שלא להתחבר לנתיב?

בנוסף יש באשכול הזה טענה של לקוח אוקיי מייל שיש לו אינטרנט פרוץ. חשוב לי להבהיר שחברת נתיב וחברת אוקיי מייל זה 2 חברות שונות לחלוטין ולכן הערבוב כאן אינו במקום.
 

פרינטופ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מולטימדיה ה;1305436:
פרינטופ, אולי את נסערת ומרוגזת אבל ממש לא צודקת, ומתאים שתתנצלי.
יש לך בעיה מול 018, אין לחברת נתיב שום דרך לפתור לך את התקלה! זה שהם קשרו אותך לחברה לא הופך אותם לאשמים בתקלה הזמנית. כל הטענות שתארת כמו שכותב לך שאתר לא נכלל בפרופיל נובעות מניתוק מהרשת שזה באחריות 018
יתכן גם שנתיב לא ראו את הודעותייך הנסערות, עקב התקלה ברשת.
דוקא נתיב לאחרונה שפרו את השירות, ומאוד משתדלים לתת מענה איכותי במהירות.

א. אני יודעת להתנצל על דברים בהם טעיתי. כאן כתבתי דברים כהווייתם.
ב. יתכן שלא קראתם את כל תגובותי; יש תשובות על הכל.
ג. ראו, הגיבו, השבתי; לא סיפקו מענה ופתרון.


נכתב ע"י lmaof;1305438:
הנה הוא הגיב לך עם כל הכבוד תתמודדי עם התשובות ולא סתם לתקוף

לא הבנת אותי. קראי שם את כל תגובתי.
 

יוסניו

משתמש פעיל
נכתב ע"י פרינטופ;1305386:
אתרוג מעולה מבחינת החסימה; ניסיתי, ואני הולכת לשוב אליהם, בעז"ה.
לא רוצה להתערב בכל נושא האם צריכים להתנצל או לא
אבל יש הבדל עצום בין כשרות אתרוג ונתיב
 

כוס קולה

משתמש פעיל
נכתב ע"י s_h;1304898:
בנוסף יש באשכול הזה טענה של לקוח אוקיי מייל שיש לו אינטרנט פרוץ. חשוב לי להבהיר שחברת נתיב וחברת אוקיי מייל זה 2 חברות שונות לחלוטין ולכן הערבוב כאן אינו במקום.

לפי הידוע לי (אני יכול לשאול אותו שוב) הוא הזמין את השירות מנתיב ואיתם הוא היה בקשר.
 

יואל ארלנגר - קקטוס

אוהב קצת מהכל
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
נכתב ע"י start;1305351:
אם את מסתפקת ברימון אז רחמי עליך וכואב מאד
כי רמת החסימה שלהם כפי שהבנתי מינימלית ואתרי חדשות וטלויזיה פותחים שם. טלויזיה תחזיקי בבית שלך??
כמו שלרימון יש 613 גרעינים
כך לרימון יש בערך 613 רמות שונות של הגנה
ולכל לקוח יש אפשרות לתפור את המסלול שמתאים לו.

כך כשמישהו אומר "יש לי רימון" את לא יכולה לדעת אם הוא נמצא במסלול פתוח לגמרי כמו שאת מתארת, או בכלל במסלול שהוא סגור בהרבה מהמסלול הצדקני שיש לך בנתיב.
נכתב ע"י יוסניו;1305486:
לא רוצה להתערב בכל נושא האם צריכים להתנצל או לא
אבל יש הבדל עצום בין כשרות אתרוג ונתיב
זה פשוט לא מדוייק
נתיב פשוט פחות נוחה לשימוש.
 

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
נכתב ע"י יוסניו;1305486:
לא רוצה להתערב בכל נושא האם צריכים להתנצל או לא
אבל יש הבדל עצום בין כשרות אתרוג ונתיב

תלוי באיזה מסלול.

ישנם מסלולים באתרוג כשרים פי כמה מנתיב.
 

yudb

משתמש סופר מקצוען
לגבי הניתוקים והאי יכולת להתחבר,
זה קורה גם לי לאחרונה והרבה.
אני עושה הפעלה מחדש למחשב (למרות שדקה קודם הוא הופעל) והפלא ופלא, זה עובד...
תנסו.
 

יוסניו

משתמש פעיל
נכתב ע"י קקטוס;1305523:
זה פשוט לא מדוייק
נתיב פשוט פחות נוחה לשימוש.

נכתב ע"י מילה בסלע;1305695:
תלוי באיזה מסלול.

ישנם מסלולים באתרוג כשרים פי כמה מנתיב.
אמרתי רק מנסיון שלי היה לי כמה שנים אתרוג
ועכשיו עברתי לנתיב ואני רואה שנתיב הרבה יותר חסום
אתרוג עובדת על רשימה שחורה שחוסמים אתרים שלפי שיקול דעתם אינו כשר
מצד שני נתיב עובד על רשימה לבנה, שפותחים רק אתרים מסוימים לפי הצרכים של הלקוח
הכוונה שלי לא להשמיץ חלילה את אתרוג
אמרתי רק שלפי מה שאני רואה נתיב יותר כשר
 

כוס קולה

משתמש פעיל
למי שקרא את ההודעה שהיתה כאן קודם-
התנצלות: היתה לי בעיה בטלפון ולכן נתיב לא ענו לי

ולאחמ"כ פניתי לשי s_h מהפורום והענין הסתדר במהירות על הצד היותר טוב.
 

שרה רבקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ציטוט:
פורסם במקור על ידי חולי צפה בהודעה
בעבר לקוח אתרוג יכל להתקשר לרימון ולבקש שיעבירו אותו לזמן מסויים לרימון ואז להחזיר זה קיים גם היום? א"כ זה מאוד מסוכן. מקווה שביטלו את זה..

נכתב ע"י pr;1305400:
ממש אין אופציה כזו.

לצערי, יש להם ועוד איך את השירות הזה...
ובמסגרת שיפור השירות - זה נוגד יותר את האינטרסים שלנו...
ישנן דרכים לעקוף את זה אך זה לא פשוט בכלל.
מכל מקום, טלפונית ודאי אפשר לעשות את זה!
 

rifki

משתמש פעיל
נכתב ע"י שרה רבקה;1305992:
לצערי, יש להם ועוד איך את השירות הזה...
ובמסגרת שיפור השירות - זה נוגד יותר את האינטרסים שלנו...
ישנן דרכים לעקוף את זה אך זה לא פשוט בכלל.
מכל מקום, טלפונית ודאי אפשר לעשות את זה!
אין אפשרות לעבור מאתרוג לרימון, רק ע"י חתימת טופס ע"י בעל החשבון.
מרימון לאתרוג, כמובן שיש אפשרות בלי טופס







 

שרה רבקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י rifki;1306222:
אין אפשרות לעבור מאתרוג לרימון, רק ע"י חתימת טופס ע"י בעל החשבון.
מרימון לאתרוג, כמובן שיש אפשרות בלי טופס

אז אחכים אותך קצת מנסיוני האישי. אני באתרוג ובשיחת טלפון אחת בלבד הם מעבירים לרימון על כל דרגותיו! ללא שחתמתי מעוד על טופס כל שהוא!
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י שרה רבקה;1306229:
אז אחכים אותך קצת מנסיוני האישי. אני באתרוג ובשיחת טלפון אחת בלבד הם מעבירים לרימון על כל דרגותיו! ללא שחתמתי מעוד על טופס כל שהוא!
ואחכים אתכם עוד יותר: אני באתרוג ובשיחת טלפון אחת הם מנתקים אותי ומעבירים אותי לאינטרנט פתוח.

אנחנו ילדים גדולים ב"ה. יש לנו חסימה אישית. חסימות חיצוניות תמיד ניתן לפרוץ. חסימות פנימיות- אין טעם לפרוץ, כי אנחנו שמנו אותם.
 

שרה רבקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מלפפון;1306233:
ואחכים אתכם עוד יותר: אני באתרוג ובשיחת טלפון אחת הם מנתקים אותי ומעבירים אותי לאינטרנט פתוח.

אנחנו ילדים גדולים ב"ה. יש לנו חסימה אישית. חסימות חיצוניות תמיד ניתן לפרוץ. חסימות פנימיות- אין טעם לפרוץ, כי אנחנו שמנו אותם.

לא הוספת. זה בדיוק מה שכתבתי. אף אחד לא דיבר על חסימות פנימיות וחיצוניות.
שאלו טכנית אם ניתן או לא. וכתבו שבעבר השירות היה קיים וכיום לא.
ולכן כתבתי את ההודעה.
אז הנה גם את הוספת לנו מנסיונך האישי. תודה.
אין צורך להכנס לדיונים נוספים שלא מן הענין.

ד.א. יכול להיות שכך גם בנתיב. אין לי מושג. עניתי על מה ששאלו בס"ה.
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י שרה רבקה;1306236:
לא הוספת. זה בדיוק מה שכתבתי. אף אחד לא דיבר על חסימות פנימיות וחיצוניות.
שאלו טכנית אם ניתן או לא. וכתבו שבעבר השירות היה קיים וכיום לא.
ולכן כתבתי את ההודעה.
אז הנה גם את הוספת לנו מנסיונך האישי. תודה.
אין צורך להכנס לדיונים נוספים שלא מן הענין.

ד.א. יכול להיות שכך גם בנתיב. אין לי מושג. עניתי על מה ששאלו בס"ה.

כמובן שלא עניתי רק על תגובתך, אלא על תגובות לאורך זמן בנושא הנ"ל.
אנשים מסתמכים על החסימות ונמצאים ב'הלם' כשאפשר לפרוץ אותם.
ואני אומרת: את החסימה עושים כדי שתעזור לי לחסימה הפנימית שלי. כלומר כשהגישה היא כזו, שהחסימה בעצם משמשת אותי, אז אין כל ענין לחפש פריצות או טריקים, כי החסימה היא רק אמצעי עוזר.

ולו הייתי רוצה אינטרנט פתוח, אני מניחה שהיה לי אינטרנט פתוח, לא?
 

שרה רבקה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מלפפון;1306245:
כמובן שלא עניתי רק על תגובתך, אלא על תגובות לאורך זמן בנושא הנ"ל.
אנשים מסתמכים על החסימות ונמצאים ב'הלם' כשאפשר לפרוץ אותם.
ואני אומרת: את החסימה עושים כדי שתעזור לי לחסימה הפנימית שלי. כלומר כשהגישה היא כזו, שהחסימה בעצם משמשת אותי, אז אין כל ענין לחפש פריצות או טריקים, כי החסימה היא רק אמצעי עוזר.

ולו הייתי רוצה אינטרנט פתוח, אני מניחה שהיה לי אינטרנט פתוח, לא?


את צודקת בגדול. אך לפעמים יש גישה למחשב לאנשים נוספים ועוד...
כך שהיכולת לפרוץ וטריקים בנושא צריכים להילקח בחשבון...
 

rifki

משתמש פעיל
נכתב ע"י שרה רבקה;1306229:
אז אחכים אותך קצת מנסיוני האישי. אני באתרוג ובשיחת טלפון אחת בלבד הם מעבירים לרימון על כל דרגותיו! ללא שחתמתי מעוד על טופס כל שהוא!

כנ"ל אני. גם באתרוג
וכשביקשתי לעבור לרימון (לצורך חד פעמי) ביקשו ממני לחתום על טופס.
זה היה ממש לאחרונה
מתי אצלך?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ש'

קסא שָׂרִים רְדָפוּנִי חִנָּם (ומדבריך) וּמִדְּבָרְךָ פָּחַד לִבִּי:קסב שָׂשׂ אָנֹכִי עַל אִמְרָתֶךָ כְּמוֹצֵא שָׁלָל רָב:קסג שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי:קסד שֶׁבַע בַּיּוֹם הִלַּלְתִּיךָ עַל מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:קסה שָׁלוֹם רָב לְאֹהֲבֵי תוֹרָתֶךָ וְאֵין לָמוֹ מִכְשׁוֹל:קסו שִׂבַּרְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יי וּמִצְוֹתֶיךָ עָשִׂיתִי:קסז שָׁמְרָה נַפְשִׁי עֵדֹתֶיךָ וָאֹהֲבֵם מְאֹד:קסח שָׁמַרְתִּי פִקּוּדֶיךָ וְעֵדֹתֶיךָ כִּי כָל דְּרָכַי נֶגְדֶּךָ:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

בעלי חיים בראשי תיבות • אתגר 134

לוח מודעות

למעלה