התורה חסה על ממונם של ישראל.

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
לפותחת האשכול,
יש לדעת כי כל הודעה כזאת מקפיצה מייד עשרות מעריצים, כך שזה הופך לפרסומת טובה מאוד עבורם.

אני אישית שוקלת לעבור אליהם והמידע הסותר כאן מבלבל בהחלט...
 

רִפְקִי.

משתמש סופר מקצוען
חייבת להוסיף התרשמות חיובית מהנציג של נתיב.
לא. לא קבלתי את מה שרציתי והוא לא הסכים עם הטענות שלי.
אבל הערכתי את היחס והדיון המכבד בנושא.
 

אלימלך וולו

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
אני גם בנתיב
ואני חושב שככל שחולף הזמן הם רק משתפרים
היה פעם לא זוכר לפני כמה זמן שהשרת שלהם קרס
ומאז הם טענו שיש להם שרת חדש
אצלי הרשימה התחילה לעלות הרבה יותר מהר מאז
 

מיריG

משתמש צעיר
גם אני מאוד מרוצה מנתיב. נדיר שיש תקלות.והשרות מצוין .
ממליצה מאוד.
 

ברכי פוזנר

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
מרוצה מאוד מנתיב
4 שנים
 

פרינטופ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י start;1304819:
שימי לב שאת היחידה פה שמתלוננת
אז קודם תבדקי אם הבעיה לא במערכת שלך / במודם שלך וכו'
ובושה איך פותחים אשכול כזה של השמצה
את על הגב שלך תקחי את העובדה שלא יתחברו לנתיב וישארו עם אינטרנט פתוח או פחות מוגן?

א. איני היחידה; יתכן שבמיעוט.
ב. ברור שבדקתי; הכל תקין (וחדש).
ג. לא אענה הגם שיש לי תגובה.
ד. יש חברות נוספות על נתיב; היא לא היחידה. ראו ערך אתרוג.



נכתב ע"י יערי;1304849:
אני כבר קרוב ל7 שנים בנתיב, ומרוצה מאד מאד.
בינתיים כל התלונות שהתקבלו על נתיב באשכול הזה, הם תלונות שקיימות בכל החברות, ובתקופה האחרונה הייתי בקשר עם הרבה חברות בכל מיני תחומים ועדיין לא מצאתי חברה עם שירות תקין.
אלא מה, שמדובר כאן בחברה משלנו, ולכן יש יותר רצון להוציא את זה כאן בפרהסיא. הרי מישהו שמחכה שעתיים לאוטובוס או ממתין חצי שעה עד שיענו לו בבנק, הוא לא פותח על זה אשכול. ובחברה משלנו משום מה צריך למהר ולדפוק אותם (בדקו כמה אשכולות נפתחו בענין נתיב כאן בפרוג).
ושוב, אם זו היתה התנהלות חריגה היה צריך לדבר על זה, אבל כשזו ההתנהלות בכל החברות, לא נותר לנו אלא לקוות שנגיע למצב השורר ביפן שם החברות באמת רודפות אחרי הלקוחות.
נ.ב. ולחבר של פלוני עם האינטרנט הפתוח, לפי רמת העדכון מתי וויינט פתוח, אני לא כ"כ חושב שהוא היה רוצה שנתיב יענו מיד שהם יחסמו לו. וד"ל.

א. אני הייתי מחוברת לאתרוג, והייתי מרוצה לחלוטין. עברתי מהם (לרימון) משום שעבורי - בתור גרפיקאית שלא ידעה שיש אפשרות למסלול מיוחד, הוא היה לא רלוונטי.
כרגע אני ברימון (בעסק) ומרוצה מאד! לא היו לי תקלות, סורי, ועל כל שאלה הגיב לי נציג בכל הכבוד והסבלנות על לפתרון מלא לצרכי.
ב. אין לי מושג מי ומי בעלי החברות (נתיב, אתרוג וכו') וברור שלא היה לי עניין להרוס פרנסה, אולם בוודאי לא היה לי עניין שאנשים יכלו ממונם ולא יוכלו להתנתק (באתרוג וברימון אין לי עמלת ניתוק).


עד כעת לא יכולתי להגיב; S_H ידע זאת, והוא ניצל את הזמן הזה עבור תגובה.

S_H, אתה יכול כעת להגיב לי; שבתי.


ועוד:
א. מדוע נתיב אינם מיידעים את הלקוחות הפוטנציאליים שמדובר בשני נותני שירות (בעסק יש לי בזק ורימון; בבית יש לי בזק, וכרגע נתיב ואקספון.
ב. ביקשתי מנתיב בכל הצורות שיתייחסו לפניותי החוזרות ונשנות, ויידעתי אותם שאם לא אקבל פתרון - אפרסם דברים כהוויתם.
 

rifki

משתמש פעיל
זו באמת סוג של סחיטה לקחת עמלה על הסרת התוכנה!
גם ברימון, אתרוג וגם בנטצח אין שום עמלת התנתקות גם לאלו שמותקנת להם תוכנת חסימה(ולא רק חסימה מהספק).
אישית, יש לי נתיב כבר 4 שנים+ מרוצה מאד מיעילות התוכנה ומהירות פתיחת האתרים אבל ממש לא מהשרות. תמיד מחכים המון המון זמן עד שעונים או שמופנים לאיזה חברת השארת הודעות.
ועד שהם חוזרים...









 

ROT

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נתיב מיוחד מאוד
יש להם תקלות כמו לכל חברה אחרת,
 

ov

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
ואני עזבתי אותם לאחר שלא הייתי מרוצה, ואחרי קצת זמן התחיל להגיע לי מכתבים מבזק שאני צריכה לשלם. התקשרתי לבזק ואמרו לי שיש לי קו פעיל, אני עברתי דירה, ידעתי שעם נתיב גמרתי, אז למה הקו עדיין פעיל? אז אמרו לי בבזק שעד עכשיו שילמו על זה נתיב (כנראה עוד היה בתשלום או משהו...) ועכשיו נגמר עם זה ואני צריכה לשלם!

למה נתיב לא יכולים להגיד את זה? ובאמת למה לא אומרים בהתחלה שיעלה דמי ניתוק?

זה מעצבן!
 

start

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י פרינטופ;1305308:
א. אני הייתי מחוברת לאתרוג, והייתי מרוצה לחלוטין. עברתי מהם (לרימון) משום שעבורי - בתור גרפיקאית שלא ידעה שיש אפשרות למסלול מיוחד, הוא היה לא רלוונטי.
כרגע אני ברימון (בעסק) ומרוצה מאד! לא היו לי תקלות, סורי, ועל כל שאלה הגיב

אם את מסתפקת ברימון אז רחמי עליך וכואב מאד
כי רמת החסימה שלהם כפי שהבנתי מינימלית ואתרי חדשות וטלויזיה פותחים שם. טלויזיה תחזיקי בבית שלך??
 

פרינטופ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י start;1305351:
אם את מסתפקת ברימון אז רחמי עליך וכואב מאד
כי רמת החסימה שלהם כפי שהבנתי מינימלית ואתרי חדשות וטלויזיה פותחים שם. טלויזיה תחזיקי בבית שלך??

משום מה את נהנית להטיף לי היום; אני עונה לך רק משום "והייתם נקיים מה' ומישראל" למרות שתוסס לי על הלשון להגיב לך כפי שמגיע לך:
זו הסיבה שאני יודעת שאין עמלת ניתוק גם ברימון, משום שהודעתי להם שאני מתנתקת (בגלל רמת החסימה שאינה מספקת אותי).
אני עוברת לאתרוג הן בעסק והן בבית.
 

start

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
סליחה אבל את מפורשות כתבת: כרגע אני ברימון ומרוצה מאד!
 

פרינטופ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י start;1305361:
סליחה אבל את מפורשות כתבת: כרגע אני ברימון ומרוצה מאד!

אכן, מפורשות כתבתי: כרגע, משום שלא היה לי את הפנאי לשוחח עם אתרוג...

ומרוצה מאד; בהחלט. מהשירות.
 

SPOT

משתמש צעיר
צילום מקצועי
גמני מאד רוצה לעבור מנתיב
מעמיס על המחשב ,איטי, וקורה לי בדיוק מה שקורה לפרינטופ

אבל חשוב לי מאדדד רמת חסימה מושלמת
אשמח לשמוע על אופציות כמו של נתיב מבחינת רמת החסימה
תודה
 

פרינטופ

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י SPOT;1305382:
גמני מאד רוצה לעבור מנתיב
מעמיס על המחשב ,איטי, וקורה לי בדיוק מה שקורה לפרינטופ

אבל חשוב לי מאדדד רמת חסימה מושלמת
אשמח לשמוע על אופציות כמו של נתיב מבחינת רמת החסימה
תודה

אתרוג מעולה מבחינת החסימה; ניסיתי, ואני הולכת לשוב אליהם, בעז"ה.
 

חולי

משתמש סופר מקצוען
בעבר לקוח אתרוג יכל להתקשר לרימון ולבקש שיעבירו אותו לזמן מסויים לרימון ואז להחזיר זה קיים גם היום? א"כ זה מאוד מסוכן. מקווה שביטלו את זה..

בכ"מ אני בנתיב ומאוד מרוצה. יש עוד סיבה שבגללה בחרתי נתיב, הם מתהדרים ומפרסמים כל הזמן שהם מאושרים ע"י גדולי ישראל ולא שמענו הכחשה בזה גם לא מצד אנשי החצר "הקנאים" כך שאם הם יזייפו מיד תצא הודעה נגדם וזה מאווווווווד מחייב אותם, בשאר חברות הסינון לא שמעתי שיש משהו כזה שמחייב אותם ומאיים עליהם אם יזייפו ולא משנה למה אין, העיקר שלהם אין ולנתיב יש מאיים, וזה מרגיע אותי בנתיב
 

שירי כהן

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
נכתב ע"י חולי;1305396:
בעבר לקוח אתרוג יכל להתקשר לרימון ולבקש שיעבירו אותו לזמן מסויים לרימון ואז להחזיר זה קיים גם היום? א"כ זה מאוד מסוכן. מקווה שביטלו את זה..

ממש אין אופציה כזו.
 

אפרתה

משתמש מקצוען
חשבו מאוד לדעת- ככל שהחסימה יותר חזקה זה בהחלט מכביד על השרת. זה המחיר שאנחנו משלמים על כשרות. יש מחירים קשים יותר אותם אנחנו מוכנים לשלם, בכל דבר, גם בצניעות, גם בכשרות המאכלים וכו'. אם כן ברור שלהשוות לרימון את מהירות הגלישה זה מגוחך. אם המערכת של נתיב צריכה לבדוק את האתר וכו' זה עוד תהליך שעובר ומאט. אני לא שמעתי על מישהו שמתלונן שהוא רוצה בגד צנוע ושיהיה מאוורר כמו בגד חסר שרוולים... ולכן- ברור שזה יאט ואין מה לעשות. כמובן שכדאי תמיד לשפר אבל לא לצפות למקסימום. אני לקוחה כבר כמה וכמה שנים ומרוצה מאוד!
לגבי שירות- דווקא תמיד היתה לי תשובה ממש מהירה יחסית והרגשתי שאני מדברת עם אנשים משלנו שאיכפת להם ולא עם איזה "בן דוד" או משהו בסגנון שלא מבין מה אני רוצה ממנו.
לגבי ספק אקספון- למיטב ידיעתי הם מעדכנים ודאי שזה ספק נפרד, הרי מה חשבתם- שלא צריך ספק? נתיב היא תוכנה ועובדת עם כל הספקים אבל ממליצה על ספק כשר ולכן נותנת אותו במחיר מגוחך. ואכן זה ספק כשר והוא לא טס כמו האחרים אבל שוב- זו בחירה שלכם ולא חייבים לקחת את זה, אפשר עם כל ספק אחר. למשרדים שצריכים מהיר הייתי ממליצה על ספק אחר יחד עם נתיב.
בכל מקרה- אצלי אם אני לא טועה בכל המקרים בסופו של דבר התקלה לא היתה בנתיב אלא במשהו אחר בשרשרת, אבל משום מה יש נטיה לרוץ אליהם קודם כל, אולי בגלל ההרגשה שזה "משהו משלנו ואולי לא מקצועי במקסימום...." למרות שבמציאות זו טעות.
 

יונה יונה

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
מנסיוני,
הרבה מבעיות מהירות הגלישה קשורות למחשב עצמו.

היה לי 2 מחשבים נייחים על אותו שם משתמש בנתיב,אותו יוזר בספק, אותם התשתיות והראוטרים וכו.

אחד טססססססססס בגלישה זה לא מילה. והשני (עד היום :() פותח כל כרטיסיה כמה שניות מעצבנות למדי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ש'

קסא שָׂרִים רְדָפוּנִי חִנָּם (ומדבריך) וּמִדְּבָרְךָ פָּחַד לִבִּי:קסב שָׂשׂ אָנֹכִי עַל אִמְרָתֶךָ כְּמוֹצֵא שָׁלָל רָב:קסג שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וַאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי:קסד שֶׁבַע בַּיּוֹם הִלַּלְתִּיךָ עַל מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:קסה שָׁלוֹם רָב לְאֹהֲבֵי תוֹרָתֶךָ וְאֵין לָמוֹ מִכְשׁוֹל:קסו שִׂבַּרְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יי וּמִצְוֹתֶיךָ עָשִׂיתִי:קסז שָׁמְרָה נַפְשִׁי עֵדֹתֶיךָ וָאֹהֲבֵם מְאֹד:קסח שָׁמַרְתִּי פִקּוּדֶיךָ וְעֵדֹתֶיךָ כִּי כָל דְּרָכַי נֶגְדֶּךָ:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

בעלי חיים בראשי תיבות • אתגר 134

לוח מודעות

למעלה