לפי החוק הוא קיימת חובה לשלם באחת מן האפשרויותומי שאינו יכול לשלם ברב קו חייב לשלם באפליקציה!
לפי החוק הוא קיימת חובה לשלם באחת מן האפשרויותומי שאינו יכול לשלם ברב קו חייב לשלם באפליקציה!
השאלה, האם על פי חוק אני חייב להביא איתי רב קו לאוטובוס, במקרה שיש לי אפליקציה?לפי החוק הוא קיימת חובה לשלם באחת מן האפשרויות
לשון החוק -השאלה, האם על פי חוק אני חייב להביא איתי רב קו לאוטובוס, במקרה שיש לי אפליקציה?
61ב. (א) לא ייסע אדם באוטובוס בקו שירות, אלא אם כן שילם מראש את דמי נסיעתו ובידו אישור על תשלום דמי הנסיעה, שהונפק באמצעות אחד מאמצעי הכרטוס שקבע המפקח על התעבורה לעניין זה (בפרק זה – כרטיס).
אין כאן שום תשובה לשאלתילשון החוק -
פקודת התעבורה
כתבתי למעלה - כדי לנסוע באוטובוס אתה חייב לשלם, אין הבדל באיזה דרך הגעת לתוצאה הזו. אתה צריך להגיע לאוטובוס מצויד באופן שיאפשר לך לשלם. זכות הנסיעה באוטובוס היא רק למי ששילם, ואין הבדל באיזו דרך הוא בחר לעשות זאת.אין כאן שום תשובה לשאלתי
תנסה, ותחזור לספררעיון חמוד ...
זה עובד ???מניסיון ???
הנה, עוד אחדתודה רבה על העלאת הנושא.
זה קורה לי באופן קבוע כשאני נוסע לירושלים (עם רב קוים של כל המשפחה),
האוטובוסים הפנימיים אף פעם לא קולטים לי את המעבר.
לא מדויקכתבתי למעלה - כדי לנסוע באוטובוס אתה חייב לשלם, אין הבדל באיזה דרך הגעת לתוצאה הזו. אתה צריך להגיע לאוטובוס מצויד באופן שיאפשר לך לשלם. זכות הנסיעה באוטובוס היא רק למי ששילם, ואין הבדל באיזו דרך הוא בחר לעשות זאת.
בקיצור - החוק מתייחס לתוצאה, עליך להגיע לתוצאה הזו.
כמובן, זה לא היה הנושא כאן באשכול...לא מדויק
כל עוד יש באוטובוס מכשיר תיקוף תקין אתה חייב לשלם ברב קו - או באחת מהאפשרויות האחרות הקיימות אחרת במידה ואתה מעוניין (כ"א, אפליקצייה)
כל עוד מכשיר התיקוף לא תקין ואין לך אפשרות אחרת לשלם - אין לך חובת תיקוף
אם יעלה מבקר לאוטובוס כשהמכשיר לא עובד הוא לא יוכל לתת לך קנס, ויותר מזה - למיטב ידיעתי הוא גם לא יכול להכריח אותך להתקין את האפליקציה גם אם יש לך סמארטפון
זה חלק מהבעיה שצריך להיות ערני ולבדוק בשניה של התיקוף ממה ירדאני לא מבין, איך אני אמור לבדוק את כל הקטע הזה? איך אני אמור לדעת כשזה קורה? אם המכשיר של התיקוף מראה הודעה על מעבר זה בסדר?
חופשי יעזור רק אם זה לכל הארץהנה, עוד אחד
חבר סיפר לי את זה ולא האמנתי, עד שניסיתי וגיליתי, וגיליתי גם שלריב עם החברה כל פעם על ה5 שקל האלו לא שווים את הזמן ועשיתי חופשי
חופשי עוזר תמידזה חלק מהבעיה שצריך להיות ערני ולבדוק בשניה של התיקוף ממה ירד
חופשי יעזור רק אם זה לכל הארץ
אני עשיתי חופשי למרכז והמכשיר לא היה מסוכרן והוריד לי מהערך צבור
הפיתרון הפשוט אך המסורבל הוא, להסתובב עם 2 רב קווים, אחד אישי עם חופשי בלי ערך צבור, והשני אנונימי רק עם ערך צבורלבדיקתי גיליתי שפשוט יורד לי מפעם לפעם באוטובסים עירוניים/בין עירוניים אף שיש לי חופשי,
על פי חוק, הרי מותר לי לשלם למישהו אחר (שיורד בתחנה אחרת)עוד בעיה...
ברכבת הקלה (של גוש דן)
מתקפים בתחנה שעולים ומניחים את הרב קו לביקורת בשער של התחנה שיורדים
רק שהרבה פעמים אני נוסעת הלוך- חזור, לקחת משהו וכד', בזמן שאני עולה לרכבת בחזור, יש לי מעבר, ובזמן שאני יורדת כבר אין לי, כבר כמה פעמים נתנו לי קנס בתחנה שירדתי בלי להתייחס להסברים שלי (עשו לי עוד 3 תיקופים חוץ מהתיקוף שכבר שילמתי)
יש דרך לתבוע על זה??
להתלונן לחברה?
זה קרה אולי לעוד מישהו??
אבל צריך את הרב קו כדי לצאת משטח התחנהעל פי חוק, הרי מותר לי לשלם למישהו אחר (שיורד בתחנה אחרת)
באם יש לי הסדר רגיל שאינו סטודנט וכו'
לפי ההסדר הזה, איך אפשר לתקף בתחנה שירדת?
היית יכול לומר לפקח, ש'מישהו שילם עלי' וירד בתחנה קודם, מה הוא יכול להגיד?
באופן כללי כן, תלוי כמובן מי הפקח וכו' וכו'. בתחנות הראשונות של הקו זה יותר סובך כשזה מדובר באוטובוס קטן, הנהג יכול לדווח על אמינות טענותיךחוץ מזה כל אחד יכול לומר ש "מישהו" שילם עליו, לא?
אני לא יודע איך להסתדר עם הקונפליקט הזו, כי עדיין על פי חוק יש אפשרות לקנות נסיעה ממישהו אחר מבלי להחתים אותו לרדת איתי באותו תחנה, ומבלי לרכוש ממנו את הכרטיס עצמואבל צריך את הרב קו כדי לצאת משטח התחנה
מעניין, לא ידעתיבאופן כללי כן
אני לא יודע איך להסתדר עם הקונפליקט הזו, כי עדיין על פי חוק יש אפשרות לקנות נסיעה ממישהו אחר מבלי להחתים אותו לרדת איתי באותו תחנה, ומבלי לרכוש ממנו את הכרטיס עצמו
מי שיודע על תיקון בחוק שיעדכן
תביעה ייצוגית! כנ"למעניין, לא ידעתי
בכל אופן זה לא נראה לי הוגן, כי במקרה שלי אני שילמתי, עד סוף הנסיעה כבר נגמר לי המעבר והמכשיר בתחנה הראה שלא שילמתי!
בחוק עצמו אין שום קונפליקט, הוא מתיר (באופנים מסוימים) לשני אנשים לשלם בחוזה אחד כאשר שניהם זכאים לאותה הנחה. אולם חובתו של כל נוסע לדאוג להצגת ההוכחה לתשלום בפני מבקר הדורש זאת. זוהי חובתו של הנוסע לדאוג שתהיה לו אפשרות להוכיח זאת.אני לא יודע איך להסתדר עם הקונפליקט הזו, כי עדיין על פי חוק יש אפשרות לקנות נסיעה ממישהו אחר מבלי להחתים אותו לרדת איתי באותו תחנה, ומבלי לרכוש ממנו את הכרטיס עצמו
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: