פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ח״כ טלי גוטליב: ‏תגידו לי חבורת מפגינים מופקרים!! אתם שואבים הנאה חולנית מלהחליש אותנו בעיני האוייבים שלנו? זה הקיק שלכם? אתם הורסים את המדינה ואת חוסנה החברתי והבטחוני.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
עקב ההסלמה הביטחונית: המשטרה ביקשה מהמפגינים להימנע מחסימת צירים (כאן)
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
ניו יורק טיימס מדווח הלילה כי מסמכי הפנטגון שהודלפו הכילו טענה כי הנהגת המוסד, שירות הביון החוץ של ישראל, עודדה אזרחים וצוותו להשתתף בהפגנות נגד הממשלה | במוסד הכחישו את הדיווחים
1680996672808.png
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ניו יורק טיימס מדווח הלילה כי מסמכי הפנטגון שהודלפו הכילו טענה כי הנהגת המוסד, שירות הביון החוץ של ישראל, עודדה אזרחים וצוותו להשתתף בהפגנות נגד הממשלה | במוסד הכחישו את הדיווחים
צפה בקובץ המצורף 1351052
עמית סגל על הפרסום ב'וושינגטון פוסט': נשמע דיווח קצת הזוי שמבלבל בין קריאות הלשעברים לבוא להפגין ובין עובדי המוסד המכהנים.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הכחשה מהמוסד!!!
לא מחייב שהם דוברים אמת!!

*ממשרד ראש הממשלה נמסר בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים: *
הפרסום הלילה בעיתונות אמריקאית הוא שקרי ומופרך לחלוטין. המוסד ובכיריו לא עודדו ואינם מעודדים עובדים בארגון לצאת להפגנות נגד הממשלה, להפגנות פוליטיות בכלל, או לכל פעילות פוליטית.
המוסד ובכיריו המכהנים לא עסקו כלל בנושא ההפגנות, ונותרו נאמנים לערך הממלכתיות המוביל את המוסד מאז הקמתו.
 

קצר ולענין

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ראש האופוזיציה לפיד בהצהרה: הגעתי לתדריך הבטחוני אצל נתניהו מודאג - יצאתי עוד יותר מודאג.
עוד מלפיד: מערכת הבטחון היתה ונשארה מהטובות בעולם. הבעיה היא בהנהגה. הממשלה הקיצונית הזו לא כשירה לנהל את המדינה בזמנים טעונים כ"כ.

הליכוד בתגובה ליאיר לפיד: מצער שבשעה שישראל נלחמת ב-3 חזיתות ולאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הזמין אותו לעדכון ביטחוני מקיף, יאיר לפיד בוחר לעשות פוליטיקה קטנה במקום לשדר מסר של אחדות ללא סייג מול אויבינו
 

ספידי

משתמש מקצוען
בסקר חדשות 13 הערב הליכוד המפלגה השלישית בגודלה עם 20, גוש הימין 46 מנדטים (עמית סגל)

עמית סגל על סקר קמיל פוקס: מצבם של נתניהו והקואליציה רע מספיק גם בלי להעצים את הבור בסקרים ביזאריים כאלה.

סקר מנדטים חדש ב׳ערוץ 13׳: ׳המחנה הממלכתי׳ 29. ׳יש עתיד׳ 21. ׳הליכוד׳ 20. ׳הציונות הדתית׳ 11. ש״ס 9. יהדוה״ת 6. חד״ש - תע״ל 6. רע״מ 5. ׳ישראל ביתנו׳ 5. ׳העבודה׳ 4 ובל״ד 4.

עוד מעמית סגל: דוגמא קטנה: החרדים מאבדים 3 מנדטים מכוחם. האם בנוהל 120,000 איש נכנסו לחג עם מצות ועכשיו חזרו בשאלה ואוכלים חמץ? לדגום בחול המועד כשכולם בחופש או בחו״ל - פרקטיקה שאינה נהוגה אלא ממש ערב בחירות וגם אז בדוחק. סביר הרבה יותר שגוש נתניהו באזורי ה-55-58 מנדטים
.
יענקי פרבר: ‏הסקר של 13 נעשה תחת השפעה של משהו, עדיין לא ברור לי לגמרי של מה

ישי כהן: הסקר שפורסם הערב אמין בערך כמו הערבות של אריה דרעי. אבל ההתחזקות של בני גנץ (במצב הנוכחי) היא עובדה שאי אפשר לחלוק עליה .

ינון מגל: לא יודע מה מביך יותר בערוץ 13, הסקרים או הרייטינג.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען

חיימקוש

משתמש מקצוען
יובל שגב: שיח המומחים בבית הנשיא יפתח היום. משפטנים משני הצדדים יגיעו למשא ומתן בשם המפלגות השונות כפי שסוכם. ינסו לגבש כיוון פשרה אליו יוכלו להתחבר הצוותים של הליכוד והאופוזיציה אחרי הפסח .
 

חיימקוש

משתמש מקצוען
הודעה משותפת של יש עתיד והמחנה הממלכתי, מבית הנשיא בירושלים הסתיימה פגישת התיאום בין הצוותים המקצועיים של הסיעות לצוות בית הנשיא. בפגישה תיאמו הצוותים את העמידה על עקרונות הדמוקרטיה, והשמירה על עצמאותה תוך שאיפה להביא לחקיקה שתחזק ותבצר אותה. נפעל יחד למען ישראל יהודית, דמוקרטית וחזקה. הצוותים נכונים להגיע להסכמות רחבות אך לא נתפשר על עצמאות מערכת המשפט ועיגון זכויות יסוד לאזרחי ישראל.
 
חגי סגל: אחרי חורף שלם של הפגנות, שואלים ברדיו את המארגנים - שוב ושוב ושוב - איך זה שהם לא מתחשבים בעומס שמוטל על המשטרה ובכאבי הראש של שאר כוחות הביטחון ומתעקשים להפגין דווקא עכשיו (באביתר, כמובן).

(כל רגע)
 

ספידי

משתמש מקצוען
המשטרה זימנה לחקירה את רועי נוימן, ממובילי המאבק נגד הדיקטטורה, ככל הנראה בעקבות ציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו. עורכת דינו של נוימן גבי לסקי מסרה: "במקום להיאבק בטרור , ולטפל באלימות ובהסתה המופנות מדי יום נגד מפגינים, במשטרה נטפלים למי שמנהלים מאבק דמוקרטי לא אלים.

ג׳וש בריינר: הזימון לחקירה של נוימן ככל הנראה בגלל הציוץ הזה בו כתב לאחר שהפרש הצליף במפגינה: "נרדוף אותו שנים רבות".
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
‏בכירים בקואליציה לזאב קם: לפחות בחודש ראשון לאחר חזרה מהפגרה לא תהיה חקיקה חד צדדית של הרפורמה מאחר והתקציב חייב לעבור עד סוף מאי ואין אפשרות לנהל 2 אירועים גדולים באותו חודש.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
׳וואלה׳: מאז ההכרזה של רה״מ על הקפאת הרפורמה, הפסיק יאיר נתניהו את פעילותו ברשת באופן חריג. מדובר בדרישה של נתניהו ורעייתו סביב התבטאויתיו הקיצוניות של בנם. הדרישה חוללה עימות משפחתי קשה, שהוגדר ע״י מקורבים מהימנים כפיצוץ.
עוד מ׳וואלה׳: בתחילת השבוע נצפה יאיר נתניהו בנתב״ג, בדרכו לארה״ב. הוא צפוי לשהות שם במשך מספר חודשים.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
יקי אדמקר: ‏עצרו את החקיקה אמרו נלך להידברות, ננסה להגיע להסכמות רחבות ומאז מה קרה? המחאות נמשכות. גנץ הודיע: הקואליציה לא תמנה שופטים, לפיד הבהיר שצריך ״חוזה חדש״, מיכאלי וליברמן מחרימים את השיחות, וכמו תמיד: הצד שניצח בבחירות נותר הפראייר.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
חברת דירוג האשראי מודי'ס הורידה את התחזית של ישראל מ'חיובי' ל'יציב'...
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
גורם בסביבת נתניהו לדפנה ליאל - ״יש הפסקת אש מול גלנט אבל החשבון הזה עוד ייסגר. משפחת נתניהו לא תשכח ולא תסלח לגלנט, פשוט תמתין להזדמנות אחרת להחליף אותו״.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  0  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה