פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

שמוא דו

משתמש מקצוען
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הגיב הערב (רביעי) לפסיקת בג"ץ שאישרה קיום תפילה בהפרדה בגן מאיר ביום הכיפורים.

"עיריית תל אביב-יפו תכבד את החלטת בית המשפט העליון ותאפשר את התפילה בגן מאיר ביום כיפור כלשונה. בית המשפט העליון נתן יד להדרת נשים במרחב הציבורי ובכך פתח מדרון חלקלק. אני קורא לתושבי תל אביב-יפו לכבד את פסק הדין ולאפשר את התפילה בגן מאיר", דברי חולדאי.
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "אנחנו נכבד כמובן את פסיקת בית המשפט העליון שאיפשרה תפילות בהפרדה בתל אביב. חוזר וקורא לציבור הליברלי לא לתת למחרחרי המהומות שיזמו את התפילות האלה את המריבה שהם רוצים. לא ללכת להפגין נגד כי זה מה שהם מחפשים.

"עדיף להתעלם. שיישארו שם לבד, תקועים עם עצמם. אנחנו נלך לטקסים משותפים של יהדות סובלנית, מאירת פנים, המכבדת את מסורת ישראל האמיתית".
 

שמוא דו

משתמש מקצוען
שר הדתות מיכאל מלכיאלי הגיב: "החלטת בג"ץ, היא החלטה חשובה. ביום כיפורים בשנה שעברה, עם ישראל נקרע מול התמונות הקשות שהגיעו מתל אביב, תמונות שהיו שיאו של הקרע בתוך עם ישראל. ימים ספורים לאחר מכן פרצה המלחמה הקשה שאנו נמצאים בה כבר שנה שלמה, כאשר פיגוע רודף פיגוע וחיילינו נלחמים בכל החזיתות ובעזה יש עשרות חטופים.
"טוב עשו שופטי בג"ץ שחייבו מתווה פשרה נכון וראוי לקיום תפילות בהפרדה. רק באחדות ננצח את האויבים מבחוץ. בתפילה שיתקיים בנו "תשובה תפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה