בס"ד ערב טוב
שוחחתי הערב עם בעל האולם
גילוי נאות, אני מכיר אותו אישית כאדם ראוי, לאור השרשור פניתי אליו מיוזמתי, לאחר שיחה איתו של 40 דקות החלטתי לכתוב (בקיצור אך באריכות) את דבריו.
הוא ראה את הנכתב וקרא כל מילה, אין לו הרשאת כתיבה בעצמו, לטענתו הוא אף פנה אל אחת שפרסמה את המייל שלה בתחילת השרשור בכדי להתנצל ולהבהיר את עצמו.
הרקע של האולם הוא שעד חודש יולי הוא היה שייך לחברה X, מחודש יולי הוא עבר לבעלותו והנהלתו, לדבריו, הוא משלם שכירות גבוהה על המבנה, אך בתכנון עסקי ראוי הוא מקווה בע"ה שהעסק יצליח.
לדבריו, החל מיולי עד אחר החגים הוא השקיע מעל לחצי מיליון ₪ בשיפוץ האולמות חזותית, הוא רכש מקררים, תנורים, וכל הנצרך בכדי להפעיל את האולם באופן הראוי ביותר.
לדבריו, המטבח הוא מטבח קצה, דהיינו, אין בישולים באולם, יש רק תנורי חימום, מקררים, ומקפיאים לצורך שמירה על טמפרטורת המזון כנדרש. לדבריו תמיד המטבחים במקום אושרו לפעול כמטבחי קצה בלבד ולא כמטבחי יצרן (למעט טיגון פסטלים ואגרול לבר).
המקום עבר תכנון ובקרה ושינויים ע"י יועץ בטיחות, תברואן, וחשמלאי מוסמך ומהנדס חשמל, כל האישורים לצורך הפעלת האולמות ומטבחי הקצה התקבלו במשך זמן השיפוץ, לטענתו מעט שיפוצים קוסמטיים עדיין לא תמו במלואם, ובעקבות המלחמה ישנם דברים שעדיין לא הסתיימו אך כידוע אין פועלים לצרוך סיום השיפוץ.
הוא מציין בפירוש שבעקבות המלחמה דברים השתבשו, ראשית פועלים אשר היו אמורים לנקות את האולמות לא הופיעו, במקום זאת הוא נצרך לשכור בקושי רב פועלים יהודים צעירים אשר אינם רגילים לעבוד בניקיון (ובטח שלא אולמי שמחות), ולכן אף הוא עצמו והצוות הניהולי התערבו וניקו את האולמות, כמו"כ פועלים אשר היו אמורים לשטוף את הכלים לא הופיעו, הוא שקל לתת לאורחים כלים חד פעמיים (כפי שעשו לדבריו אולמות רבים), בסופו של דבר הוא החליט להתאמץ יתר על המידה ולהביא פועלים יהודים לשטוף את הכלים, להערכתו העבודה שלהם לא מספקת, הן בניקיונות האולם והן בשטיפת הכלים, לטענתו הוא אף פרסם התנצלות מראש לבאי האולם בנידון, עם זאת מדיח כלים תעשייתי הוזמן, אך הגעתו התעכבה עד ליום חמישי, הוא חובר לחשמל למים ולניקוז רק בחמישי-שישי ולכן עניין ניקיון הכלים כעת יהיה טוב יותר.
לגבי המזון, בעל האולם סגר הסכם עם חברת קייטרינג בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית, חברת הקייטרינג התחייבה לפעול עפ"י תקני הכשרות ועפ"י תקני משרד הבריאות, החל אחר החגים החלו לפעול האולמות בניהולו האישי, לטענתו כל יום הוא ועוד שני אנשים מטעמו נוכחים באולמות לכל אורך האירועים, בודקים שהמזון מגיע בזמן ובכמות הנכונה, נכנס לתנורים ולמקררים בהתאם לדרישות, ומחולק כפי שצריך לאורחים.
לעניין הסיפור עצמו: הוא מזועזע קשות, הוא התקשה להתבטא במילים בעניין, הוא ציטט באוזניי "הם צודקים, אין לי כל טענה על אף מילה שנכתבה בשרשור באתר פרוג לעצם המקרה, למעט דברים שאינם נכונים שנכתבו", הוא מאוד כאוב מעצם הסיפור, הוא סיפר שהוא קיבל את ההודעה הראשונית בעניין ביום שישי, התלונות הם על יום שלישי בלבד, (לדבריו הוא לא קיבל תלונות על ימי רביעי-חמישי), כמו"כ הוא סיפר שהתלונות הם על צעירים בלבד, (ילדים ונערים עד גיל 20) לטענתו הוא אף לא ידע בתחילה שהבעיה בבלינצ'ס, כשהסבירות התבררה שהבעיה בבלינצ'ס, הוא היום כבר לא חילק לאורחים את הבלינצ'ס שהגיעו מהקייטרינג, הוא ביקש לטגן אגרולים והביא לאורחים במקום בלינצ'ס.
הוא שוחח עם מנהלי הקייטרינג שהוזעקו, הם בודקים את הדברים, מנסים להבין מה קרה, וכמובן להפיק לקחים, הוא לא נח לרגע בעניין ולא ישן רגוע, הוא הבטיח לי שדבר שכזה לא יישנה יותר לעולם ושהוא עצמו יפקח על כך מכאן ואילך בשבע עיניים.
לטענתו בשרשור נכתבו דברים שאינם נכונים, ראשית הוא אינו מועד, מדובר אצלו במקרה ראשון מאז החל להפעיל את האולמות, הנכתב בביקורות הם על הבעלות הקודמת, כמו"כ כוח החשמל מספק את כל המבנה ולא ידוע לו על בעיות, לדבריו בכל אולם יש הן מזגן צ'ילר גדול והן מזגן של כ-10 כ"ס, בימים חמים יותר מפעילים את כל המזגנים ובימים נוחים יותר מצד מזג האויר מפעילים רק אחד משני המזגנים מטעמי חיסכון, אך אם בעל שמחה מבקש להגביר את המזגנים ההוראה היא להפעיל גם את הצ'ילר. לעניין הניקיון הוא אכן התנצל שהיו וישנם קשיים, הוא הצליח להתגבר על רובם, אך המצב הבטחוני מקשה עליו מאחר וחסרים לו 4 פועלים.
בשורה התחתונה הוא מתנצל מעמקי ליבו על המקרה, הוא מקבל אחריות, אינו מתעלם כלל, כל מי שחש פגוע יכול לפנות אל האולמות בטלפון ולשוחח עם הצוות הניהולי ואף עימו בעצמו, במידה ויפנו אליו ממשרד הבריאות הוא ישתף פעולה באופן מלא ויפעל עפ"י ההוראות.