דרוש מידע הרעלת מזון באחד האולמות בירושלים!

מצב
הנושא נעול.

הדס99

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
במקרה כזה - אם אני הייתי אמורה לעשות שם ארוע הייתי מגיעה פיזית למקום ובודקת את האוכל שהולכים להגיש לאורחים שלי
או שולחת מפקח מטעמי.

איך בן אדם פרטי ללא הכשרה יכול להתמודד עם פקוח ? ועוד ביום החתונה?? מה זה "בודקת את האוכל"? מעבדה? טועמת ?
אולי למישהו יש רעיון לאיש מקצוע שאפשר לשכור בשביל זה??
 

tamar:)

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L

אין מתנות חינם

משתמש מקצוען
אולי למישהו יש רעיון לאיש מקצוע שאפשר לשכור בשביל זה??
יש מקצוע כזה טכנולוג מזון,
אבל אני לא חושבת שהוא יתן שירות של בדיקה חד פעמית בשביל אירוע
זה טכנולוג מזון שמלווה מטבחים, עורך ביקורות חודשיות, מבצעת אחת לתקופה דגימות מעבדה וכו'
 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
או שולחת מפקח מטעמי.
לא יעזור הרבה.
יכול להיות שאת העוף בישלו לפני 3 ימים, את הבשר לפני 4 ימים, את הקוסקוס אתמול והיום את השניצל.
שלא נדבר על המטבוחה ששוכבת כבר שבוע במקרר.
ככה שאין אפשרות לשלוח מישהו לאירוע ספציפי, פשוט אין שליטה.
 

אנטוריום

משתמש מקצוען
זה בהכרח שהאוכל טועם מקולקל?
או שיכול להיות שטעם האוכל בסדר, והכלים ואופן ההכנה הם שיוצרים את הזיהום?
 
נערך לאחרונה ב:

אפרת2

משתמש פעיל
לא קראתי את כל האשכול.

קחו בחשבון שפניה למשרד הבריאות פירושו סגירה מיידית של האולם
זה לא רק נזק לבעלי האולם (שאולי הם יהודים יראי שמים שבטעות קרתה להם תקלה)
אלא נזק לכל עשרות המשפחות שהזמינו ארוע ולא יהיה להם איפה לעשות אותו.
נזק בריאותי שעלול להגיע אף למוות, זה עניין חמור פי מליוןןןן מאשר סגירה מיידית של האולם [ונזק לבעל האולם]!!!
טעות כזו לא אמורה להתרחש יותר מפעם אחת!
ומשפחות שהזמינו שם שמחות ישמחו מאד להציל את שלומם ושלום יקיריהם גם אם זה כרוך בעגמת נפש מרובה.

הכי נכון לגשת לבעלי האולם
לדבר איתם, לנזוף בהם, לאיים עליהם
פחחח. אין לי מילה אחרת.
לא נולדתם אתמול, אני מניחה.
בעל האולם יכול להצהיר הרבה מאד הצהרות קש [המטבח עבר חיטוי וכן הלאה] ואנשים תמימים שנוקטים בשיטה הזו [לגשת לבעל האולם וכו'], יקבלו את ההצהרות שלו וגם יגידו לו תודה.
חאלס. מדובר פה בחיי אדם.
 

מוטי200200

משתמש חדש
בס"ד ערב טוב

שוחחתי הערב עם בעל האולם

גילוי נאות, אני מכיר אותו אישית כאדם ראוי, לאור השרשור פניתי אליו מיוזמתי, לאחר שיחה איתו של 40 דקות החלטתי לכתוב (בקיצור אך באריכות) את דבריו.

הוא ראה את הנכתב וקרא כל מילה, אין לו הרשאת כתיבה בעצמו, לטענתו הוא אף פנה אל אחת שפרסמה את המייל שלה בתחילת השרשור בכדי להתנצל ולהבהיר את עצמו.

הרקע של האולם הוא שעד חודש יולי הוא היה שייך לחברה X, מחודש יולי הוא עבר לבעלותו והנהלתו, לדבריו, הוא משלם שכירות גבוהה על המבנה, אך בתכנון עסקי ראוי הוא מקווה בע"ה שהעסק יצליח.

לדבריו, החל מיולי עד אחר החגים הוא השקיע מעל לחצי מיליון ₪ בשיפוץ האולמות חזותית, הוא רכש מקררים, תנורים, וכל הנצרך בכדי להפעיל את האולם באופן הראוי ביותר.

לדבריו, המטבח הוא מטבח קצה, דהיינו, אין בישולים באולם, יש רק תנורי חימום, מקררים, ומקפיאים לצורך שמירה על טמפרטורת המזון כנדרש. לדבריו תמיד המטבחים במקום אושרו לפעול כמטבחי קצה בלבד ולא כמטבחי יצרן (למעט טיגון פסטלים ואגרול לבר).

המקום עבר תכנון ובקרה ושינויים ע"י יועץ בטיחות, תברואן, וחשמלאי מוסמך ומהנדס חשמל, כל האישורים לצורך הפעלת האולמות ומטבחי הקצה התקבלו במשך זמן השיפוץ, לטענתו מעט שיפוצים קוסמטיים עדיין לא תמו במלואם, ובעקבות המלחמה ישנם דברים שעדיין לא הסתיימו אך כידוע אין פועלים לצרוך סיום השיפוץ.

הוא מציין בפירוש שבעקבות המלחמה דברים השתבשו, ראשית פועלים אשר היו אמורים לנקות את האולמות לא הופיעו, במקום זאת הוא נצרך לשכור בקושי רב פועלים יהודים צעירים אשר אינם רגילים לעבוד בניקיון (ובטח שלא אולמי שמחות), ולכן אף הוא עצמו והצוות הניהולי התערבו וניקו את האולמות, כמו"כ פועלים אשר היו אמורים לשטוף את הכלים לא הופיעו, הוא שקל לתת לאורחים כלים חד פעמיים (כפי שעשו לדבריו אולמות רבים), בסופו של דבר הוא החליט להתאמץ יתר על המידה ולהביא פועלים יהודים לשטוף את הכלים, להערכתו העבודה שלהם לא מספקת, הן בניקיונות האולם והן בשטיפת הכלים, לטענתו הוא אף פרסם התנצלות מראש לבאי האולם בנידון, עם זאת מדיח כלים תעשייתי הוזמן, אך הגעתו התעכבה עד ליום חמישי, הוא חובר לחשמל למים ולניקוז רק בחמישי-שישי ולכן עניין ניקיון הכלים כעת יהיה טוב יותר.

לגבי המזון, בעל האולם סגר הסכם עם חברת קייטרינג בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית, חברת הקייטרינג התחייבה לפעול עפ"י תקני הכשרות ועפ"י תקני משרד הבריאות, החל אחר החגים החלו לפעול האולמות בניהולו האישי, לטענתו כל יום הוא ועוד שני אנשים מטעמו נוכחים באולמות לכל אורך האירועים, בודקים שהמזון מגיע בזמן ובכמות הנכונה, נכנס לתנורים ולמקררים בהתאם לדרישות, ומחולק כפי שצריך לאורחים.

לעניין הסיפור עצמו: הוא מזועזע קשות, הוא התקשה להתבטא במילים בעניין, הוא ציטט באוזניי "הם צודקים, אין לי כל טענה על אף מילה שנכתבה בשרשור באתר פרוג לעצם המקרה, למעט דברים שאינם נכונים שנכתבו", הוא מאוד כאוב מעצם הסיפור, הוא סיפר שהוא קיבל את ההודעה הראשונית בעניין ביום שישי, התלונות הם על יום שלישי בלבד, (לדבריו הוא לא קיבל תלונות על ימי רביעי-חמישי), כמו"כ הוא סיפר שהתלונות הם על צעירים בלבד, (ילדים ונערים עד גיל 20) לטענתו הוא אף לא ידע בתחילה שהבעיה בבלינצ'ס, כשהסבירות התבררה שהבעיה בבלינצ'ס, הוא היום כבר לא חילק לאורחים את הבלינצ'ס שהגיעו מהקייטרינג, הוא ביקש לטגן אגרולים והביא לאורחים במקום בלינצ'ס.

הוא שוחח עם מנהלי הקייטרינג שהוזעקו, הם בודקים את הדברים, מנסים להבין מה קרה, וכמובן להפיק לקחים, הוא לא נח לרגע בעניין ולא ישן רגוע, הוא הבטיח לי שדבר שכזה לא יישנה יותר לעולם ושהוא עצמו יפקח על כך מכאן ואילך בשבע עיניים.

לטענתו בשרשור נכתבו דברים שאינם נכונים, ראשית הוא אינו מועד, מדובר אצלו במקרה ראשון מאז החל להפעיל את האולמות, הנכתב בביקורות הם על הבעלות הקודמת, כמו"כ כוח החשמל מספק את כל המבנה ולא ידוע לו על בעיות, לדבריו בכל אולם יש הן מזגן צ'ילר גדול והן מזגן של כ-10 כ"ס, בימים חמים יותר מפעילים את כל המזגנים ובימים נוחים יותר מצד מזג האויר מפעילים רק אחד משני המזגנים מטעמי חיסכון, אך אם בעל שמחה מבקש להגביר את המזגנים ההוראה היא להפעיל גם את הצ'ילר. לעניין הניקיון הוא אכן התנצל שהיו וישנם קשיים, הוא הצליח להתגבר על רובם, אך המצב הבטחוני מקשה עליו מאחר וחסרים לו 4 פועלים.

בשורה התחתונה הוא מתנצל מעמקי ליבו על המקרה, הוא מקבל אחריות, אינו מתעלם כלל, כל מי שחש פגוע יכול לפנות אל האולמות בטלפון ולשוחח עם הצוות הניהולי ואף עימו בעצמו, במידה ויפנו אליו ממשרד הבריאות הוא ישתף פעולה באופן מלא ויפעל עפ"י ההוראות.
 

lotr

משתמש מקצוען
אם מדובר באולם בגבעת שאול, אז אצלנו לפני כחצי שנה, חלו כ 50 איש שאכלו עוף.
החתן והכלה חלו גם.
הגיעו לשבע ברכות מעולפים, חיוורים ועל סף אשפוז.
כבר אי אז הוגשה תלונה ואני מבינה מכאן שלא עשו עם זה דבר.
אם מדובר באולם שעליו יש ביקורות לא טובות בנושא זה, כתוב שם גם שבעל האולם השתנה מאוגוסט
 

הדס99

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
בס"ד ערב טוב

שוחחתי הערב עם בעל האולם

גילוי נאות, אני מכיר אותו אישית כאדם ראוי, לאור השרשור פניתי אליו מיוזמתי, לאחר שיחה איתו של 40 דקות החלטתי לכתוב (בקיצור אך באריכות) את דבריו.

הוא ראה את הנכתב וקרא כל מילה, אין לו הרשאת כתיבה בעצמו, לטענתו הוא אף פנה אל אחת שפרסמה את המייל שלה בתחילת השרשור בכדי להתנצל ולהבהיר את עצמו.

הרקע של האולם הוא שעד חודש יולי הוא היה שייך לחברה X, מחודש יולי הוא עבר לבעלותו והנהלתו, לדבריו, הוא משלם שכירות גבוהה על המבנה, אך בתכנון עסקי ראוי הוא מקווה בע"ה שהעסק יצליח.

לדבריו, החל מיולי עד אחר החגים הוא השקיע מעל לחצי מיליון ₪ בשיפוץ האולמות חזותית, הוא רכש מקררים, תנורים, וכל הנצרך בכדי להפעיל את האולם באופן הראוי ביותר.

לדבריו, המטבח הוא מטבח קצה, דהיינו, אין בישולים באולם, יש רק תנורי חימום, מקררים, ומקפיאים לצורך שמירה על טמפרטורת המזון כנדרש. לדבריו תמיד המטבחים במקום אושרו לפעול כמטבחי קצה בלבד ולא כמטבחי יצרן (למעט טיגון פסטלים ואגרול לבר).

המקום עבר תכנון ובקרה ושינויים ע"י יועץ בטיחות, תברואן, וחשמלאי מוסמך ומהנדס חשמל, כל האישורים לצורך הפעלת האולמות ומטבחי הקצה התקבלו במשך זמן השיפוץ, לטענתו מעט שיפוצים קוסמטיים עדיין לא תמו במלואם, ובעקבות המלחמה ישנם דברים שעדיין לא הסתיימו אך כידוע אין פועלים לצרוך סיום השיפוץ.

הוא מציין בפירוש שבעקבות המלחמה דברים השתבשו, ראשית פועלים אשר היו אמורים לנקות את האולמות לא הופיעו, במקום זאת הוא נצרך לשכור בקושי רב פועלים יהודים צעירים אשר אינם רגילים לעבוד בניקיון (ובטח שלא אולמי שמחות), ולכן אף הוא עצמו והצוות הניהולי התערבו וניקו את האולמות, כמו"כ פועלים אשר היו אמורים לשטוף את הכלים לא הופיעו, הוא שקל לתת לאורחים כלים חד פעמיים (כפי שעשו לדבריו אולמות רבים), בסופו של דבר הוא החליט להתאמץ יתר על המידה ולהביא פועלים יהודים לשטוף את הכלים, להערכתו העבודה שלהם לא מספקת, הן בניקיונות האולם והן בשטיפת הכלים, לטענתו הוא אף פרסם התנצלות מראש לבאי האולם בנידון, עם זאת מדיח כלים תעשייתי הוזמן, אך הגעתו התעכבה עד ליום חמישי, הוא חובר לחשמל למים ולניקוז רק בחמישי-שישי ולכן עניין ניקיון הכלים כעת יהיה טוב יותר.

לגבי המזון, בעל האולם סגר הסכם עם חברת קייטרינג בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית, חברת הקייטרינג התחייבה לפעול עפ"י תקני הכשרות ועפ"י תקני משרד הבריאות, החל אחר החגים החלו לפעול האולמות בניהולו האישי, לטענתו כל יום הוא ועוד שני אנשים מטעמו נוכחים באולמות לכל אורך האירועים, בודקים שהמזון מגיע בזמן ובכמות הנכונה, נכנס לתנורים ולמקררים בהתאם לדרישות, ומחולק כפי שצריך לאורחים.

לעניין הסיפור עצמו: הוא מזועזע קשות, הוא התקשה להתבטא במילים בעניין, הוא ציטט באוזניי "הם צודקים, אין לי כל טענה על אף מילה שנכתבה בשרשור באתר פרוג לעצם המקרה, למעט דברים שאינם נכונים שנכתבו", הוא מאוד כאוב מעצם הסיפור, הוא סיפר שהוא קיבל את ההודעה הראשונית בעניין ביום שישי, התלונות הם על יום שלישי בלבד, (לדבריו הוא לא קיבל תלונות על ימי רביעי-חמישי), כמו"כ הוא סיפר שהתלונות הם על צעירים בלבד, (ילדים ונערים עד גיל 20) לטענתו הוא אף לא ידע בתחילה שהבעיה בבלינצ'ס, כשהסבירות התבררה שהבעיה בבלינצ'ס, הוא היום כבר לא חילק לאורחים את הבלינצ'ס שהגיעו מהקייטרינג, הוא ביקש לטגן אגרולים והביא לאורחים במקום בלינצ'ס.

הוא שוחח עם מנהלי הקייטרינג שהוזעקו, הם בודקים את הדברים, מנסים להבין מה קרה, וכמובן להפיק לקחים, הוא לא נח לרגע בעניין ולא ישן רגוע, הוא הבטיח לי שדבר שכזה לא יישנה יותר לעולם ושהוא עצמו יפקח על כך מכאן ואילך בשבע עיניים.

לטענתו בשרשור נכתבו דברים שאינם נכונים, ראשית הוא אינו מועד, מדובר אצלו במקרה ראשון מאז החל להפעיל את האולמות, הנכתב בביקורות הם על הבעלות הקודמת, כמו"כ כוח החשמל מספק את כל המבנה ולא ידוע לו על בעיות, לדבריו בכל אולם יש הן מזגן צ'ילר גדול והן מזגן של כ-10 כ"ס, בימים חמים יותר מפעילים את כל המזגנים ובימים נוחים יותר מצד מזג האויר מפעילים רק אחד משני המזגנים מטעמי חיסכון, אך אם בעל שמחה מבקש להגביר את המזגנים ההוראה היא להפעיל גם את הצ'ילר. לעניין הניקיון הוא אכן התנצל שהיו וישנם קשיים, הוא הצליח להתגבר על רובם, אך המצב הבטחוני מקשה עליו מאחר וחסרים לו 4 פועלים.

בשורה התחתונה הוא מתנצל מעמקי ליבו על המקרה, הוא מקבל אחריות, אינו מתעלם כלל, כל מי שחש פגוע יכול לפנות אל האולמות בטלפון ולשוחח עם הצוות הניהולי ואף עימו בעצמו, במידה ויפנו אליו ממשרד הבריאות הוא ישתף פעולה באופן מלא ויפעל עפ"י ההוראות.
עם מי דברת? ויספיש? כהן? אפשר מס' טלפון?
 

tamar:)

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
בס"ד ערב טוב

שוחחתי הערב עם בעל האולם

גילוי נאות, אני מכיר אותו אישית כאדם ראוי, לאור השרשור פניתי אליו מיוזמתי, לאחר שיחה איתו של 40 דקות החלטתי לכתוב (בקיצור אך באריכות) את דבריו.

הוא ראה את הנכתב וקרא כל מילה, אין לו הרשאת כתיבה בעצמו, לטענתו הוא אף פנה אל אחת שפרסמה את המייל שלה בתחילת השרשור בכדי להתנצל ולהבהיר את עצמו.

הרקע של האולם הוא שעד חודש יולי הוא היה שייך לחברה X, מחודש יולי הוא עבר לבעלותו והנהלתו, לדבריו, הוא משלם שכירות גבוהה על המבנה, אך בתכנון עסקי ראוי הוא מקווה בע"ה שהעסק יצליח.

לדבריו, החל מיולי עד אחר החגים הוא השקיע מעל לחצי מיליון ₪ בשיפוץ האולמות חזותית, הוא רכש מקררים, תנורים, וכל הנצרך בכדי להפעיל את האולם באופן הראוי ביותר.

לדבריו, המטבח הוא מטבח קצה, דהיינו, אין בישולים באולם, יש רק תנורי חימום, מקררים, ומקפיאים לצורך שמירה על טמפרטורת המזון כנדרש. לדבריו תמיד המטבחים במקום אושרו לפעול כמטבחי קצה בלבד ולא כמטבחי יצרן (למעט טיגון פסטלים ואגרול לבר).

המקום עבר תכנון ובקרה ושינויים ע"י יועץ בטיחות, תברואן, וחשמלאי מוסמך ומהנדס חשמל, כל האישורים לצורך הפעלת האולמות ומטבחי הקצה התקבלו במשך זמן השיפוץ, לטענתו מעט שיפוצים קוסמטיים עדיין לא תמו במלואם, ובעקבות המלחמה ישנם דברים שעדיין לא הסתיימו אך כידוע אין פועלים לצרוך סיום השיפוץ.

הוא מציין בפירוש שבעקבות המלחמה דברים השתבשו, ראשית פועלים אשר היו אמורים לנקות את האולמות לא הופיעו, במקום זאת הוא נצרך לשכור בקושי רב פועלים יהודים צעירים אשר אינם רגילים לעבוד בניקיון (ובטח שלא אולמי שמחות), ולכן אף הוא עצמו והצוות הניהולי התערבו וניקו את האולמות, כמו"כ פועלים אשר היו אמורים לשטוף את הכלים לא הופיעו, הוא שקל לתת לאורחים כלים חד פעמיים (כפי שעשו לדבריו אולמות רבים), בסופו של דבר הוא החליט להתאמץ יתר על המידה ולהביא פועלים יהודים לשטוף את הכלים, להערכתו העבודה שלהם לא מספקת, הן בניקיונות האולם והן בשטיפת הכלים, לטענתו הוא אף פרסם התנצלות מראש לבאי האולם בנידון, עם זאת מדיח כלים תעשייתי הוזמן, אך הגעתו התעכבה עד ליום חמישי, הוא חובר לחשמל למים ולניקוז רק בחמישי-שישי ולכן עניין ניקיון הכלים כעת יהיה טוב יותר.

לגבי המזון, בעל האולם סגר הסכם עם חברת קייטרינג בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית, חברת הקייטרינג התחייבה לפעול עפ"י תקני הכשרות ועפ"י תקני משרד הבריאות, החל אחר החגים החלו לפעול האולמות בניהולו האישי, לטענתו כל יום הוא ועוד שני אנשים מטעמו נוכחים באולמות לכל אורך האירועים, בודקים שהמזון מגיע בזמן ובכמות הנכונה, נכנס לתנורים ולמקררים בהתאם לדרישות, ומחולק כפי שצריך לאורחים.

לעניין הסיפור עצמו: הוא מזועזע קשות, הוא התקשה להתבטא במילים בעניין, הוא ציטט באוזניי "הם צודקים, אין לי כל טענה על אף מילה שנכתבה בשרשור באתר פרוג לעצם המקרה, למעט דברים שאינם נכונים שנכתבו", הוא מאוד כאוב מעצם הסיפור, הוא סיפר שהוא קיבל את ההודעה הראשונית בעניין ביום שישי, התלונות הם על יום שלישי בלבד, (לדבריו הוא לא קיבל תלונות על ימי רביעי-חמישי), כמו"כ הוא סיפר שהתלונות הם על צעירים בלבד, (ילדים ונערים עד גיל 20) לטענתו הוא אף לא ידע בתחילה שהבעיה בבלינצ'ס, כשהסבירות התבררה שהבעיה בבלינצ'ס, הוא היום כבר לא חילק לאורחים את הבלינצ'ס שהגיעו מהקייטרינג, הוא ביקש לטגן אגרולים והביא לאורחים במקום בלינצ'ס.

הוא שוחח עם מנהלי הקייטרינג שהוזעקו, הם בודקים את הדברים, מנסים להבין מה קרה, וכמובן להפיק לקחים, הוא לא נח לרגע בעניין ולא ישן רגוע, הוא הבטיח לי שדבר שכזה לא יישנה יותר לעולם ושהוא עצמו יפקח על כך מכאן ואילך בשבע עיניים.

לטענתו בשרשור נכתבו דברים שאינם נכונים, ראשית הוא אינו מועד, מדובר אצלו במקרה ראשון מאז החל להפעיל את האולמות, הנכתב בביקורות הם על הבעלות הקודמת, כמו"כ כוח החשמל מספק את כל המבנה ולא ידוע לו על בעיות, לדבריו בכל אולם יש הן מזגן צ'ילר גדול והן מזגן של כ-10 כ"ס, בימים חמים יותר מפעילים את כל המזגנים ובימים נוחים יותר מצד מזג האויר מפעילים רק אחד משני המזגנים מטעמי חיסכון, אך אם בעל שמחה מבקש להגביר את המזגנים ההוראה היא להפעיל גם את הצ'ילר. לעניין הניקיון הוא אכן התנצל שהיו וישנם קשיים, הוא הצליח להתגבר על רובם, אך המצב הבטחוני מקשה עליו מאחר וחסרים לו 4 פועלים.

בשורה התחתונה הוא מתנצל מעמקי ליבו על המקרה, הוא מקבל אחריות, אינו מתעלם כלל, כל מי שחש פגוע יכול לפנות אל האולמות בטלפון ולשוחח עם הצוות הניהולי ואף עימו בעצמו, במידה ויפנו אליו ממשרד הבריאות הוא ישתף פעולה באופן מלא ויפעל עפ"י ההוראות.
אני שומעת, חבל שלא עונים לאנשים בטלפון ובמיילים.

גם אם בעל האולם לא עשה בזדון לא סותר שהאשמה עליו.

לא חושבת שמוריד מחומרת הענין גילאי האנשים (אני גם יודעת שעוד אנשים ואני בעצמי מעל גיל 20...) במיוחד שלתינוק בן שנה זה עלול להיות מאד מסוכן.

אני חושבת שלפחות באופן מיידי יש להפסיק את ההתקשרות עם אותו קיטריניג אנחנו לא עשינו ברור של משרד הבריאות לדעת שזה רק בבלינצ'עס (החומוס בפרוש היה מקולקל)
כל עוד הקיטריניג לא מוחלף יש מצב שע"פ הלכה מחובתינו לפרסם את שם האולם למען ידע הציבור ויזהר!

מן הראוי שבעלי השמחות יקבלו פיצוי הולם על עוגמת הנפש המרובה שנגרמה ע"י שמחתם.

אשמח להתכתב באישי.
 
נערך לאחרונה ב:

TOK

משתמש חדש
בעלי השמחה ביום שלישי ביקשו ממני לכתוב הודעה זו,
למרות הצער והכאב, ממה שקרה זה יכול לקרוא לכל אחד, אין כאן שום זדון הבה נעמיד את עצמינו לרגע במקומם, בעלי האולם פנו אל בעלי השמחה והציעו פיצויים וכל עזרה אפשרית ובאופן כללי, הם היו זמינים ונתנו שירות מציון נכון שעשרות מבני המשפחה והידידים חולים אף אחד לא אושפז, ובעזרת ה' יתאוששו בקרוב במקום לדוש במדמנה זו תאמרו פרק תהילים לרפואתם ובכלי השמחה מבקשים בכל תוקף להפסיק את העיבור בנושא בבמה זו,
נכון, יש מה לטפל בנושא אבל יש לנו אמון בבעלי האולם שהם אנשים רצינים שיסיקו מסקנות בכל מה שנוגע לעתיד ויפצו על העבר כשם שהתחייבו מרצונם הטוב ללא שהוגשה כל תבעיה נגדם.
אנא עזבו נושא זה והאמת והשלום אהבו.
לפרטים נוספים אפשר לפנות באישי.
 

החוט המשולש

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
כאחד שנמצא הרבה במטבחים מוסדיים אני מסכים עם כל מילה.
כל מקום אכפתי מחזיק תברואן מזון, הוא עושה ביקורות פתע, זורק אוכל כשצריך, ממש כמו שמגיח כשרות..
משרד הבריאות מקפיד מאוד מאוד על ניקיון המטבח ותברואת המזון. יש אינספור כללים לקירור האוכל, למשל אוכל שנשאר בחוץ מעל שעתיים כבר מתחיל לצבור חיידקים. בשר ועוף קפוא אמור להפשיר במקרר מיוחד ולא ע''י מים חמימים..
לא צריכים להגזים לצד השני
 

מצליחנות

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מה עושים תכלס??
יש לנו שם (אם הבנתי מהרמזים את שם האולם) אירוע בתחילת החודש הקרוב
למייטב ידעתי זה לא הפעם הראשונה שמחליפים שם בעלים


יאו?? מה אנחנו אמורים לעשות??

למצוא מקום אחר לא שייך
 

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה

שואל לעניין

משתמש מקצוען
לא צריכים להגזים לצד השני
הנהלים לא נכתבו סתם...
הם באים לשמור על הבריאות של כולנו, ובמטבח מוסדי שפוטנציאל הנזק יותר גדול, עשו משמרת למשמרתי...

בכ"א כיון שפה מדובר במטבח קצה הדרישות הם הרבה יותר נמוכות ממילא.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה