דרוש מידע הריאיון של הזמר יונתן שוורץ למגזין משפחה פרשת שלח

מצב
הנושא נעול.

יעל זלמנוביץ

משתמש מקצוען
בלת"ק בלת"ק בלת"ק
התחלתי לקרוא רק את תחילת האשכול וגם לא קראתי את הכתבה
לא מאחלת לאף אחד מעם ישראל להתגרש חלילה, אבל רוב הגירושים מכוערים ומכוערים מאוד!!!!!!!!!!!
ברור שאם אין ילדים באמצע אז מתגרשים וזהו סגרנו נושא, אך אם יש ילדים אני חושבת שחשוב מאוד לשמור על איזשהו קשר, החיים ממשיכים והילדים חיים, מה עדיף גירושים ופגיעות הדדיות דרך הילדים????אני חושבת שילד שרואה את אבא מעריך את אימו על אף שיתגרשו ולא שומר טינה וכו' הילד יכול לצלוח הכל בחיים!!!!
לא אמרתי להיפגש ולא אמרתי להתעניין בחיים הפרטים של הגרושה אבל כן בהחלט לדבר לצורך הנפש של הילדים ואולי לאחל שבת שלום זה לצורך הנפש של הילדים המשותפים ?????
לא יודעת מה ההלכה אומרת בעניין אבל כל הסיפורים שצפים ועולים אחרי פטירתו של ר' גרשון אדלשטיין - מראים שהתורה היא לא מפלצת וחסרת רגש אלא ההפך אם אנחנו בני תורה אז הרגש שלנו אמור לפעול שבעתיים.
 

לורנס

משתמש מקצוען
איזה משפט קשה...
1686566718109.png
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

פ.נ

משתמש מקצוען
נושא רגיש מאוד,
וזה הסיבה שזה לא יפורסם בהמודיע...

יחד עם זאת,
הכתבה חשובה
ומעלה נושאים חשובים
וצדדי חשיבה שחייבים לתת עליהם את הדעת
זה כל הקונצאפט של העיתון
לעלות נושאים שבכל עיתון אחר לא יעלו
אני חושבת שזה מהלך מבורך מבחינת העיתון
(עיתון מישפחה בשנה האחרונה הציגה מהפכה גדולה בתחום)
 

HennyS

משתמש מקצוען
אה, את בדעה שבגלל שאין לנו שליטה על מה שהם רואים בחוץ לכן אין מניעה מלהכניס את זה לביתנו פנימה ולחשוף אותם למושגים?

אתם מכירים הורה שמכניס הביתה שבועון כזה ומנוע מילדיו את הקריאה בו?
מה כל כך קשה להבין?
ילדים קוראים רק את העיתון של הילדים. נקודה.
 

די

משתמש סופר מקצוען
סליחה על התמימות אבל לא הבנתי מה החידוש בכתבה? כתוב משהו לא מוסכם? גירושין זה לא לכתחילה, מלבד במקרי אלימות וכדומה. מישהו חשב אחרת לפני כן?
מה הבעיה שילדים יקראו את זה? ילדים לא יודעים שיש מושג להתגרש? (אני מדבר על ילדים בגיל שקוראים עיתון משפחה). מה כתוב בכתבה? סך הכל שגם אחרי הגירושין צריך להיות מענטש כלפי הילדים (ונניח את הפיסקה לגבי להיות מענטש כלפי הגרושה שייתכן שהכתב לקח את הדוגמה רק להמחשת הרעיון ולא דווקא שעכשיו כולם ינהגו כך). בכלל אני לא חושב שילדים יקראו את הכתבה הזו, זה לא מעניין אותם. אלא אם כן יגידו להם שאסור לקרוא את זה שאז בוודאי יקראו...
אני אישית קורא בד"כ המודיע/יתד/המבשר, אבל לא רואה בעיה בכתבה הזו.
 

3524

משתמש מקצוען
זה כל הקונצאפט של העיתון
לעלות נושאים שבכל עיתון אחר לא יעלו
אני חושבת שזה מהלך מבורך מבחינת העיתון
(עיתון מישפחה בשנה האחרונה הציגה מהפכה גדולה בתחום)
ועל זה נאמר 'דעת בעלי בתים היפך דעת תורה'.
 

זמר

משתמש מקצוען
זה כל הקונצאפט של העיתון
לעלות נושאים שבכל עיתון אחר לא יעלו
אני חושבת שזה מהלך מבורך מבחינת העיתון
(עיתון מישפחה בשנה האחרונה הציגה מהפכה גדולה בתחום)

לקריאה
קיצור השאלה אם זה ענין של אנושיות ומידות ישרות
או נושא של זוגיות
כי למי ששם לב הכתבה של דרשו היא העתבק מיתד נאמן
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה