בקשה הרב ברוך זקבך ז"ל

גאולה דהאן

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
יש אולי למישהו תמונה של הרב ברוך זקבך ז"ל ר"מ בישיבת היכל טוביה ב"ב?
תודה
 

lotr

משתמש מקצוען
מי זה?
קשור לגבר שהתמוטט היום בבני ברק?
 

מ.לוינגר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
רק תעשו לי טובה תמחקו את ההודעה הקודמת שלכם שיש שם ציטוט של מה שכתבתי בטעותת
 

בבושקלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
ב.ד.ה. :(

בין קדושי מירון היה אברך זקבך. קשור?
 

OLHE CHADASH

משתמש צעיר
 

ynf

משתמש פעיל
אפשר בבקשה להעתיק את הידיעה לכאן לאשכול?
 

רות. פ.

משתמש פעיל

טרגדיה מחרידה בבני ברק: הר"מ בישיבה התמוטט מול בנו הקטן​

הלם וזעזוע בבני ברק עם פטירתו הפתאומית של הגאון רבי ברוך אהרן זקבך זצ"ל ר"מ בישיבת 'היכל טוביה' לצעירים בעיר שנפטר בפתע פתאום לאחר שהתמוטט ברחובה של עיר בדרכו לחתונה מול בנו הקטן שהזעיק את כוחות ההצלה. 'בחדרי' על דמותו של הרב זקבך ופרטים על הלוויה​

משה ויסברג | ברוך דיין האמת2.8.2023 | 07:36
pltal.png


00:00


00:00
האזינו לכתבה











by colbass.com

20cf25626bc5303481b3.jpg
הרב ברוך זקבך זצ"ל | צילום: באדיבות המצלם
הלם בעיר בני ברק עם היוודע דבר פטירתו הפתאומית של הגאון רבי ברוך אהרן זקבך זצ"ל ר"מ בישיבת 'היכל טוביה' לצעירים בעיר שנפטר בגיל 54 בפתע פתאום לאחר שהתמוטט ברחובה של עיר בדרכו לחתונה.
ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב זקבך היה בדרכו עם בנו לחתונה באזור האולמות ברחוב עזרא בעיר, לפתע פתאום ברחוב ישמח משה הוא התמוטט מול בנו הקטן בן ה- 14 שהזעיק את כוחות ההצלה ורץ לביתו ברחוב יונה הנביא לקרוא לאמו שהגיעה למקום במהירות.
כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות והוא פונה לבלינסון בפתח תקווה שם נפטר לבית עולמו. בנותיו של הרב זקבך ששהו בטיול בחו"ל בחופש קיבלו את הבשורה המרה ועלו הבוקר על טיסה בדרכם לישראל למסע הלוויה שיתקיים אחר הצהריים בבני ברק.
הרב הגאון רבי ברוך אהרן זקבך זצ"ל נולד בירושלים בז' שבט תשכ"ט לאביו יבלחט"א הרב הגאון רבי יעקב זקבך מרחוב בר אילן בירושלים, ולאמו מרת שרה שתחי'.
בבחרותו למד בישיבת פוניבז' בבני ברק שם היה לאחר המצויינים שבבני הישיבה. בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו שתחי' בתו של הרה"ג רבי חיים אריה דרורי זצ"ל.
ברבות השנים מונה לשמש כר"מ בישיבת 'היכל טוביה' לצעירים ברחוב רש"י בבני ברק שם שימש כמגיד שיעור בעיון לבני שיעור ב', הרב זקבך היה מסור לתלמידיו הרבים והעמידם בדרך התורה והישר. עד אתמול עוד שוחח עם הבחורים טלפונית על החבורות שכתבו עם סיום זמן קיץ.
היה מסור לתלמידיו בצורה מיוחדת, והיה מרביץ תורה ויראה בשיעוריו הנפלאים והמאירים. היה תלמיד חכם מופלג שלן בעומקה של תורה והלכה, העמיד תלמידים הרבה, במידותיו התרומיות במסירות אין קץ הדריך את תלמידיו בדרך הישרה לתורה, יראת שמים ומידות טובות.
ליבו היה פתוח כפתחו של אולם, לסייע לכלל ולפרט בהצנע לכת ובאוזן קשבת בכל כוחו ומאודו. בישיבת 'היכל טוביה' לצעירים מסרבים לעכל את הבשורה הקשה, מדובר בטרגדיה שניה בישיבה לאחר פטירתו הפתאומית לפני שנה וחצי של אחד מרבני הישיבה הרב הגאון רבי אליהו יצחק קצנלבוגן זצ"ל, שנפטר בפתאומיות בגיל 63.
הותיר אחריו משפחה ענפה שמתוכם יתומים שטרם זכה לחתן. מדובר בטרגדיה שניה במשפחת זקבך המורחבת, אחיינו האברך החשוב הרב מנחם אשר זקבך ז"ל, מחשובי אברכי כולל 'עטרת שלמה' במודיעין עילית נהרג ל"ע באסון מירון תשפ"א במירון.
הלוויתו תתקיים היום בשעה 15:00 בצהריים בבני ברק מביתו ברחוב יונה הנביא 24 בבני ברק דרך ישיבת 'היכל טוביה' ברחוב רש"י 27, לבית החיים החדש באלעד שם ייטמן.
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

תודה
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה