"שלום לדוד בורוביץ' כתב המשפטים שלנו".
"שלום וברכה!"
"אתה מדבר איתנו היום על תופעת הפרסומות הסמויות".
"בדיוק! אנשים יושבים בבית וצופים והם לא יודעים שמכניסים להם פרסומות כל הזמן! נגיד מישהו מדבר פתאום הוא מנגב את המשקפיים עם מטלית של אופטיקה עינית, בלי לשים לב אחר כך אנשים הולכים לקנות שם. זה לא שהם לא מרוויחים, כי המחירים שם מצוינים!"
"אתה מדבר על כך, שבעצם בלי כל רצון של אדם לראות פרסומת הוא מקבל אותה".
"הגדרת את זה מדויק! זה מהווה חוסר הוגנות כיוון שהאדם בא לראות חדשות פתאום הוא מקבל פרסומת על חנות משקפיים. אפרופו עינית, אני חייב להגיד לך שבדיוק עברתי ליד החנות שלהם אתמול, וואו איזה מבחר! ויש שם עוד אחד פלוס אחד!"
"באמת תופעה מזעזעת!"
"תופעה נוראית שחייבת להיפסק! אופס, סליחה, טעיתי. עברתי ליד עינית אתמול ויש שם משקפיים שניות בחצי מחיר. חנות מדהימה ללא ספק!"
"רק אני מריח פה דיסוננס (סתירה) באולפן? לא משנה! אתה מדבר איתנו גם על מכתבה של היועצת המשפטית לממשלה לראש הממשלה בנוגע לרפורמה".
"אכן. במכתבה כותבת היועצת 'בעקבות דברים הנוגעים למשפטך ישירות ברפורמה במערכת המשפט ובהתערבות היועצים המשפטיים, אל לך להתעסק כלל ברפורמה!'"
"ריבונו של עולם! רק אני מריח את אותו ריח של דיסוננס מלפני כן?"