אני מדברת על פרסום אסטרטגי. לא ארדסייל מכירתי ואינפורמטיבי.במודעות מכר המון אנשים יוצאים לקנות.
לדוגמא!
50% ברייצ'ל
70% בקידי שיק
ועוד המון דוגמות
ואם אתם לא מאמינים לכו תראו בחנויות.
ויש מודעות שהם לא רק מכר אלא מיתוג...
בדיוק,אז בפרסום הזה לא תמיד המטרה
שתקני
כאן ועכשיו, אלא מיתוג והעלאה למודעות.
וכמו שכתבת שזה יותר לתווך הארוך.
וכאן אין מקום לשאלה אם קנית בגלל מודעה,
כי זאת לא המטרה!
מי יכול לומר על עצמו באופן ישיר שהוא קנה בעקבות מודעה?
ברור שהנושא הרבה יותר מורכב ממה שהוא נראה, הפסיכולוגיה היא עקיפה ולטטוח ארוך, אבל האם נושא הפרסום לא הפך לאליל יותר ממה שהוא באמת בשטח?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: