עיניים הסרת משקפים בלייזר PRK ללא כאבים!!!

נושא בעול

משתמש חדש
במחילה, אבל למה לא? כמו שלגיטימי לומר לרופא שמעוניינים בחוות דעת נוספת חוץ מזה שמולך.., רופא הוא לא רב, וגם הוא מבין זאת.
עדכון: בביקורת האחרונה שאלתי את הרופא (ד"ר רוזנבאום - למי שמתעניין) מה בעצם הפולמוס ב'דיקלופטיל', למה כן ולמה לא
ולהלן תשובתו: במקרים מסוימים (כ-5%) הדיקלופטיל גורם לעיכוב בסגירת הפצע מה שמצריך להשאיר את העדשה לעוד 2-3 ימים. רוב הרופאים לא 'חוששים' לזה היות וזה אחוז זניח ולסחוב עם העדשה עוד קצת זה לא כזה נורא. ד"ר דוייב הוא פרפקציוניסט (מעלה חשובה אצל רופא - לטעמי) והוא רוצה שכ-ו-ל-ם יחלימו בקצב טוב.
בנוסף אמר הרופא שמעבר להפחתה מסויימת בכאבים אין כל השפעה על מהירות ההחלמה בין דיקלוטיל ללוקלין בטווח הקצר או הארוך אלא כל גוף מחלים בקצב שלו. בדרך כלל למנותחים בעלי מספר גבוה משך ההחלמה והשגת חדות ראיה ארוכה יותר.
מה שמשפיע מאוד על משך ההחלמה זה ההקפדה על משקפי שמש שמסננות קרינה אולטרה סגולית. לדברי הרופא יש להרכיב משקפי שמש גם בסוף היום כשהשמש חלשה וגם כשהשמיים מעוננים לגמרי וזאת משום שהקרינה האולטרה סגולית חודרת מבין לעננים.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה