הספק וההספק... שורות של מוצאי...

א. נוסבוים

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
21:57 כבר שעות איני רגוע, כמעט חצי שנה אני ממתין לשעה זו. לאכול אין לי תיאבון, רק פופקורן, אולי. לשתות גם לא, בקושי קצת בירה. אני הרוג ממתח, לבי כבר לא עומד בעומס, מה יהיו התוצאות, מה יגידו המדגמים.
בחיי לא שמעו השכנים את הרדיו כ"כ גבוה בביתי, בעצם זה קרה בשנה האחרונה כבר כמה פעמים...
אבל כשהאשה עושה כלים, והמים מרעישים כמו בספרי המתח הישנים כשהמרגל ומיסטר איקס מתלחששים ביניהם.... אני מוכרח להגביר, לא לפספס אות.
בתכלס, מדובר בתכנית הכי מוזרה ברדיו, יושבים מספר מזוקנים, מי יותר ומי פחות, ומעבירים לנו בשמע את מה שהם רואים במסך המרצד... היום זה כבר אולפנים חיים ומצולמים, אבל את המסך שהם רואים אנחנו לא רואים, רק שומעים... מין משחק המראות הבלתי נגמרות.
22:10 אשתי מכבה את המים, כנראה עוברת לחלבי... 'מוישי' היא קוראת בקול, 'מה התוצאות?' 'ימינה ומרץ משהו כמו 6-8 וגם ליברמן משהו כזה. הליכוד וכחולבן שתיהם 33-35'. משהו בתשובתי לא מוצאת חן בעיניה... 'זה שמעתי אתמול, היה כבר בחירות, לא?' צודקת. ממש מוזר.
00:17 'מוישי, גמרתי לנקות את הארון השלישי להיום, אתה יכול להחזיר את המגירה למקום'. קינאתי קצת בהספקים שלה, אבל לא יפה להפריע לי ברגעים כה חשובים... 'משהו התקדם?!' היא מבררת... 'בטח התקדם' אני זועק 'כנראה הליכוד אחד יותר, אולי אפילו שתיים'. 'וזה לא אמרת שלשום?' אוף! הן תמיד מעצבנות!
03:34 'מוישי, תכף קמים מה קורה?' אני רץ מהסלון, עם הקפה השחור החמישי שלי, שלא תחשבו שאני לא מספיק כלום...'עכשיו המנדט השמיני של גימ"ל מתנדנד! איזה מתח!' משהו בתגובה שלה מרגיז, סוג של תנועת אמרתי לך, וחזרה לישון....
לקולות החיילים כבר לא יכולתי להמתין, הייתי חייב קצת להתפלל, להספיק... אבל כבר הערב יש כיוון לתשובה יותר ברורה, ותוך חודש נדע סופית מתי הבחירות הבאות. אני שונא להיות במתח!
 

RACHELIZ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
זה מהלילות הבודדים שאני נכנסת למיטה מוקדם. סוג של דווקא כזה.
מה זה משנה אם בשתיים בלילה ביבי מנצח ואז קמים בבוקר וזה כבר לא מדויק?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה