בשביל התביעה "אשל ירושלים" לא אשל אברהם.לפני חודשיים פניתי לאשל אברהם שלא קבלתי את הכרטיסים, אמרו לי יש בעיה בפרטים, עדכנתי את הפרטים ואמרו לי עוד 3 שבועות, אחרי 3 שבועות אמרו לי עוד 3שבועות, זה הלך להדפסה, עוד 3שבועות, אמרו לו עוד שבועיים, עכשו עבר שבועיים אומרים לי בתקליט פרטיך לא מעודכנים, אנא עדכן,
נראה לי שיש פה משהו לא תקין, או שלא עובדים שם כראוי, או שבכוונה עושים את זה יש משכורות בנתיים, לא יודע משהו לא מריח פה,
1) יש עוד שמרגישים כך, ואני מתכוון לאלו שלא קבלו עוד ?
2) האם גם באזורים אחרים בארץ זה כך?
3) כדאי לגשת לתביעה ייצוגית, זה שווה, זה לוקח זמן ?
אם הפרטים שלך לא תקינים כי כך קיבלנו אותם מהעיריה, אז זה שאנחנו בכלל ממשיכים לנסות לקבל את הפרטים הנכונים שלך, כי חשוב לנו שתקבל את הכרטיס, זה לפנים משורת הדין.
בהתאם לכללים שנקבעו לנו, אנחנו לא קשורים לפרטי האנשים לכתובתם ולטלפון שלהם, במידה ואחד הפרטים שגוי, השם שלך אמור לחזור לעיריה ואתה אמור לתקן את זה מול העיריה, ואז הם אמורים להעביר אלינו קובץ עם פרטיך המתוקנים, מה שרוב הרשויות לא עושות, כך שהכתובת לתביעה יצוגית אם תרצה, זה הרשות בה אתה גר אותה תוכל לתבוע על העברת פרטים שגויים.
התייחסתי להערתך למרות הנימה המחוצפת שלה.