דרוש מידע המענק של דרעי. הפרטים!

צחי יצחק

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אחר אין סוף טלפונים ואכזבות מישהו מביתר לא קיבל עדיין את הפעימה השניה או שאני היחיד שלא קיבלתי? :(
 

KasherNET

שירות לפני הכל!
מנוי פרימיום
גם אני מביתר
לא קיבלתי
שלחתי מייל
והתקשרתי
כנראה אנחנו לא לבד
הבטיחו עד שבועות...... אולי התכוונו שבועות פ"ב
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
אני קיבלתי הערב בירושלים
תודה
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
@אשל ירושלים
אשמח לדעת למה הוטען לי בפעם השניה רק 100 שח? זה קורה? צריכה לפנות אליכם או שיכול להיות שזה מוטען בהמשכים?
תודה על העזרה...
אין צורך לפנות, ההטענה מתבצעת מידי יום, בהתאם לקבלת המידע מישראכרט על השימוש שבוצע בכרטיס, עד להשלמת הטעינה.
 
  • תודה
Reactions: msl

yyff

משתמש פעיל
בבני ברק מי שאין לו הנחה בארנונה והגיש בקשה עדיין לא קיבל?
או שרק אני לא קיבלתי?

קצת מוגזם שאנחנו בערב שבועות ואין שום יצירת קשר מפתחון לב...
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
גם אני מביתר
לא קיבלתי
שלחתי מייל
והתקשרתי
כנראה אנחנו לא לבד
הבטיחו עד שבועות...... אולי התכוונו שבועות פ"ב
ב"ה , ערב חג השבועות פ"א, סיימנו את ההטענה השניה, למעט חריגים (לדוגמא: משפחות שהרשות ביצעה בהם תיקונים של מספר נפשות, ואחרים) שאותם אנחנו מטעינים ידנית אחד אחד.
 

מדבקאות

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
ב"ה , ערב חג השבועות פ"א, סיימנו את ההטענה השניה, למעט חריגים (לדוגמא: משפחות שהרשות ביצעה בהם תיקונים של מספר נפשות, ואחרים) שאותם אנחנו מטעינים ידנית אחד אחד.
ומה עם אלה שלא קיבלו עדיין כרטיס בכלל????
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הבעיה היא שהכרטיס ריק ממזמן (ז"א שיש הרבה יותר מקום פנוי מ100 שח)
תשלח לי פרטים בפרטי ואבדוק, הפיגור בסינכרון בין ישראכרט אלינו לא אמור להיות יותר משבוע.
אלא אם כן מדובר על מקרים של דיווח על כרטיס שאבד וכדומה
 
  • תודה
Reactions: msl

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ומה עם אלה שלא קיבלו עדיין כרטיס בכלל????
בעוד שבוע נתחיל חלוקה של עוד 17 אלף כרטיסים שהתקבלו מהרשויות בשבועיים האחרונים, וזה בנוסף לאלפי כרטיסים ישנים יותר שאנחנו מחלקים כעת, וכאלו שחברת ההפצה ניסו למסור ולא הצליחו, אליהם אנו יוזמים שיחה טלפונית נוספת לתיאום משלוח מחודש.
עדיין יש אלפי כרטיסים של משפחות שאין לנו את מספרי הטלפון שלהם או שהם לא זמינים ולא עונים גם לאחר נסיונות מרובים, שמות אלו יועברו לרשויות, אם הם יצליחו לתת לנו מספר טלפון זמין, הם יקבלו, ואם לא הם יבוטלו.
 

זלזל

משתמש פעיל
בעוד שבוע נתחיל חלוקה של עוד 17 אלף כרטיסים שהתקבלו מהרשויות בשבועיים האחרונים, וזה בנוסף לאלפי כרטיסים ישנים יותר שאנחנו מחלקים כעת, וכאלו שחברת ההפצה ניסו למסור ולא הצליחו, אליהם אנו יוזמים שיחה טלפונית נוספת לתיאום משלוח מחודש.
עדיין יש אלפי כרטיסים של משפחות שאין לנו את מספרי הטלפון שלהם או שהם לא זמינים ולא עונים גם לאחר נסיונות מרובים, שמות אלו יועברו לרשויות, אם הם יצליחו לתת לנו מספר טלפון זמין, הם יקבלו, ואם לא הם יבוטלו.
מה יהיה עם הפעימה השניה?
אמרתם עד שבועות
 

הוראה מתקנת

משתמש רשום
ב"ה , ערב חג השבועות פ"א, סיימנו את ההטענה השניה, למעט חריגים (לדוגמא: משפחות שהרשות ביצעה בהם תיקונים של מספר נפשות, ואחרים) שאותם אנחנו מטעינים ידנית אחד אחד.
לא הוטען לנו כלל הפעימה השניה (מירושלים).
מה אפשר לעשות????
לא אמור להיות אצלנו משהו חריג ולא שום תיקון נפשות.
כמו"כ קיבלנו את הכרטיסים לפני פסח ולא היו שום בעיות.
אולי אתם יכולים לשלוח אלי הודעה פרטית שאוכל להשיב ולכתוב את מספר הכרטיס.
תודה רבה.
 

אשל חב"ד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
לא הוטען לנו כלל הפעימה השניה (מירושלים).
מה אפשר לעשות????
לא אמור להיות אצלנו משהו חריג ולא שום תיקון נפשות.
כמו"כ קיבלנו את הכרטיסים לפני פסח ולא היו שום בעיות.
אולי אתם יכולים לשלוח אלי הודעה פרטית שאוכל להשיב ולכתוב את מספר הכרטיס.
תודה רבה.
שלחתי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה