חושבת לעצמי,
פעם (ולא כ"כ מזמן),
אף אחד לא ידע מהו ריטלין.
היום,
אין תינוק שלא יודע.
למה?
מה קרה?
זה הדור של הילדים או הדור של המורים.??
ואולי בכלל,
יש איזשהו חוסר התאמה של הלימוד לדור של היום?!?
נכון,
יש אחוז גדול של ילדים שיעברו את שנות הלימודים ללא ריטלין
אבל מה עם כמויות הילדים שלוקחים ריטלין
אולי הגיע הזמן לעשות איזשהו שינוי??!?
פשוט להתאים צורת למידה חדשה
סוג של "חנוך לנער על פי דרכו"
הדור הצעיר (ולא רק) חשוף היום למסכים
והמהירות של התזוזות רק מפריעה לילד להתרכז אח"כ בשיעור משמים ומונוטוני.
נכון,
זה לא בסדר שיש מסכים,
זה גם לא בסדר שהילדים שלנו צופים בהם (גם גיימבוי נחשב למסך, כן?)
אבל בואו,
איבדנו שליטה!
הילדים שלנו צריכים למידה בקצב/ צורה/ הגשה שונה!!!
תקנו אותי.
פעם (ולא כ"כ מזמן),
אף אחד לא ידע מהו ריטלין.
היום,
אין תינוק שלא יודע.
למה?
מה קרה?
זה הדור של הילדים או הדור של המורים.??
ואולי בכלל,
יש איזשהו חוסר התאמה של הלימוד לדור של היום?!?
נכון,
יש אחוז גדול של ילדים שיעברו את שנות הלימודים ללא ריטלין
אבל מה עם כמויות הילדים שלוקחים ריטלין
אולי הגיע הזמן לעשות איזשהו שינוי??!?
פשוט להתאים צורת למידה חדשה
סוג של "חנוך לנער על פי דרכו"
הדור הצעיר (ולא רק) חשוף היום למסכים
והמהירות של התזוזות רק מפריעה לילד להתרכז אח"כ בשיעור משמים ומונוטוני.
נכון,
זה לא בסדר שיש מסכים,
זה גם לא בסדר שהילדים שלנו צופים בהם (גם גיימבוי נחשב למסך, כן?)
אבל בואו,
איבדנו שליטה!
הילדים שלנו צריכים למידה בקצב/ צורה/ הגשה שונה!!!
תקנו אותי.