ככל הנראה הנתונים שהובאו כוללים, לפחות באופן חלקי את העברות הידיים הללו,
שהרי משפחה לא מדפיסים עותקים בכמות של רבע מהציבור החרדי.
צודקת. לא שמתי את ליבי.
ככל הנראה הנתונים שהובאו כוללים, לפחות באופן חלקי את העברות הידיים הללו,
שהרי משפחה לא מדפיסים עותקים בכמות של רבע מהציבור החרדי.
נכון, הוא מעניין את מי שמעוניין בקב"ה.
לא שווה, לא בשבילינו, לא בשביל הבית, לא בשביל הילדים, לא בשביל הנפש. ובעיקר - ברור לי שזה לא מה שהקב"ה רוצה ממנו.
אשמח לשמוע ממך עוד עובדות מוצקות וברורות על מה שהקב"ה רוצה מאתנו.ב - יש היום בספרות החרדית כאלה שלא נופלים במאום מגדולי הסופרים בחוץ, מידיעה.
אשמח לשמוע ממך עוד עובדות מוצקות וברורות על מה שהקב"ה רוצה מאתנו.
הצלחת להרגיז אותי, אבל- הי, ושמחת בחגך, אז אני אתגבר על עצמי. ברור לי שזה מה שהקב"ה רוצה ממני עכשיו.
לא אמרתי שמי שמעוניין בקב"ה חייב לקרוא קראט. לא כל עניין זה כלל הפוך. וגם זה שאמרתי - הוא רק לדעתי, וכתבתי זאת. אבל כן - שמי שחשוב לו מה שהקב"ה רוצה, שלא יקרא ספרות חיצונית, וגם זאת לדעתי, וכתבתי שלדעתי.אבל הקביעה שזה המגזין שמעניין את מי שמעוניין בקב"ה ממש מקפיצה.
מכירה נשים יראות ושלמות שהמגזין הזה מגרד להן. שמתחברות לתכנים אחרים. שהקו שם לא מדברר אותן ולא נוגע להן ובהן. והן מעוניינות בקב"ה מאד. חלקי ה' אמרה גם נפשן, ולא רק נפש המנויות להמודיע.
את ההיפך לא אמרתי, מחילה אם יצא מתקיף מדי, בלי כוונה.אצטרף למה ש @ארבע אמרה, הוא עיתון מקסים. מעניין את מי שהקדוש ברוך הוא מעניין אותו? ואו. זה משפט שהוא אחריות. זה הולך גם להפך? מי שלא מעניין אותה קראט, נקיש מזה גם לקב"ה? ובמחילה, מה הקשר? הוא עיתון מעניין, ומושקע, אין אפס. והשמרנות שבו, נחמדה, למי שטוב לו, ומותר, מותר להיות קצת בתדהמה לקרוא בו סיפור בהמשכים בו לאשה מסוימת, אין בעל, אלא "מישהו" שהוזכר פעמיים (!!) בכל הספר. פעמיים, ואחד מהם טכני לגמרי. זה לא אומר שום דבר על רמתו של העיתון והכתיבה. ולמרות זאת, להפוך ולהקיש את כמובן מיד ליהדות, ולקדוש ברוך הוא, וכמובן לכל היהדות והחרדיות הנאמנה, מישהי הלכה רחוק מדי.
קצת מוזר להביא את הסופר הדגול הזה בסמיכות למניפסט שכתבת על קראט.החל בדוד זריצקי
שמי שחשוב לו מה שהקב"ה רוצה, שלא יקרא ספרות חיצונית, וגם זאת לדעתי, וכתבתי שלדעתי.
ומה שלא קראט, הוא חיצוני?קשה לי לשמוע את הרוח הזאת בתור אחת שמתעסקת עם נשמות ורואה את ההרס העצום וההשפעה האיומה של דברים שמגיעים ממחוזות רחוקים לנו.
לא הבנתי מניין לקחת את זה.. לא ממניומה שלא קראט, הוא חיצוני?
יש סופרת מצוינת בשם דבורה גוטנטאג, יש לה ספר נפלא על הילדה האיראנית (סרינה אולי?) שהתחבאה באסם בבית נופש בצרפת כמדומני,במשפחה תפס אותי איזה שם של כתב 'גוטנטאג'
לא הצלחתי להבין את כוונתך.מטבעו של עסק, גם עיתון, מעוניין להשקיע כמה שפחות ולקבל כמה שיותר. ככל והצרכנים ימשיכו לצרוך את העיתון, הביקורות לא יועילו. ככל והביקורת היא על כך שהאינטרס של בעלי העיתון לא עולה בקנה אחד עם טעמו של הצרכן, ניתן להניח, גם כן, כי הביקורת לא תועיל מאחר ואין לבעלי העיתון עניין בקוראים שרוצים משהו אחר שלא יענה להם על האינטרסים.
דבריי אלו כוונו לאינטרסים של השקפות ותובנות. כגון אלו שרוצים שהמודיע יספר על זוגיות וכדומה.לא הצלחתי להבין את כוונתך.
לדעתך, אין שום ביקורת בעולם שמועילה?
פס המושג של 'ביקורת בונה' מהעולם?
ודאי שאין הדבר כן.
ככל שיתברר לבעלי העיתון שיש קהלים רבים שהיו שמחים לקרוא את העיתון אם היו מתקנים את נקודות א' ב' וג', בוודאי שהם יעשו ככל שביכולתם בשביל להשיג קהלים חדשים לעיתון.
אתה בעצם סותר את דבריך.
מצד אחד אתה אומר שבעל העיתון מעוניין 'לקבל כמה שיותר', ומצד שני אתה טוען ש'אין לו עניין בקוראים שרוצים משהו אחר שלא יענה להם על האינטרסים'. אם האינטרס היחיד הוא כסף, למה שקוראים נוספים לא יענו לו על האינטרס?
בעד.שאלה סקרנית
סיפורו של וולדר תקף את המכתב או היה בעדו?
העתיק את המכתב.שאלה סקרנית
סיפורו של וולדר תקף את המכתב או היה בעדו?
קראתי.העתיק את המכתב.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: