זרקור מקומי הייתם פעם בחריש?

די

משתמש סופר מקצוען
אני גם אוהב את התירוץ של תחבורה הציבורית...
ובגלל זה אין הבדל בין לגור בחריש לבין לגור בהר יונה וטבריה
אם כל המעלה של חריש זה "הקירבה היחסית" למרכז, אבל אין תח"צ, אז המעלה הזו רלוונטית רק למי שיש רכב. מי שאין רכב יכול להיות לו יותר נח מעפולה או טבריה, ובוודאי מעמנואל לעומת חריש.
אם יבנו עיר חרדית חדשה המעלה שלה לא תהיה הקירבה למקום אחר, אלא עצם זה שהיא עיר חרדית יביא אנשים לגור בה.
 

בונה אתרים

משתמש פעיל
אם כל המעלה של חריש זה "הקירבה היחסית" למרכז, אבל אין תח"צ, אז המעלה הזו רלוונטית רק למי שיש רכב. מי שאין רכב יכול להיות לו יותר נח מעפולה או טבריה, ובוודאי מעמנואל לעומת חריש.
אם יבנו עיר חרדית חדשה המעלה שלה לא תהיה הקירבה למקום אחר, אלא עצם זה שהיא עיר חרדית יביא אנשים לגור בה.
ללכת לגור רחוק בגלל תחב"צ צריך להיות שוטה גמור מדרבנן ומדאורייתא.

כי אם בעוד חודשיים יהיה שיפור בתחב"צ?
ואם בעוד שנה יהיה תיגבור?
להר יונה למשל יש בס"ה 5 קווים ביום
משנה שעברה
וזה אחרי 10 שנים שבנו את המקום בתור שכונה חרדית...
הדברים לוקחים זמן ובוודאי לעיר חדשה.

אני זוכר שאפילו בכדי לנסוע מנתניה!!! לבני ברק היו צריכים לנסוע עם טנדר עם זה הזמנה מראש.
אני לא מדבר על רכסים אופקים ועוד עד שהיו להם קווים תדירים ומסודרים...
 

חרישאי

משתמש מקצוען
אם כל המעלה של חריש זה "הקירבה היחסית" למרכז, אבל אין תח"צ, אז המעלה הזו רלוונטית רק למי שיש רכב. מי שאין רכב יכול להיות לו יותר נח מעפולה או טבריה, ובוודאי מעמנואל לעומת חריש.
אם יבנו עיר חרדית חדשה המעלה שלה לא תהיה הקירבה למקום אחר, אלא עצם זה שהיא עיר חרדית יביא אנשים לגור בה.
בטווח הרחוק זו מעלה גדולה גם ביחס לתח""צ.
התחנה בחריש כן אושרה, זה קרה לפני כמה חודשים.
אני מסכים שכיום קשה בלי רכב בחריש, אבל עדיין הפריפריה היותר רחוקה עם כל הכבוד לתדירות משלמת על זה בזמן נסיעה יקר מאד.
גרתי בכרמיאל, לא היה לי רכב, הנסיעה הארוכה היא פקטור משמעותי מאד, זה לא בורח לשום מקום
 

די

משתמש סופר מקצוען
התחנה בחריש כן אושרה, זה קרה לפני כמה חודשים.
התכנית אושרה. לא כל תכנית מתבצעת. תקציב לתחנת רכבת חריש לא אושר.
אבל עדיין הפריפריה היותר רחוקה עם כל הכבוד לתדירות משלמת על זה בזמן נסיעה יקר מאד.
אם יש אוטובוס ישיר מטבריה או עפולה לאן שצריך, אז תכלס תגיע יותר מהר ליעד בתח"צ, לעומת מקום קרוב יותר על המפה אבל צריך להחליף אוטובוס או שניים.
 

בונה אתרים

משתמש פעיל
ולא ללוד? מנין לך?
החיבור כרגע למסילת השרון

ש כבר היום רכבת מבית שמש וממודיעין לתל אביב.
אכן זה לתל אביב,
להגיע לבני ברק מבית שמש שעה ורבע רק הנסיעה ברכבת...
המסילה המזרחית נגישה לבני ברק.

ובשביל להגיע ממודיעין עילית למודיעין יש מספר מוקשים כביש בעייתי וצומת שילת.
לא נראה לי שמישהו עושה את זה.
כביש 65 מחריש לרכבת מזרח הוא פתוח לרווחה.

כן מאושר
 

בונה אתרים

משתמש פעיל
ם יש אוטובוס ישיר מטבריה או עפולה לאן שצריך, אז תכלס תגיע יותר מהר ליעד בתח"צ, לעומת מקום קרוב יותר על המפה אבל צריך להחליף אוטובוס או שניים.
זה לעולם לא סיבה
בס"ה בעיה זמנית.
אולי יש להם מקסימום נקודת זכות...

זה בדיוק כמו שתגיד עדיף לגור בבאר שבע מאשר קריית גת כי יש תחבורה יותר טובה.
 
נערך לאחרונה ב:

חרישאי

משתמש מקצוען
התכנית אושרה. לא כל תכנית מתבצעת. תקציב לתחנת רכבת חריש לא אושר.

אם יש אוטובוס ישיר מטבריה או עפולה לאן שצריך, אז תכלס תגיע יותר מהר ליעד בתח"צ, לעומת מקום קרוב יותר על המפה אבל צריך להחליף אוטובוס או שניים.
הכל נכון, אם אתה קונה דירה לשנתיים ואין לך רכב אתה צודק.
ועדיין לא נראה לי שאוטובוס ישיר מטבריה גורם לה להיות יותר קרובה מחריש למרכז, גם עכשיו
 

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
*בשורה לעיר: רשתות יש חסד ורמי לוי וחנות הילדים 'קידי שיק' בדרך לחריש*

במהלך השבועות הקרובים צפויה לפתוח רשת 'קידי שיק' את הסניף ה-29 שלה בשדרות דרך ארץ בעיר. קידישיק הינה רשת בגדי ילדים אופנתית מהמובילות במגזר הדתי-חרדי. פתיחתו של סניף הרשת בעיר, הינה בשורה גדולה בעבור תושבים רבים שייחלו לפתיחתו.

במקביל, לפני כשנה וחצי נבחרה חברת ליאם גרופ הנדסה במכרז שקידמה העירייה מול רשות מקרקעי ישראל להקמת מתחם תעסוקה ומסחר בשכונת מעו"ף בגודל של כ-30 אלף מ"ר, אשר יבנה על שדרות דרך ארץ פינת רחוב תנופה. לפני מעט יותר משנה פורסם במסגרת כנס יזמים ויועצי נדל"ן שערכה העירייה, כי במקום עתיד להיפתח סניף רמי לוי בשכונה.

ראוי לציין, כי בפרסומים של הרשת אין התייחסות לסוג הסניף העתידי שמתוכנן להיפתח, האם יהיה זה סניף של 'רמי לוי בשכונה' או סניף רגיל של הרשת. בנוסף, בחוברת שהופצה למשקיעים מצהירה הרשת, כי סניף זה אמור להיפתח במהלך שנת 2025, אך נתון זה פחות מסתדר עם הנתונים בשטח.

במקביל, לא הרחק משם, בפינת שדרות דרך ארץ ושדרות האחווה שבקצה שכונת אבני חן יוקם מתחם הטרפז, אשר ישלב בתוכו מגורים ומסחר, כשלראשונה בעיר ייבנו בניינים רבי קומות ובקומת החזית התחתונה של חלקם תיבנה קומת מסחר. באחד הפרויקטים, בהם זכתה חברת ליאם נחמיאס, עתיד להיפתח סניף של רשת המזון יש חסד (הרשת הזולה של קבוצת שופרסל).

כך או כך, העובדה כי שתי רשתות המזון הגדולות עתידות לפתוח סניפים בחריש, זוהי בשורה גדולה עבור תושבי העיר, אך לא משהו שצפוי לקרות בטווח הזמן הקרוב, אלא בעוד מספר שנים.

בתמונה: המתחם בו צפוי להיפתח סניף רמי לוי, בקצה שכונת המעו"ף. הדמיה: מתוך אתר ליאם גרופ הנדסה


'קול חריש - חדשות'
 

די

משתמש סופר מקצוען
החיבור כרגע למסילת השרון
זה שיש חיבור לא אומר שהרכבות ייסעו שם ולא בכל שעות היממה.
כביש 65 מחריש לרכבת מזרח הוא פתוח לרווחה.
גם כביש 611 פתוח לרווחה... וגם כשכל תושבי חריש ייסעו לשם בבוקר הכל יהיה פתוח לרווחה עם מספיק חניות לכולם...
כל עוד אין תיקצוב אי אפשר לדעת אם זה יתבצע. יש המון תוכניות ממשלתיות מאושרות שלא מתבצעות. וגם אם כן זה יכול להיות עוד 30 שנה.
זה בדיוק כמו שתגיד עדיף לגור בבאר שבע מאשר קריית גת כי יש תחבורה יותר טובה.
המשל לא כ"כ טוב, אבל זה כמו חיפה-ת"א לעומת חריש-ת"א, חריש יותר קרובה אבל מחיפה יותר קל להגיע.
 

בונה אתרים

משתמש פעיל
זה שיש חיבור לא אומר שהרכבות ייסעו שם ולא בכל שעות היממה.
החיבור הוא בארבע חלקים,
שני כיווני המסילה המזרחית לשני כיוני מסילת השרון
לא עושים את זה לחינם.
גם כביש 611 פתוח לרווחה..
אכן גם זה פתוח בבוקר
ובנוסף הולך להיפתח כביש נוסף מלב חריש שמגיע לשער מנשה עד כרכור
בעוד שעומסים מהרכבים הפרטיים שנוסעים לכיון כביש 6 ישארו במחלף משמר הגבול
גם כשכל תושבי חריש ייסעו לשם בבוקר הכל יהיה פתוח לרווחה עם מספיק חניות לכולם...
למה רכב,
כבר היום יש בבוקר בממוצע כל 10 דקות אוטובוס עד לשם
כל עוד אין תיקצוב אי אפשר לדעת אם זה יתבצע. יש המון תוכניות ממשלתיות מאושרות שלא מתבצעות. וגם אם כן זה יכול להיות עוד 30 שנה.
אם זה יקח 30 שנה
תילה וכסיף שלך יקחו 80 שנה...
 

בונה אתרים

משתמש פעיל
ההבדל הוא שעל תחנת רכבת בחריש ומסילת מנשה המדינה צריכה להוציא כסף, ואילו על שיווק של כסיף תילה וקריית גת מערב המדינה מרוויחה הון תועפות.

מדובר יחסית במקטע קטן

30 שנה זה סתם הגזמה פראית שלך
ללא ביסוס.
 

עו"ד נתן רוזנבלט

משתמש מקצוען
הוויכוחים הללו מצחיקים
כי פחות עשר דקות או יותר זה לא משנה

על שתי עובדות אי אפשר להתווכח:

1) חריש קרובה יותר מכל מתחרה, משמעותית.
2) המחירים בחריש זולים יותר מכל מתחרה אקוויוולנטית, משמעותית.

וכששני דברים אלו קורים יחדיו - רק טיפש לא ינצל את ההזדמנות.

שבוע הבא מכרז מאוד מעניין,

כמעט כל אחד (אם יש לו אפשרות להשיג 2 מיליון לחצי שנה) יכול להתעשר מזה.
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
הוויכוחים הללו מצחיקים
כי פחות עשר דקות או יותר זה לא משנה

על שתי עובדות אי אפשר להתווכח:

1) חריש קרובה יותר מכל מתחרה, משמעותית.
2) המחירים בחריש זולים יותר מכל מתחרה אקוויוולנטית, משמעותית.

וכששני דברים אלו קורים יחדיו - רק טיפש לא ינצל את ההזדמנות.

שבוע הבא מכרז מאוד מעניין,

כמעט כל אחד (אם יש לו אפשרות להשיג 2 מיליון לחצי שנה) יכול להתעשר מזה.
תוכל להרחיב בעניין המכרז?

תודה.
 

בונה אתרים

משתמש פעיל
הגיון שלך די מוזר,
לשיטתך כל עיר שיבנו קרוב למרכז אף אחד לא יקנה שם
כי בטבריה יש כבר תחבורה ציבורית יותר טובה...
 

סוכריה חלבית

משתמש פעיל
אם כל המעלה של חריש זה "הקירבה היחסית" למרכז, אבל אין תח"צ, אז המעלה הזו רלוונטית רק למי שיש רכב. מי שאין רכב יכול להיות לו יותר נח מעפולה או טבריה, ובוודאי מעמנואל לעומת חריש.
יש לי חדשות בשבילך: לא נולדים עם/בלי רכב
אם צריך אפשר לקנות, ולהחזיק
ולשלם על כל זה, יחד עם המשכנתא פחות ממה שמשלמים על מגורים במחסן ליד הפח.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  100  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה